České maso z Alberta: přehledně komunikovaný původ a transparentní balení

V roce 2016 uzavřel Albert strategické partnerství s domácími dodavateli hovězího a vepřového masa. Vše, co se neprodává v akcích, ale tvoří stálou nabídku, je českého původu. Spolupráci s českými dodavateli přitom neustále rozšiřuje a na nových transparentních obalech zpřehledňuje také komunikaci původu masa od chovu přes porážku až k zabalení. Celý článek

SpeedCHAIN po letech opět v prosinci

Pandemie je na vzestupu do té míry, že ČR opět vstoupila do stavu nouze. Vláda zase po půl roce zavírá školy, bary a restaurace, omezuje možnost pořádat hromadné akce včetně svateb, pohřbů či rodinných oslav. Celý článek

Nový termín konference CSZM

Potravinářství v EU se zaměřením na obor zpracování masa a další aktuální témata byla připravena pro 11. ročník konference masného průmyslu MEATING 2020. Za současné situace však není možné konferenci v řádném termínu 19.10.2020 uspořádat, proto ji organizátoři za podpory partnerů konference, překládají na termín 5.10.2021. Celý článek

Potravinové banky / Covid19

Od úterý 13.října potravinové banky ve všech regionech přijmou nevyužité zásoby potravin od všech stravovacích zařízení (zejména jídelny, menzy, velké restaurace). Celý článek

Společnost Lidl představí své dodavatele

Společnost Lidl zahájila kampaň s názvem Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů. Každý týden bude představen jeden známý český dodavatel, který dodává své výrobky do našich 261 prodejen Lidl po celé České republice. V nadcházejících týdnech se mohou naši zákazníci těšit na představení celkem 5 dodavatelů. Celý článek

Kompostéry se v Albertu osvědčily

S rozšířením využívání kompostérů na prodejnách Albert snižuje emise spojené s přepravou a ekologickým způsobem přeměňuje organický odpad v úrodný substrát. Letos přibydou inovované kompostéry druhé generace v deseti obchodech Albert a celkově tak budou využívány ve dvou desítkách velkých prodejen. Celý článek

Finanční výsledky IKEA v roce plném výzev

Společnost Ingka Group oznámila finanční výsledky IKEA za finanční rok 20201, které činí 35,2 miliardy eur2 (za finanční rok 2019 to bylo 36,7 miliardy eur), a to navzdory krizi způsobené pandemií COVID-19. Společnost dále transformuje své podnikání tak, aby byla ještě více cenově dostupná, přístupná a udržitelná v době, kdy se životní sny a potřeby lidí na celém světě proměňují. Celý článek

CBRE: Poptávka investorů převyšuje současnou nabídku

Společnost CBRE, světový lídr v oblasti komerčních realitních služeb, nadále eviduje silný zájem ze strany investorů o komerční reality. Chuť investovat se odráží v poptávce, která převyšuje aktuální nabídku, a to zejména v důsledku omezeného množství kvalitních produktů na trhu. Celý článek

Zalando usiluje o větší udržitelnost

Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, rozšířila svůj udržitelný sortiment z 27 000 na více než 60 000 položek. Podíl zákazníků nakupujících udržitelnější módu se od začátku roku více než zdvojnásobil a nyní představuje až 40 procent aktivních zákazníků. Celý článek

Penny slaví 50. modenrizovanou prodejnu v roce 2020

Prodejna PENNY v Havlíčkově ulici v Mladé Boleslavi je letošní jubilejní padesátou modernizovanou prodejnou. Plán modernizace prodejen společnosti Penny Market započal v září 2016 v Praze 9 prodejnou PENNY Lehovec a počítá s investicí zhruba jedné miliardy korun. Celý článek

Jungheinrich získává podíl v robotickém startupu Magazino

Hamburská společnost Jungheinrich AG získala podíl v mnichovském robotickém startupu Magazino. Zástupci obou společností podepsali v Dingolfingu poblíž Mnichova příslušné smlouvy. Současně s tím se společnosti Jungheinrich a Magazino dohodly na rozsáhlé strategické spolupráci a hodlají sloučit své soubory dovedností v oboru mobilní automatizace. Celý článek

