Nová prodejna ROSSMANN v secesních prostorách budí obdiv

O tom, že nakupování drogistického zboží může mít i další rozměr, se nově mohou přesvědčit obyvatelé Brna. Ve středu se zde v rámci historické budovy brněnského hlavního nádraží otevírá nová prodejna drogerie ROSSMANN, která je situována v secesním sálu, velmi atypickém, památkově chráněném prostoru s výškou stropů kolem 9 m a ozdobnými štuky na stěnách i stropu. Celý článek

Haier otevřel největší showroom svých spotřebičů v ČR

Značka Haier ve spolupráci se společností HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. otevřela největší showroom svých spotřebičů v České republice. Tento experience showroom je nedílnou součástí prodejny Datart v OC Letňany v Praze a umožňuje zákazníkům seznámit se zblízka s prémiovou značkou Haier, prohlédnout si na 40 vystavených produktů napříč jejím sortimentem volně stojících i vestavných spotřebičů, a nechybí ani moderní prvky, jako jsou dotykové obrazovky, hologramy a další technologické vychytávky pro co nejpůsobivější prezentaci spotřebičů. Celý článek

Známe vítěze soutěže Ambasador kvality České republiky za rok 2022

Česká společnost pro jakost je nejen uznávaným vzdělávacím centrem a autoritou v oblasti systémů managementu. Jejím posláním je také oceňovat subjekty – tj. jednotlivce i organizace, které kvalitu šíří, kvalitou žijí a aktivně se zasazují o její implementaci. Každoročně tak uděluje tituly Ambasador kvality České republiky, Manažer kvality roku, Cenu za návrat do života, Cenu Františka Egermayera či Cenu Anežky Žaludové. Letos byly všechny výsledky odtajněny 7. listopadu. Celý článek

Společnost dm slaví 30 let úspěšného působení na českém trhu

Společnost dm drogerie markt završila svůj jubilejní 30. rok na tuzemském trhu vynikajícím výsledkem. Za obchodní rok 2021/2022 (1. října 2021 – 30. září 2022) dokázala dynamicky navýšit obrat o 11,38 % na 13,8 miliard CZK, a tím potvrdit stále rostoucí oblibu u svých zákazníků. Především díky dm dlouhodobým cenám, cenově příznivým produktům dm značek a atraktivnímu věrnostnímu programu dm active beauty si zákazníci stále častěji vybírají pro svůj nákup dm. Celý článek

Kaufland v Ústí nad Labem byl již podruhé oceněn

Kaufland v Ústí nad Labem obhájil své vítězství v Ústeckém kraji z loňského roku a získal titul Řeznicko-uzenářská prodejna 2022. V celostátní anketě pořádané Českým svazem zpracovatelů masa porotci ocenili pestrost a šíři sortimentu masa a uzenin, špičkovou kvalitu nabízených produktů a maximální zajištění hygieny a bezpečnosti. Celý článek

Podzimní Sbírka potravin vynesla 520 tun zboží

V podzimním kole celorepublikové Sbírky potravin se ve více než 1400 prodejnách podařilo vybrat 468 tun potravin. Z nich lze připravit až 936 000 porcí jídla. Zákazníci rovněž přispěli 52 tunami základní drogerie a hygienických potřeb, které potravinové banky lidem v nouzi také poskytují. Navíc až do 22. listopadu mohou Češi darovat potraviny a drogerii rovněž prostřednictvím on-line nákupů. Celý článek

Galerie Vaňkovka představuje novou věrnostní aplikaci

Největší brněnské nákupní centrum spustilo od listopadu novou věrnostní aplikaci pojmenovanou „Jsem Vaňkovka“. Jejím prostřednictvím mohou návštěvníci obchodní galerie získávat body, a tím i zajímavé odměny. Na první uživatele navíc čeká dárek a zároveň šance vyhrát poukaz na nákup ve Vaňkovce v hodnotě 2 000 korun. Celý článek

