Heineken ČR jako první představuje novou e-commerce platformu pro své zákazníky

Nový elektronický systém pro vytváření objednávek mohou od prázdnin využívat zákazníci Společnosti HEINEKEN ČR, konkrétně tradičního trhu a HORECA segmentu. HEINEKEN ČR tak jako první pivovarnická společnost na českém trhu přináší svým zákazníkům možnost využít e-commerce platformu pro objednávání, správu objednávek a fakturaci na jednom místě. Systém funguje 24 hodin denně, a to jak přes webové rozhraní, tak přes mobilní aplikaci.

Nová platforma nahrazuje staré způsoby práce. Zákazník běžně objednáváním stráví až 15 minut, a ještě se musí přizpůsobovat času call centra nebo obchodního zástupce. Díky novince, kterou v ČR nabízí pouze HEINEKEN, získává svobodu při objednávání a vše vyřídí během minuty, na pár kliků. „Hledáme cesty, jak našim partnerům usnadnit každodenní práci, pomáhat jim v doplňování zásob a přinášet co nejvíce benefitů. Uvědomujeme si, že se doba mění a je potřeba reagovat co nejrychleji. A přesně to představuje pohodlná aplikace mobilního telefonu nebo webového prohlížeče. Nikdo nemusí volat na objednávkovou linku, vše se obejde bez čekání a sledování hodinek,“ přiblížil nový systém On Trade Manager Pavel Slavík. „Požadavky zákazníků na flexibilitu a servis rostou, způsoby nakupování a objednávání se mění – a my na tyto signály chceme reagovat,“ dodal Pavel Slavík.

Díky novému elektronickému systému se zákazník může registrovat přes interní odběratelské SAP číslo, projít si visibilitu promočních a individuálních cen, zjistit skladové zásoby a dny závozu, zkontrolovat si historii a status objednávek či faktur. Systém dále nabízí formulář GDPR, potvrzení objednávky e-mailem nebo prostřednictvím sms, rezervaci objednaného zboží i obrazový katalog výrobků.

Našim zákazníkům nabízíme stoprocentní přehled o vzájemném obchodu. Mezi nejcennější výhody určitě patří možnost objednávání 24 hodin denně každý den v týdnu. Zákazníci se dále rychle dozvědí vše například o speciálních nabídkách,“ konstatoval Filed Sales Manager Off Trade Martin Bárta. Mezi další benefity podle něj spadá popis výrobků a motivační či loajální programy.

Prozatím novou platformu znají zákazníci z komínové oblasti Brna, ve zbytku republiky začne postupně nabíhat od začátku příštího roku.

 

Zdroj: Ogilvy

Praha, 9. října 2023