Fairtrade ČS od října spouští v ČR a na Slovensku osvětovou reklamní kampaň

Nevládní nezisková organizace Fairtrade Česko a Slovensko spouští  kampaň, která má podpořit povědomí české a slovenské veřejnosti o systému certifikace Fairtrade a hodnotách, které reprezentuje (spravedlivá odměna za práci, zákaz dětské a nucené práce, pěstování šetrné k životnímu prostředí). Kampaň s názvem Moje férová volba se představí při příležitosti Světového dne důstojné práce. Celý článek

Žabka otevřela první obchod na Slovensku

Pandemie koronaviru zasáhla každého z nás. Měla a stále má velký vliv i na měnící se nákupní chování zákazníků. Platí to i pro obchody Žabka, které zaznamenaly nárůst nákupního koše ale na druhé straně i úbytek nakupujících. Tento trend zaznamenal celý maloobchodní trh. Celý článek

České výrobky ukousnou větší podíl v pekařstvích Globus

Patnáct pekařství Globus rozšíří nabídku pečiva, kterým podpoří zejména české mlýny, mlékaře, pěstitele máku a výrobce povidel. Globus právě zařadil do své každodenní nabídky řadu výrobků Česká tradice, která vychází z receptů našich babiček. Pekárny tím rozšiřují také sortiment své značky Poctivá výroba Globus. Celý článek

V prodejnách Lidl nově zaplatí zákazníci také stravenkami Sodexo

V prodejnách společnosti Lidl od 5. října zaplatí zákazníci vedle stravenek Naše stravenka také stravenkami Sodexo. Navázáním této spolupráce vychází obě společnosti vstříc poptávce mezi uživateli stravenek a stravenkových karet Sodexo, kteří doposud nemohli v prodejnách Lidl platit za své nákupy. Nakupování v prodejnách Lidl se tak stane ještě komfortnější. Celý článek

Tomáš Míček je novým vedoucím oddělení retail sektoru v CBRE

Společnost CBRE, světový lídr v oblasti komerčních realitních služeb, jmenovala s účinností od 1. října 2020 Tomáše Míčka (39) do funkce vedoucího oddělení retail sektoru (Head of Retail Sector). Tomáš Míček zároveň nadále zůstává vedoucím oddělení správy obchodních center (Head of Property Management Retail). Celý článek

Finance Penny bude mít na starosti Radek Hovorka

Na pozici jednatele (CFO) společnosti PENNY Market s.r.o. nastoupil Radek Hovorka. Zodpovídat bude za oblast financí, controllingu, lidských zdrojů, logistiky a IT. V pozici vystřídal Martina Peffka, který po 11 letech v PENNY přechází na pozici CFO pro BILLA CEE a PENNY International na centrálu společnosti REWE International AG (RIAG) ve Vídni. Celý článek

IKEA do roku 2021 ukončí prodej jednorázových alkalických baterií

Společnost IKEA si dala závazek, že bude lidi inspirovat a pomáhat jim žít zdravějším a udržitelnějším způsobem. Proto do října 2021 vyřadí ze své nabídky všechny jednorázové alkalické baterie. Tímto rozhodnutím chce IKEA motivovat spotřebitele, kteří používají baterie často, aby přešli na baterie dobíjecí. Pravidelným a dlouhodobým používáním dobíjecích baterií mohou zákazníci ušetřit i snížit množství odpadu v domácnosti. Celý článek

Rekonstrukce OC Řepy začíná

Pražské Obchodní centrum Řepy, které vlastní společnost Trikaya, prochází celkovou rekonstrukcí. Budova A se začátkem října celá uzavře a rozběhnou se tu rozsáhlé stavební úpravy, jejichž cílem je postavit moderní obchodní centrum komunitního charakteru, které nabídne zákazníkům nové obchodní jednotky, služby i zcela nový food court s širokou nabídkou stravování. Celý článek