Každá pomoc se cení: podzimní Sbírka potravin se koná 12. listopadu

Dovolujeme si připomenout, že podzimní kolo Sbírky potravin se uskuteční v sobotu 12. listopadu 2022. Lidé budou moci v tento den od 8 do 18 hodin věnovat trvanlivé potraviny nebo drogistické zboží ve více než 1400 obchodech po celé České republice. Už od 8. listopadu lze po dobu 14 dnů darovat potraviny i drogerii také prostřednictvím on-line nákupů. Pomoc je určena zejména seniorům, rodičům samoživitelům, pěstounským rodinám, dětem z dětských domovů, hendikepovaným občanům nebo lidem bez domova. Celý článek

Zásilkovna dvakrát triumfovala v soutěži Czech Contact Center Award 2022

Zásilkovna, přední česká logisticko-technologická firma, získala v rámci soutěže Czech Contact Center Award 2022 1. místo v kategorii Leader kontaktního centra, kterým se stala Markéta Chomátová, vedoucí týmu klientské podpory. Nejvyšší ocenění získal také inteligentní voicebot ZET, který se stal Osobností kontaktního centra. Celý článek

Vítězové Mezinárodní ceny inovací

V národním kole Mezinárodní ceny inovací byly oceněny projekty ze strojírenství, veřejné správy, oblasti environmentu, projekty již realizované i ty, které mají teprve potenciál uplatnit se. Mezinárodní soutěž vyhlašuje Evropská organizace pro kvalitu ve spolupráci s národními zástupci v jednotlivých zemích. Celý článek

Prodejna DATART v Obchodním centru Nový Smíchov je zpět v moderním konceptu

Český maloobchodní prodejce spotřební elektroniky DATART otevírá v úterý 8. listopadu prodejnu v Obchodním centru Nový Smíchov v Praze. Prostory prodejny nabízejí zákazníkům nejmodernější prvky konceptu „prodejna 21. století“. Přehlednost vystaveného zboží, moderní design, interaktivní prvky, elektronické cenovky, vyvolávací systém pro výdej zboží, to jsou úpravy, které umožní zákazníkům rychlou orientaci v prostoru a pocit komfortu při nákupu. Celý článek

Dachser využívá telematiku pro sledování zásilek ve sběrné službě

Mezinárodní logistický provider Dachser spustil sledování výměnných nástaveb přes GPS pomocí technologie 5G/LPWAN a telematických systémů. Od začátku roku vybavil Dachser 8 500 výměnných nástaveb, které používá pro přepravu zboží na dlouhé vzdálenosti mezi svými evropskými pobočkami, inteligentními sledovacími zařízeními. Celý článek

Skupina PHOENIX dokončila největší akvizici ve své historii

Skupina PHOENIX, jeden z největších poskytovatelů zdravotní péče v Evropě, která je v České republice lídrem v distribuci léčiv a také provozuje 340 lékáren pod značkou BENU, dokončila akvizici části společnosti McKesson Europe. Transakce byla úřady pro ochranu hospodářské soutěže schválena v plném rozsahu. Skupina PHOENIX tak nově vstupuje na trh v oblasti zdravotní péče v Belgii, Irsku, Portugalsku a Slovinsku a upevňuje své vedoucí postavení na evropském trhu. Celý článek

Mastercard spouští program Strive Czechia

Společnost Mastercard oznámila spuštění svého programu Strive Czechia. Tato tříletá iniciativa umožní čtvrt milionu českých mikro a malých podniků prosperovat v digitální ekonomice. Jedná se o součást celosvětového programu Strive realizovaného s podporou Centra pro inkluzivní růst společnosti Mastercard (Mastercard Center for Inclusive Growth). Celý článek

Energetické úspory v obchodním centru

Nezapomněli jste se zaregistrovat na SEMINÁŘ VYBAVENÍ PRODEJNY letos na téma Už víte, jak zvládnout energetický šok? Karolina Šustrová, Head of Operations, společnosti Unibail-Rodamco Česká republika, na příkladech ukáže, jaké mohou být cesty k energetickým úsporám ve velkém obchodním centru. Dozvíte se více o strategii, aktuálních řešeních, jednotlivých opatřeních i o dosavadních výsledcích v obchodních centrech Westfield Chodov, Centrum Černý Most a Metropole Zličín, které společnost provozuje. Celý článek

