Největší hvězdy „evidence based“ marketingu již za týden v Praze!

Jste marketéři a máte pocit, že vedení vás nebere příliš vážně? Nebo už znáte sílu důkazů a chcete se dozvědět víc od těch nejlepších? Pak nesmíte chybět 3. října v Cubex Centru Praha na Brand Managementu, největší konferenci o značkách.

Společnost Blue Events, která za konferencí Brand Management stojí, zve každoročně do Prahy nejzajímavější světové odborníky na marketing a reklamu. Letos vystoupí Jenni Romaniuk, přední expertka na hodnotu značky, mentální dostupnost a efektivitu reklamy. Prostřednictvím svého působení v Ehrenberg-Bass Institute poskytovala poradenství mnoha největším globálním značkám. Její knihy navždy změní způsob, jakým přemýšlíte o marketingu. Nejnovější kniha Better Brand Health: Measures and Metrics in a How Brands Grow World je určena každému, kdo se chce zlepšit v měření značky a zlepšit sledování zdraví své značky.

Hned po ní se představí Les Binet, světově uznávaný odborník na efektivitu a hodnocení marketingu, který za posledních 30 let naplánoval nespočet kampaní, jež měly výjimečné výsledky. Jeho kniha The Long and Short of it (spoluautorem je Peter Field) patří v branži k nejcitovanějším. V posledních letech se Les zaměřil na to, jak digitální revoluce mění pravidla. Spolupracuje se značkami jako je Google, YouTube, Facebook, LinkedIn a Amazon.

Oba jsou poutaví a zábavní řečníci, kteří vystupují na předních konferencích po celém světě. Teď poprvé se však potkají na jednom pódiu a budou moci předat posluchačům to nejlepší ze své praxe.

Dalším významným zahraničním řečníkem je Rodney Collins, jenž má v McCann Worldgroup na starost oblast tzv. human sciences. Díky odborným znalostem v sémiotické, kulturní analýze a psychoanalýze nabízí jeho práce revoluční pohledy do širokého spektra lidské dynamiky od maskulinity přes osvěžovače vzduchu a změnu návyků až po politiku veřejného zdraví či designové inovace. Rodney odhaluje hlubší kulturní a lidské principy, které ovlivňují potenciál strategie budování byznysu a značek, inovací a kreativního marketingu a komunikace.

V několika dalších příspěvcích se řečníci dotknou tématu podvědomí. Kristina Hanušová, ředitelka kvantitativního výzkumu ze společnosti Confess, ukáže na několika konkrétních případových studiích, jak lze využít poznatky z neurovědy k měření reakcí a postojů, které jsou v případě spotřebitelů intuitivní a často v rozporu s tím, co deklarují v průzkumech. Kreativní ředitel a spolumajitel firmy LineArt Martin Dulava bude mluvit o symbolech, které prodávají. Na případech z tuzemského trhu mj. ukáže, proč například obal, který sbírá ceny za design, propadne v prodejích. A cestu, jak si najít ten svůj symbol, barvu nebo jiný motiv, který se pro vás stane tím, čím je pro řetězec IKEA jeho modrá taška, poodhalí Myriam Ruffo, Country Commercial manager v IKEA pro Maďarsko, Českou a Slovenskou republiku.

O tom, že ne vždy se musíte bát stavět kampaň na negativitě, bude mluvit Ivan Duškov, náměstek ředitele pro služby klientům ve VZP.

Mediálním platformám a kreativním způsobům, jak je využít či správně měřit se bude věnovat stratég skupiny Publicis Eduard Krečmar. Soustředí se přitom na zákazníky pod třicet let. Práci s výzkumy na YouTube představí Petr Houzar, Head Domestic Market v Google. O způsoby, jak vyhodnocovat crossmediální kampaně, se podělí Petr Miláček, ředitel analýzy v Prima Group.

Samostatnou kapitolou budování značek je employer branding. CEO agentury Generations Daniel Bradáč bude sdílet data a zkušenosti, která v tomto odvětví skutečně fungují.

 

Zdroj: Blue Events

Praha, 26. září 2023