Český svaz pivovarů a sladoven obměnil předsednictvo

Valná hromada Českého svazu pivovarů a sladoven (ČSPS) zvolila nové předsednictvo, které má o tři členy více než to stávající a povede tuto vrcholnou organizaci pivovarníků a sladařů po další tři roky. Předsedou zůstává František Šámal, místopředsedou Roman Havlík. Celý článek

Bageterie Boulevard pokračuje v expanzi

Bageterie Boulevard otevřela v OC Nový Smíchov novou pobočku a dokončila tak pokrytí širšího centra Prahy, ke kterému jí právě oblast Smíchova chyběla. Strategická lokalita umožní oslovit velký počet potenciálních zákazníků a vylepšit pokrytí i servis rozvozové služby BB Domů. Celý článek

Víc než polovina českých firem se při přechodu na cloud obává kompatibility systémů

Cloudové nástroje dnes v Česku používá většina firem – nejčastěji k zálohování nebo e-mailové komunikaci, ale přibývá společností, kterým na cloudu stojí celá podniková infrastruktura. Přechod do cloudu je pro firmy důležitou změnou, ze které ale mívají strach. Nejčastěji se obávají komplikovaného napojení na další software, výpadků internetu nebo vyšších nákladů, naopak nejméně se bojí úniku svých dat. Vyplývá to z průzkumu společnosti Grit. Celý článek

Zákazníci mohou nyní na Zalandu jednoduše nakupovat a prodávat módu z druhé ruky

Společnost Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, dnes rozšířila svou nabídku v Německu a Španělsku o kategorii Pre-owned. Nová možnost byla poprvé oznámena v únoru tohoto roku a cílí jak na zákazníky vyhledávající nové přírůstky do svého šatníku, tak na ty, kteří naopak chtějí své kousky vyměnit za poukázku na nákup zboží na Zalandu. Celý článek

DACHSER rozšiřuje svoji nabídku charterových letů mezi Evropou a Asií

Na začátku září rozšířil DACHSER Air & Sea Logistics svoji prémiovou nabídku charterů o spojení na trase Hongkong–Frankfurt. Divize pozemních přeprav DACHSER European Logistics pak distribuuje zboží z Frankfurtu nad Mohanem po celé Evropě prostřednictvím husté logistické sítě. Pevné přepravní časy, spolehlivé plánování a vysoký standard kvality jsou charakteristickými vlastnostmi tohoto integrovaného přepravního řešení. Celý článek

Tesco připravuje potravinové balíčky na pomoc rodinám v nouzi v rámci projektu Patron dětí

V důsledku pandemie koronaviru se řada rodin ocitla v nelehké životní situaci. Z výzkumů vyplývá, že až třetině domácností v ČR za pandemie klesly příjmy. Mezi nejvíce ohrožené skupiny se řadí senioři, matky samoživitelky a mladé rodiny. Pomoc místním komunitám a lidem v nouzi patří mezi základní pilíře činnosti společnosti Tesco. Protože pomáhat je v této době potřeba více než kdy jindy, navázalo Tesco spolupráci s Nadací Sirius a podpořilo projekt Patron dětí prostřednictvím přípravy a distribuce “Balíků základních potřeb“. Celý článek

BILLA rozšíří síť supermarketů o další prodejnu ve Valašském Meziříčí

Společnost BILLA otevírá svoji 239. prodejnu v České republice. Pokračuje tak ve svém plánu expanze s cílem provozovat 300 prodejen do roku 2025. Prodejna ve Valašském Meziříčí je již 10. prodejnou na území Zlínského kraje a nachází se v ulici Nádražní. I zde zákazníci naleznou širokou nabídku kvalitních a čerstvých produktů, křupavého pečiva, potraviny od tuzemských výrobců nebo regionální speciality s označením BILLA Regionálně. Prodejna je součástí OC Křižanova pila nedaleko vlakového nádraží. Celý článek

Obchodníci jsou připraveni na další vývoj koronavirové epidemie

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR), jehož členy jsou největší obchodní řetězce, vyzývá v souvislosti se zařazením Prahy na červený stupeň semaforu obyvatele hlavního města a okolí k zachování klidu, pokud jde o nákupy v jednotlivých prodejnách. Obchodníci mají dostatečně naplněné sklady, bezproblémově funguje zásobování potravinami a dalším zbožím a není jakýkoli důvod k nákupní panice. Celý článek