Fanoušci kostek LEGO se dočkali

Společnost LEGO Group otevřela svůj první obchod LEGO v České republice ve Westfield Chodov. Slavnostní otevření proběhlo za účasti fanynek a fanoušků kostek LEGO, kteří společně s maskotem Tomem přestřihli pásku a tím otevřeli brány dokonalých herních zážitků. Obchod nabízí kromě široké škály produktů LEGO také impozantní 3D model a zábavné aktivity pro malé i velké. Celý článek

Mattoni 1873 expanduje v Srbsku a Černé hoře

Mattoni 1873 se stala, prostřednictvím své srbské firmy Knjaz Miloš, oficiálním výrobcem a distributorem nealkoholických sycených nápojů značky Pepsi pro trhy Srbska a Černé Hory. Světové značky Pepsi, Pepsi Max, 7Up, Mirinda, Evervess a Ivi bude nyní na pulty obchodů přinášet tým společnosti Knjaz Miloš spolu se stávajícím portfoliem přírodních minerálních vod a nealkoholických nápojů. Celý článek

Oficiální výsledky ankety Český výrobek roku 2022

Český výrobek je již 16 let značkou důvěry. Označení Český výrobek pomáhá výrobcům i spotřebitelům. Výrobci s tímto prestižním oceněním prodají více, protože zákazníci mají jistotu, že si kupují výrobek, kterému mohou důvěřovat. Navíc jim značka pomáhá k lepší orientaci, protože je srozumitelná, výrazná a nezaměnitelná. Celý článek

Už víte, jak zvládnout energetický šok?

Zaregistrujte se na SEMINÁŘ VYBAVENÍ PRODEJNY! Projděte si z pohledu spotřeby krok za krokem jednotlivá zařízení, která v provozu používáte. Které technologie a vychytávky pomohou překonat nepříznivé období a vytvořit obchodníkovi základ pro úspěšné fungování v tvrdé konkurenci českého retailu? Chcete vědět víc? Stačí se přihlásit na 6. ročník semináře, který se bude konat 22.11. 2022 v prostorách Akademického klubu na VŠE v Praze. Celý článek

Tesco získalo 4 ocenění TOP Odpovědná firma

V průběhu galavečera pořádaného organizací Byznys pro společnost získala společnost Tesco čtyři ocenění v rámci soutěže TOP Odpovědná firma, která je nejprestižnějším hodnocením firem v oblasti společenské odpovědnosti a udržitelnosti. Celý článek

Nová pobočka Linde Material Handling v Ostravě je slavnostně otevřena!

Společnost Linde Material Handling Česká republika, jeden z nejvýznamnějších dodavatelů manipulační techniky a poskytovatel logistických řešení, otevřela svou novou pobočku v Ostravě. Na slavnostní akci, která se konala 20. 10. 2022, představila jak své služby, které na pobočce bude poskytovat, tak i velmi zajímavé produkty. Mezi nimi nejvíce zaujaly robotické vozíky a vysokozdvižný vozík poháněný vodíkem. Na akci byla předvedena i virtuální realita práce s manipulační technikou ve skladu. Celý článek

Stavebnictví čeká strukturální změna

Současný nedostatek výrobních kapacit, přerušení dodavatelských řetězců, cenová nedostupnost bydlení pro mladé a pomalá reakce na technologické a společenské změny jsou jen některé z trendů, které vytvářejí tlak na urychlenou transformaci stavebnictví. Odvětví stavebnictví, které v EU přímo zaměstnává více než 13 milionů pracujících, na ně musí reagovat. Celý článek

Albert podpoří zaměstnance slevami na nákup i bonusy

Energetická krize a s ní spojený růst nákladů ovlivní letošní Vánoce. Společnost Albert vnímá tuto situaci, proto bude provozním zaměstnancům v prodejnách vyplácet mimořádné vánoční odměny ve výši 2 000 korun. Přidá dvě 15% slevy na velký rodinný nákup v listopadu a prosinci. Mimořádné odměny navazují na dvě letošní navýšení mezd, která proběhla v lednu a září. Celý článek

Penny vyplatí zaměstnancům přes 40 000 000 korun

Zaměstnanci PENNY dostanou ve 4. čtvrtletí letošního roku mimořádnou odměnu za odvedenou práci ve výši 4 % základní mzdy. Vedení společnosti se rozhodlo tímto krokem zohlednit zvyšování cen životních nákladů, ať již se jedná o nárůst cen energií nebo základního zboží. Celý článek

Je čas se zaregistrovat na SEMINÁŘ VYBAVENÍ PRODEJNY letos na téma Jak zvládnout energetický šok!

Chcete uspořit? Projděte si z pohledu spotřeby krok za krokem jednotlivá zařízení, která v provozu používáte. Které technologie a vychytávky pomohou překonat nepříznivé období a vytvořit obchodníkovi základ pro úspěšné fungování v tvrdé konkurenci českého retailu? Chcete vědět víc? Stačí se přihlásit na 6. ročník semináře, který se bude konat 22.11. 2022 v prostorách Akademického klubu na VŠE v Praze. Celý článek

VCHD Cargo slaví 25 let od svého založení

Přepravní společnost VCHD Cargo slaví 25. výročí svého vzniku. Z malé dopravní firmy vyrostla v silného partnera pro zákazníky z logistiky, výrobního i retailového sektoru, importéry a exportéry do celé Evropy. Disponuje vlastní flotilou vozidel v nejmodernějších standardech a zaměstnává téměř 450 lidí v České republice i v zahraničí. Celý článek

Tradiční podzim s Bertíky

Úspěšný charitativní program Bertík pomáhá je zpět. Ode dneška až do 1. listopadu mohou zákazníci v prodejnách Albert, ale také online hlasovat pro regionální projekty na podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Nadační fond Albert na základě těchto hlasů rozdělí čtyři miliony korun na vzdělávání, rozvoj i duševní zdraví. Za posledních třináct let Bertíci rozdělili 60 milionů korun a podpořili přes 15 000 dětí. Celý článek

Žádné zbytečné plýtvání: Albert má unikátní prodejnu, kde nevznikají přebytky

Ve světě známý koncept, u nás unikát. Hypermarket Albert v pražských Nových Butovicích je první zero food waste prodejnou v Česku. Stojí za ní technologické inovace a také řada aktivit, při kterých obchodník spolupracuje se zákazníky. Důležitou roli hrají potravinové dary i kantýna pro zaměstnance, kde se vaří z přebytků. Albert tímto navazuje na řadu projektů v oblasti zdraví a udržitelnosti. Celý článek

Secondhandový trh roste a pomáhá i maloobchodu

Prodat nepotřebné a nakoupit nové nebo použité. Takzvaný cirkulární maloobchod přitahuje stále více firem i zákazníků. Z druhé ruky, avšak jako novou, je možné nakupovat módu, repasovanou elektroniku nebo vybavení domácnosti. A v Česku také knihy na nejúspěšnějším projektu tohoto typu Knihobot.cz. Celý článek

FACHPACK 2022: „Místo potkávání nových nápadů“

„Staré dobré veletrhy jsou konečně zpět!“, to bylo ústředním mottem vystavovatelů a návštěvníků veletrhu FACHPACK, který za sebou po třech úspěšných dnech zavřel své brány. Příležitost seznámit se s nejnovějšími trendy a inovacemi na stáncích 1 154 vystavovatelů a diskutovat s odborníky o nejpalčivějších otázkách v segmentu obalů využilo asi na 32 000 odborných návštěvníků, z nichž každý třetí přicestoval ze zahraničí. Celý článek

Jiří Mareček se nově stal i ředitelem pro udržitelnost společnosti Albert

Za udržitelnost ve společnosti Albert odpovídá od 1. října Jiří Mareček. Zastřeší tak klíčové oblasti, kterým se Albert jako odpovědný obchodník věnuje, tedy neplýtvání potravinami, snižování objemu obalových materiálů či uhlíkové stopy nebo pomoc komunitám. Mareček bude i nadále odpovědný za stávající agendu externí komunikace a Public Affaris. Celý článek

Tesco spouští přihlašování do svého grantového programu, organizacím se nedostává financí