Lidl představuje unikátní program Lidl Plus

Lidl na tuzemský trh uvádí moderní koncept digitální zákaznické karty, která nabídne celou řadu výhod. Výhodné cenové nabídky mohou zákazníci čerpat napříč 13 evropskými zeměmi, kde Lidl působí, usnadní se také reklamace a vracení zakoupeného zboží. Zdarma ke stažení je již nyní v App Store a Google Play. Celý článek

Rychlá a nepředvídatelná opatření škodí

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) vítá nová vládní opatření k zastavení zhoršující se epidemiologické situace způsobené koronavirem. Zároveň však upozorňuje, že jejich zavedení přišlo prakticky okamžitě, bez jakéhokoli předchozího varování. Vyzývá proto vládu ke změně přístupu v plánování a komunikaci opatření. Zásadní změny názorů členů vlády v řádu dnů škodí už dnes postižené ekonomice, a to zejména cestovnímu ruchu, který je novými opatřeními opět zasažen nejvíce. Celý článek

Košíky v Albertu jsou ozářené UVA světlem

S příchodem krize se mnohonásobně zvýšila frekvence dezinfekce košíků a madel vozíků. Albert nově testuje také samoobslužnou dezinfekci nákupních vozíků. V hypermarketu na pražských Nových Butovicích si zákazníci sami mohou nákupní vozík před nákupem vydezinfikovat. Postará se o to speciální box pracující na principu osvitu UVA světlem. Celý článek

„UKLIĎTE S NÁMI ČESKO!“

V sobotu 19. září 2020 proběhne v rámci celé republiky úklidový den již tradiční akce Ukliďme svět, ukliďme Česko. PENNY je i v letošním roce partnerem akce a prostřednictvím svých marketingových a komunikačních kanálů zve k zapojení širokou veřejnost. Celý článek

Méně cukru vyhrává

Snižování množství volných cukrů v našich potravinách snižuje riziko vzniku obezity, onemocnění srdce, hypertenze, zhoubných nádorů souvisejících s obezitou a zubního kazu. PENNY proto dlouhodobě ve svých produktech množství těchto cukrů snižuje. Celý článek

OC Šestka uzavřela desetiletou smlouvu se společností Albert

Ve středu 16. září se pro zákazníky Obchodního centra Šestka otevře kompletně modernizovaná prodejna Albert. Rozsáhlé rekonstrukce prostorů probíhaly od konce srpna do poloviny září. Modernizace prodejny je pro obchodní centrum významnou událostí, jedná se totiž o jednu z klíčových provozoven společnosti Albert, a proto byla nová nájemní smlouva mezi OC Šestka a společností Albert Česká republika s.r.o. uzavřena na dalších deset let. Celý článek

Albert dává nový život starým nákupním košíkům

Nákupní košík doprovází zákazníky v obchodech na každém kroku, od vstupu do prodejny až po vyskládání zboží na pokladní pás. Obchody Albert začaly se zaváděním nového typu plastových nákupních košíků, které lze několikrát recyklovat a prodloužit tak jejich životnost. Albert nasazuje nové košíky do svých zmodernizovaných prodejen. Jejich znovupoužití a recyklaci zajišťuje česká organizace. Celý článek

Kaufland zavedl ochranná plexiskla v úseku pečiva

Nosit roušky je nutné ve vnitřních prostorách po celé zemi, v pražských prodejnách toto nařízení platí od úterý. Ve všech prodejnách Kaufland nadále platí zvýšená hygienická opatření, která byla zavedena na počátku pandemie. Kaufland je zároveň jediným obchodním řetězcem v České republice, který z důvodu ochrany zdraví zákazníků již před měsícem ve všech svých 134 prodejnách trvale zakryl ochranným krytem celou nabídku pečiva. Celý článek