Společnost Tesco dnes otevřela přihlašování do 12. kola oblíbeného grantového programu na podporu dobročinných projektů „Vy rozhodujete, my pomáháme“, neziskovým organizacím rozdělí přes tři miliony korun. Až do pátku 4. listopadu mohou neziskové a příspěvkové organizace z celé České republiky přihlásit své projekty zaměřené na zlepšení kvality života v lokalitě, ve které působí. Celý článek

Petr Baudyš je druhým nejlepším manažerem kvality v Evropě

Manažer kvality PENNY Petr Baudyš byl Evropskou organizací pro kvalitu (EOQ) vyhlášen druhým nejlepším Manažerem kvality za rok 2021 v Evropě! Cena European Quality Leader Award je každoročně udělována nejlepším manažerům kvality napříč trhem, a především osobnostem, které věnují svůj čas, energii a znalosti, aby posouvali kvality produktů svých firem ve prospěch evropské společnosti. Celý článek

Wolt Market navzdory situaci na trhu nadále expanduje

Wolt Market otevírá již čtvrtou pobočku na území hlavního města, tentokrát v Služba je tak nyní dostupná v rámci celé Prahy a také v Brně. Podle interního průzkumu Woltu více než 45 % zákazníků společnosti nakupuje potraviny online nebo kombinací online a v kamenných obchodech. Mezi nejprodávanější kategorie patří zelenina, ovoce, pivo, z pohledu kusů pak vedou rohlíky, banány a okurka hadovka. Celý článek

Začátek konce placení zboží dopředu

Rozhodnete se koupit si třeba novou televizi v obchodě s elektronikou v nejbližším obchodním centru. Prohlédnete si modely, jeden vyberete. A místo toho, abyste ho zaplatili a odvezli ho domů, necháte na kase jen jeho plnou cenu s tím, že se pro něj vrátíte až za pár dnů. Taky by vám takový požadavek přišel v obchodním centru přes čáru? A na e-shopech to přitom děláme denně. Celý článek

Alza – Vánoční kampaň a nová marketingová ředitelka

Alza.cz spouští předvánoční kampaň nazvanou Alzákův vánoční obchoďák. Milou a hravou formou v ní komunikuje výhody online nakupování a šíři portfolia se zaměřením na hračky. Spolu s nasazením kampaně se také představuje nová marketingová ředitelka společnosti. Tou se stává Klára Blažková, která ve firmě doposud zastávala post ředitelky marketingové strategie. Celý článek

Kompostovatelné obaly jako nový trend v ekologickém balení

Ochrana životního prostředí se postupně stává prioritou číslo jedna snad ve všech oblastech podnikání. A právě sílící tlak na udržitelnost nutí reagovat a přizpůsobovat se trendu i v oblasti obalového průmyslu. Reakcí na zájem společností jít udržitelnou cestou může být právě kompostovatelné balení, které se stává trendem v ekologickém balení. Celý článek

Oblíbená móda a doplňky Tchibo míří exkluzivně na Košík

Tchibo, značka, která je globálně synonymem nejen dobré kávy, ale také módy a doplňků do domácnosti, nově nabídne svoje zboží mimo vlastní prodejny a e-shop, a to poprvé v historii i mezinárodním měřítku. Exkluzivně ji bude možné nakupovat na Košík.cz, který desítky produktů z každé kolekce přiveze spolu se svou další nabídkou až na práh domu nebo bytu. Celý článek

Mall mění svou vizuální identitu

Poté, co byla letos v dubnu oficiálně dokončena akvizice Mallu společností Allegro, přichází jeden z největších českých e-commerce hráčů s novým logem „Mall by Allegro“. Nová identita společnosti byla představena nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku. Cílem tohoto kroku je identitu obou firem sjednotit a posílit tak jejich jednotné působení v pozici přední e-commerce skupiny v regionu. Celý článek

Nové centrum cirkulární módy společnosti Remix vytváří udržitelnou budoucnost průmyslu

Společnost Remix Global EAD (Remix), přední společnost zabývající se cirkulární módou, otevírá jedno z největších zpracovatelských a distribučních center nejen v Bulharsku, ale i v Evropě. Díky nové významné investici ve výši 10 milionů EUR společnost snižuje negativní dopady nadprodukce oděvů a doplňků, a výrazně tak zvyšuje svůj pozitivní vliv na životní prostředí. Proto se řadí mezi lídry v oboru, kteří se zasazují o udržitelnou budoucnost módy. Celý článek

Drogerie ROSSMANN spustila nový věrnostní program

Síť drogerií ROSSMANN slaví v letošním roce 50. výročí působení na evropském trhu. A protože je krásné slavit společně, připravila exkluzivně pro členy ROSSMANN CLUB speciální věrnostní program se značkou šumivých vín Freixenet. V rámci ní mohou věrní zákazníci za své nasbírané body v aplikaci ROSSMANN CLUB získat sekt nejznámějšího výrobce šumivých vín typu Cava ve Španělsku za pouhých 49,90 Kč. Akce začíná 14. 9. a trvá až do 6. 12. 2022, nebo do vyprodání zásob. Celý článek

Nové Penny v Břeclavi s unikátní dřevěnou střechou

Už pátou novou prodejnu roku 2022 otevřelo PENNY Česká republika v Břeclavi. Od ostatních více než 400 prodejen se odlišuje zejména zcela novým ekologicky šetrným řešením dřevěné konstrukce střechy a stropu, který ještě více zdůrazňuje přírodní atmosféru interiéru. Celý článek

Klarna vstupuje na český trh

Klarna, přední světová společnost zabývající se zprostředkováváním plateb v oblasti elektronického obchodování, oznámila expanzi do České republiky. Počínaje dneškem tak mohou čeští zákazníci u vybraných maloobchodních partnerů a prostřednictvím online aplikace Klarna využívat službu „Pay in 3“. Celý článek

Plant-Powered Perspectives: Třetí ročník největší byznysové konference o rostlinné kuchyni se blíží

V pondělí 10. 10. 2022 pořádá projekt Rostlinně už třetí pokračování největší byznysové konference o trendu rostlinné kuchyně u nás. Letos se konference Plant-Powered Perspectives uskuteční v prostorách Spojka Events v pražském Karlíně. Událost tak zažije svou offline premiéru, předchozí ročníky probíhaly kvůli pandemii koronaviru v online prostředí. Celý článek

Umělá inteligence Alzee zlepšuje zákaznický servis v Alza.cz

Alza.cz nasazuje na vyřizování zákaznických požadavků umělou inteligenci jménem Alzee. Ta zrychluje přepojení volajících zákazníků přímo ke specializovaným týmům operátorů, kteří dokážou efektivněji řešit jejich požadavky. Na nejčastější dotazy, jako je otvírací doba poboček, dokáže Alzee přímo odpovědět. Celý článek

Síť družstevních prodejen COOP dosáhla obratu 33,1 miliard korun

Obrat řetězce COOP dosáhl v roce 2021 výše 33,1 miliard korun. Výsledek tak kopíruje obrat z roku 2020, který se oproti roku 2019 zvýšil o více než 2 miliardy korun. V návaznosti na aktuální výši inflace a zdražování potravin očekává řetězec v roce 2022 další nárůst obratu, s ohledem na rostoucí náklady však COOP očekává mírně horší ziskovost. COOP v letošním roce slaví 175. let od založení první družstevní prodejny na území dnešní České republiky. Celý článek

Tradiční české plodiny a chovy ztrácejí svoje místo v zemědělství i na talířích restaurací

Zatímco v roce 1999 se brambory v Česku pěstovaly na 30 000 hektarech zemědělských ploch, předloni to bylo už jen 22 800 hektarů. Podobně jsou na tom i další tradiční plodiny jako cibule, česnek nebo křen a ústup se nevyhnul ani některým chovům v živočišné výrobě. Vrátit tradiční české plodiny v dostatečné míře nejen na pole, ale také na talíře restaurací, si nyní dala za cíl nová Iniciativa ČESKÉ POLE. Celý článek

Nový člen řídícího výboru FM Logistic pro český a slovenský trh

Společnost FM Logistic představuje nového člena řídícího výboru pro region střední Evropy. Od 1. září 2022 je Tadeáš Kos součástí týmu coby provozní ředitel pro Českou republiku a Slovensko. Přebírá tak povinnosti po Guilhemu Vicairovi, který se bude věnovat svému dalšímu odvětví odpovědnosti, což jsou obchodní řešení. Celý článek