Žabka dnes otevřela svou 118. prodejnu

Nová prodejna Žabka se dnes otevřela v pražské ulici Československého exilu. Obchod je součástí nové rezidentní části Modřany “U Dubu“ a pomůže zvýšit obslužnost místních obyvatel – nabídne pohodlné a moderní nakupování s dlouhou otevírací dobou (denně od 6 do 22 hodin) a 363 dní v roce. Jedná se už o celkově 118. obchod Žabka v Česku. Celý článek

Královský pivovar Krušovice otevírá nový sklad

Přímo v areálu Královského pivovaru Krušovice byla uvedena do provozu nová skladová hala H3. Kompletní stavba, která zahrnovala i okolní komunikace, novou nákladní vrátnici a oplocení, už úspěšně prošla kolaudací. Kromě jednodušší logistiky také přinese úspory v nákladech na dopravu a navýšení kapacity. Celý článek

Značka Gap vstupuje na český a slovenský trh

Gap, jedna z nejznámějších amerických značek volnočasového oblečení a doplňků, oznámila distribuční partnerství se společností CS Retail 1969, s.r.o., patřící do skupiny C.S. Apparel Group a.s., která tak poprvé představí značku Gap zákazníkům v České a Slovenské republice prostřednictvím značkových prodejen. Celý článek

Ve Velké Chuchli si kutilové namarkují sami

Společnost Hornbach zavádí od pondělí 7. září 2020 samoobslužné pokladny v prodejně ve Velké Chuchli. Zákazníci si zde nyní mohou naskenovat až deset položek a zaplatit hotově nebo kartou. Pokud nakupovali s Hornbach aplikací Self-Scan, stačí jen naskenovat QR kód a zaplatit. Jednou z výhod samoobslužných pokladen je úspora času, který mohou kutilové využít pro realizaci svých projektů. Celý článek

Spojení MALLu se Shoptetem usnadní 21 tisícům e-shopů prodej na největším českém tržišti

Shoptet, česká jednička na poli vývoje e-shopových řešení, spojila síly s internetovým obchodem MALL.cz a svým zákazníkům z řad majitelů e-shopů přináší možnost ještě snáze prodávat své zboží skrze program MALL Partner. Díky doplňku, který je k dispozici všem uživatelům Shoptetu, mohou nově obchodníci spravovat objednávky z MALLu přímo ve svém shoptetovém rozhraní a celý objednávkový proces tak odbavit v jediném systému. Celý článek

V Lidlu nakoupíte jednodušeji a lépe

Lidl odstartoval novou reklamní kampaň. Oslovuje zákazníky, kteří chtějí nakupovat rychle, komfortně a lépe. Cílem kampaně je ukázat, že rychlý nákup může být komfortní a zároveň ve vysoké kvalitě a za skvělou cenu, pro což jsou tím pravým místem právě prodejny Lidl. Celý článek

Zaměstnanci Alberta v srpnu přispěli díky charitativnímu běhu 210 000 korun potřebným

Během letošního čtvrtého ročníku „Měsíce zdraví“ v Albertu společnost navazuje na své aktivity v oblasti péče o zdraví zaměstnanců. Inspiruje je k lepšímu životnímu stylu a motivuje k pohybu. Jednou z aktivit je již tradičně i Běh pro Nadační fond Albert. Letos zaměstnanci v srpnu naběhali nebo nachodili téměř 11 500 km, čímž nejenom prospěli svému zdraví, ale i podpořili zájmové a volnočasové aktivity znevýhodněných dětí prostřednictvím Nadačního fondu Albert. Patronem běhu je ikona paralympijské cyklistiky, Jiří Ježek. Celý článek

Změny ve vedení společnosti Coca-Cola HBC CZ/SK

Novým generální ředitelem společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko se od 1. září stává Dan Timotin. Na pozici střídá Marii Anargyrou Nikolić, která po 3 letech převezme v pozici generální ředitelky vedení řecké a kyperské pobočky. Celý článek

ROSSMANN uvádí nový reklamní spot

Síť drogerií ROSSMANN představuje nový reklamní spot, který vychází z celkové komunikační strategie značky se zaměřením na krásnější život. Společně strávené chvíle doma nás všechny vždy vedou ještě k většímu uvědomění si, jak důležité jsou mezilidské vztahy a rodina. A právě toto téma bylo stěžejní při tvorbě nové kampaně. ROSSMANN se v ní prezentuje jako starostlivý partner, který je součástí každodenní péče o zevnějšek i domov díky širokému sortimentu nabízených produktů. Cílovou skupinou jsou ženy. Celý článek