Společnost Mastercard spouští službu Click to Pay

Společnost Mastercard oznámila, že možnost zaplatit prostřednictvím služby Click to Pay je nyní k dispozici všem držitelům karet Mastercard a této služby lze využít u téměř dvaceti procent všech českých e-shopů. Click to Pay nabízí jednoduchý a bezpečný způsob placení, který spotřebitelům umožňuje okamžitý přístup k jejich preferovaným kartám, a to na jakémkoli zařízení. Držitelé platebních karet Mastercard si nyní mohou službu Click to Pay jednoduše aktivovat třemi různými způsoby. Celý článek

Potraviny na pranýři slouží spotřebitelům 10 let

V roce 2012 spustila Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) spotřebiteli velmi žádanou službu – web potravinynapranyri.cz (PnP). Za deset let zde SZPI informovala spotřebitele o zjištění 5 752 šarží nevyhovujících potravin, z toho 2 664 nebezpečných, 1 690 falšovaných a 1 398 nejakostních. Celý článek

Albert otevřel novou prodejnu v Brně

Obyvatelé novostaveb na brněnské Kociánce to mají do obchodu jenom pár kroků.  Albert totiž otevřel novou prodejnu přímo v jedné z budov. Tento městský supermarket nabízí široký sortiment čerstvých, ale i trvanlivých potravin. Po ránu zákazníci jistě ocení i nabídku obložených baget či kávy s sebou. Nákup pak urychlí samoobslužné pokladny. Celý článek

Společnost dm otevírá 21. září novou prodejnu v Plzni

Společnost dm drogerie markt otevírá ve středu 21. září v 8 hodin novou prodejnu v Plzni v ulici Studentská. Ve dnech 21. – 27. září zde nakoupí zákazníci o 20 % levněji. K nákupu navíc získají zdarma ve dnech 21. září a 22. září nákupní tašku z evropského recyklátu Durabag, ve které si nákup pohodlně odnesou. Celý článek

Velkoobchod makro ČR slaví 25 let špičkové kvality produktů

Již čtvrt století uplynulo od chvíle, kdy se v Ostravě pro všechny podnikatele otevřela první prodejna velkoobchodu makro ČR.  Zatímco v prvních letech se prodával široký sortiment zboží pouze na ploše prodejen, dnes je každá z 13 provozoven makro v České republice multikanálovým centrem nabízejícím nejen možnost osobního nákupu, ale i závoz zboží přímo k zákazníkům. Celý článek

Žabka zvyšuje nároky na kvalitu nebaleného pečiva, následuje slovenský trend

Maloobchodní síť prodejen Žabka dlouhodobě dbá na kvalitu a čerstvost prodávaného pečiva. Jedním z kroků, pro který se v této souvislosti rozhodla, je instalace zástěny regálů s nabídkou nebaleného pečiva. Pilotní projekt, jehož cílem je zvýšení hygienických opatření a udržení kvality pečiva od jeho napečení až po samotnou konzumaci ze strany zákazníků, je momentálně spuštěn v pražských prodejnách Žabky na Edenu a v ulicích Legerova a Oblouková. Celý článek

Drogerie ROSSMANN přichází s e-shopem v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB

Síť drogerií ROSSMANN postupuje dál ve své strategii digitalizace nákupního procesu a svým zákazníkům zprostředkovává zcela novou nákupní zkušenost. Tou je online prodej v prostředí mobilní aplikace ROSSMANN CLUB, jenž je dostupná ve všech typech mobilních telefonů. Tuto zajímavou zákaznickou cestu připravil ROSSMANN ve spolupráci se softwarovou společností Etnetera. Celý článek

Peek & Cloppenburg se v Česku rozrůstá a otevírá svou pátou prodejnu v Praze

Rodinný podnik Peek & Cloppenburg expanduje a v Praze na Zličíně otevírá svou další, v pořadí už pátou pobočku v České republice a druhou v Praze. Dvoupodlažní prodejna o rozloze 4 000 m2 současně představí nový koncept s dvoupatrovým oddělením dámské a pánské módy mezinárodních značek i rozšíření segmentu mladé volnočasové módy. V říjnu pak v expanzi plánuje pokračovat, a to prostřednictvím své další značky ANSON’s, která specializuje na pánskou módu. Celý článek

Primark otevírá novou prodejnu v Brně, již druhou v České republice

Mezinárodní módní řetězec Primark 14. září otevřel v obchodním centru Olympia v Brně svou druhou prodejnu v České republice. Otevření předcházela investice v hodnotě více než 220 milionů korun. Nová pobočka o rozloze 3600 m2 nabízí zákazníkům z Moravy výjimečný zážitek z nakupování, který je oblíbený u zákazníků z celého světa. Celý článek

dm značka Profissimo oslaví 25 let limitovanou edicí produktů

Privátní značka dm drogerie Profissimo slaví 25 let na trhu. Právě pro tuto speciální příležitost připravila dm limitovanou edici produktů. Těmi chce oslavit nejen půlkulaté narozeniny své privátní značky, ale také nabídnout zákazníkům ještě více ze sortimentu praktických potřeb pro domácnost. Celý článek

DB Schenker rozšiřuje svůj terminál v Rudné u Prahy

Globální poskytovatel logistických řešení DB Schenker rozšiřuje kapacity ve svém terminálu v Rudné u Prahy. Před devíti lety tam otevřel administrativní budovu a sklad, který dodnes patří k jeho největším cross-dock terminálům v ČR, nyní jeho kapacitu navýší o dalších 50 %. Celý článek

Webinář Circular Platforms & Tools Webinar již zítra!

V úterý 13.9. 2022 v době od 16.30-17.30 se bude konat webinář Circular Platforms & Tools, který se zaměří na typy platforem a nástrojů, které společnosti FMCG používají k podpoře jejich přechodu na cirkulární ekonomiku. Do diskuse s účastníky se zapojí:

  • Francesca Poggiali, GS1 Europe,
  • Marta Schiraldi, Nestlé Group Itálie
  • Carolina Gómez, ECR Itálie

Celý článek

Plánování směn a počítání docházky nechte strojům

Řízení lidí v dynamickém prostředí je nelehký úkol. Logistika klade velké nároky na aktuální informace, jejich správné vyhodnocení a rychlé reakce. S umělou inteligencí v kvalitním personálním systému ušetříte svůj čas, papíry i nervy. AI totiž dokáže – pro někoho možná překvapivě – urychlit a zjednodušit řadu agend, a to bez papírů – říká Vojtěch Klimeš, ředitel vývoje OKbase, HR řešení od OKsystemu. Celý článek

Action otevřel čtvrtou pražskou pobočku

Nejrychleji rostoucí evropský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action otevřel 8. září svou čtvrtou prodejnu v Praze. Zákazníci ji mohou navštívit v obchodním centru na adrese Přetlucká 3295/50 v blízkosti stanice metra A Skalka. Jde o celkově již 33. českou prodejnu společnosti. Celý článek

Kaufland dokončil distribuční centrum v Olomouci

Společnost Kaufland si ve všech zemích zajišťuje logistickou službu vnitrofiremně a do trvalého vývoje logistických procesů neustále investuje. Koncem minulého roku dokončila novou přístavbu distribučního centra v Olomouci, kde vyrostl sklad pro automatické zaskladňování palet tzv. Hochregal (HRL) s kapacitou 23 500 paletových míst, nyní také spustila provoz haly s integrovaným automatickým vyskladňovacím systémem AKL pro distribuci pomaluobrátkového sortimentu s kapacitou do 10 000 dodavatelských palet. Celý článek

Globus zařazuje do prodeje vedle opakovaně použitelných tašek i EKO bedýnku z papíru

V hypermarketech Globus zákazníci nakupují nově do praktických pevných bedýnek z recyklovaného papíru. Zájem o ně překvapil, v prvních dnech se jich prodalo přes deset tisíc kusů. Globus tak rozšiřuje nabídku pevných tašek, kterou naposledy loni doplnil o tašku z evropského recyklátu DuraBag. Té se za 10 měsíců prodalo přes půl milionů kusů. Cena obsahuje i příspěvek na dobročinné účely. Celý článek