Na pozici ředitelky PR a komunikace McDonald’s pro Českou republiku a Slovensko nastupuje Jitka Pajurková

Jitka Pajurková do McDonald’s přichází ze společnosti O2, kde měla na starost komunikaci produktových, CSR a nadační témat. V McDonald’s povede tým externí komunikace a bude zodpovědná také za vnější záležitosti, sponzoring a CSR aktivity společnosti v obou zemích. Ve vedení komunikace nahrazuje Zuzanu Svobodovou, která se rozhodla věnovat rodině a ze společnosti ke konci června odešla. Celý článek

Českou biopotravinou roku 2020 je sušené hovězí maso

Ve dvacátém ročníku soutěže Česká biopotravina je rozhodnuto. Celkovým vítězem se stalo sušené hovězí maso z Mitrovského dvora na Vysočině. Mezi dalšími oceněnými je kolekce bylinných čajů nebo lahůdková chilli pasta. O titul letos bojovalo 150 biopotravin a biovín. Soutěž určenou tuzemským producentům biopotravin pořádá PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců. Celý článek

Rychlost doručení důležitější než cena zboží

Expresní dodání, spolehlivost, flexibilita a detailní informování o stavu objednávky. Požadavky zákazníků na služby e-shopů rostou a spolu s tím přestává být hlavním kritériem výběru jen cena zboží. Na významu nabývá pozitivní zkušenost s nákupem, zákaznický zážitek a samotné doručení objednávky. Vyplývá to z výsledků studie mapující roli poslední míle v české e-commerce, kterou pro logistický startup DoDo zpracovala společnost Perfect Crowd. Celý článek

Hervis po rekonstrukci znovuotevírá svou vůbec první prodejnu a rozšiřuje sortiment

Nejstarší prodejna obchodní sítě se sportovním vybavením Hervis Sports v nákupním centru Europark Štěrboholy přivítala v pátek 28. srpna po dvouměsíční rekonstrukci své první zákazníky. Kamenný obchod nově nabízí rozšířený sortiment na přehlednější ploše vybavené novým designovým nábytkem. Připravena je i speciální akce Měsíc šílených cen – slevy v jejím rámci ocení především milovníci outdoorových sportů. Celý článek

ROSSMANN a Henkel opět přispějí k podpoře zeleně ve městech

Zvyšování úrovně životního prostředí je pro společnosti ROSSMANN a Henkel ČR divizi Beauty Care významným aspektem, proto ani v letošním roce neváhaly a opět spojily své síly v kampani „Vraťte stromům korunu“, která dlouhodobě přispívá k rozvoji zeleně v okolí, ve kterém žijeme. Zapojit se mohli také zákazníci, díky kterým byly získány finanční prostředky na vysazení 354 stromů. Celý článek

Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod již za 10 dnů!

Již za 10 dnů, ve středu 9.9.2020, se bude za dodržení všech hygienicko/bezpečnostních podmínek v Akademickém klubu na VŠE v Praze konat 5. ročník semináře Udržitelnost pro výrobu a obchod, tentokrát s podtitulem Být udržitelný není jen marketingový slogan. Pokud jste se ještě nepřihlásili, je nejvyšší čas! Celý článek

Action vstupuje na český trh

Action, mezinárodní diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím, otevřel své první dvě prodejny v České republice. Po Hradci Králové a Kladně budou v průběhu prvních dvou týdnů září otevřeny další tři prodejny v Moravskoslezském kraji: v Ostravě, Opavě a ve Frýdku-Místku. Action překvapuje své zákazníky ve více než 1 600 obchodech po celé Evropě širokým, neustále se měnícím sortimentem za nejnižší ceny. Celý článek

Dlouholetá spolupráce CHEP a dm drogerie má měřitelné environmentální přínosy

Společnosti CHEP, globální lídr v oblasti řešení pro dodavatelský řetězec, a dm drogerie markt, jednička na českém trhu specializovaných drogerií, již 15 let spolupracují na zefektivnění přepravy drogistického zboží. Během této doby neustále roste míra využití paletového poolingu, udržitelného modelu sdílení a opakovaného využívání palet, mezi společností dm drogerie a jejími dodavateli. Aktuálně je na sdílených paletách CHEP přepravována více než polovina zboží pro tento řetězec. Celý článek

Digitální cenovky se Albertu osvědčily

Tradiční papírové cenovky s cenou se z obchodů pomalu vytrácejí. Ty digitální se totiž osvědčili a postupně je nahrazují. Po rozsáhlém testování v jedenácti prodejnách na několika místech v republice je Albert od dubna rozšířil na celkem čtyřicet pět obchodů převážně v Praze a Brně. Digitální displej pomáhá šetřit přírodu, jelikož šetří papír, ale také usnadňuje práci prodavačům a zákazníkům poskytuje více informací o produktu. Celý článek

Na zkušenou do Alberta

Deset vysokoškoláků z různých částí republiky sbírá praktické zkušenosti na stáži v Albertu. Ve 13. ročníku tříměsíčního programu Summer Internship pracují pod vedením zkušených manažerů na různých projektech z oblasti financí, marketingu, lidských zdrojů, obchodu či logistiky. Celý článek

Shoptet expanduje do Maďarska

Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet zahájil expanzi do Maďarska. Jeho cílem je otevřít českým internetovým obchodům cestu na tamní trh e-commerce a stát se na něm do pěti let dominantním hráčem. Za tímto účelem Shoptet aktuálně buduje nové týmy v Budapešti i Praze. Na expanzi společnost plánuje vynaložit desítky milionů korun z vlastních zdrojů. Celý článek

Albert modernizuje i otevírá nové prodejny

Zákazníci v Uherském Brodě mohli na začátku srpna poprvé nakoupit v supermarketu Albert. Zájem o novou moderní prodejnu, první Albert ve městě, překonal očekávání. Obchod zaujme vzdušným moderním interiérem a nabízí široký sortiment zboží včetně úseků Zdravě s Albertem, Fresh barem s rychlým zdravým občerstvením, Albertovým Pekařstvím nebo ovocem a zeleninou v Tržnici u Alberta. Celý článek

Andělsky dobré burgery

Americký řetězec Burger King otevírá už 30. pobočku a pro letošek se tak stal nejrychleji se rozrůstající značkou restaurací s rychlou obsluhou v Česku. Na ohni grilované prémiové burgery, křupavou slaninu a hranolky, skvělé dresingy a mnoho dalšího si lidé můžou vychutnat v nově otevřené restauraci ve food courtu v obchodním centru Nový Smíchov na pražském Andělu. Již tradičně prvních sto návštěvníků dostane legendární Whopper zdarma. Celý článek

POZVÁNKA NA SEMINÁŘ

Certifikované systémy udržitelnosti od výroby po retail (UTZ/RSPO/MSC). V průběhu přednášky budou posluchači seznámeni se základními informacemi certifikačních schémat týkajících se udržitelnosti v potravinářství. Konkrétně se budeme bavit o schématech RSPO, UTZ a MSC. Popíšeme si základní pojmy a definice, seznámíme se s modely certifikace jednotlivých schémat, seznámíme se s používáním log s výhodami i nevýhodami v prodejním řetězci a dojde k popsání certifikace v podmínkách ČR. Celý článek

OC Šestka otevře v polovině září modernizovanou prodejnu Albert

V OC Šestka se 16. září otevře kompletně modernizovaná prodejna Albert. Rekonstrukce prostor již probíhá a návštěvníky čeká nejen nový design hypermarketu, ale i vylepšené vybavení prodejny s vzdušnějším a modernějším vzhledem. Součástí proměny bude také rozšířený sortiment zdravých a čerstvých potravin. Zároveň OC Šestka podepsala se společností Ahold Česká republika, která prodejny Albert vlastní, nájemní smlouvu na dalších deset let. Celý článek