MALL má ve své nabídce už 2 miliony produktů

Internetový obchod MALL.CZ pokračuje ve strmém růstu. V nabídce má nyní již dva miliony produktů a dále tak upevňuje svou pozici e-shopu s nejširší nabídkou zboží na českém trhu. Úspěch slaví také partnerský prodej, díky kterému na MALLu prodává už přes 2 000 obchodníků z řad majitelů e-shopů i dříve čistě „kamenných“ obchodníků. I díky rychle rostoucímu počtu partnerů chce MALL svým zákazníkům do roku 2025 nabízet až 30 milionů položek. Celý článek

Stravenkový paušál poskytují svým zaměstnancům už čtyři z deseti firem

Stravenkový paušál nabízí zaměstnancům 38 % zaměstnavatelů, tedy přibližně stejně jako těch, kteří jako benefit poskytují závodní stravování. Vyplývá to z nového šetření Hospodářské komory pro Ministerstvo financí mezi více než 600 zaměstnavateli napříč obory a regiony. Hospodářská komora výsledky ankety dnes zveřejnila na semináři o stravenkovém paušálu organizovaném ve spolupráci s Ministerstvem financí v pražském Florentinu. Celý článek

Košík.cz na jihu Čech začíná doručovat v den objednání

Nakupování potravin online už dávno není výsadou velkých měst. Potvrzují to zkušenosti online supermarketu Košík.cz na jihu Čech. Za poslední měsíce tu násobně vyrostl a rozšiřuje svoje pokrytí i služby. Oblast se rozšíří o desítky tisíc nových domácností, kterým nově začne zavážet nákupy v den objednání. Trhákem se mají stát například čerstvé ryby z Makra. Celý článek

Udržitelná spotřeba dál posiluje

I loni rostly v ČR prodeje zboží s etickou certifikací Fairtrade, která označuje produkty, za něž pěstitelé dostali odpovídající odměnu a které vznikly bez zapojení dětské práce a ničení životního prostředí. Nejvíce se u nás prodalo opět fairtradového kakaa, a to o čtvrtinu více oproti předchozímu roku. Celý článek

Obchodní řetězec PENNY podpoří novou infrastrukturu potravinových bank

Potravinové banky připravují realizaci nových skladovacích prostor v 7 regionech díky dotační podpoře z Operačního programu Životní prostředí. Projekt mohou realizovat i díky podpoře obchodního řetězce PENNY, který jim věnuje 8 miliónů korun pro spolufinancování projektu. Společně tak startují nový projekt HEZKY ČESKY BEZ PLÝTVÁNÍ. Celý článek

CZC.cz přidává dopravu přes Zásilkovnu a v kampani ji nabízí za symbolickou 1 Kč

Dvojka na online trhu elektronikou se spojila se Zásilkovnou a tím navýšila počet odběrných míst o další 4 400. Po celý červen navíc zákazníci CZC.cz mohou napříč e-shopem využít dopravu přes Zásilkovnu za 1 Kč. Velmi výhodný nákup udělají zákazníci, kteří si v této době plánují pořídit třeba nový chytrý telefon. Právě telefony CZC.cz v prvním letním měsíci nabídne za atraktivní ceny s dárky a nyní navíc i s dopravou přes Zásilkovnu za 1 Kč. Celý článek

Pravidla DPH pro elektronické obchodování se mění

Zásadní změny v oblasti DPH se od 1. července dotknou e-shopů prodávající zboží koncovým spotřebitelům v Evropské unii. Týkají se nejen zdaňování zboží, ale i rozšíření zvláštního režimu jednoho správního místa. Povinnost k registraci DPH bude jednotná a to po dosažení ročního obratu 10 tisíc eur ve všech zemích, kde internetoví prodejci působí. Celý článek

Drobné nákupy z Číny podraží

Blíží se datum, kdy se zdraží menší nákupy na e-shopech v Číně a dalších zemí mimo EU. U malých zásilek, za které zákazníci zaplatili do 22 EUR, tedy zhruba 560 KČ, se dříve nemusela platit daň z přidané hodnoty. Od 1. července se ale nově budou muset veškeré drobné nákupy danit a bude je třeba přihlásit u celníků. Celý článek

Hobbymarket Kinekus vloni navýšil tržby o více než třetinu na 44 milionů korun

Tuzemský franšízový hobbymarket Kinekus, který je součástí Družstva CBA, vloni zaznamenal výrazný nárůst tržeb. I přes koronavirová omezení obrat meziročně navýšil o 37,5 procenta na 44 milionů korun. Za první 4 měsíce letošního roku je pak nárůst tržeb ještě výraznější, celkově meziročně vzrostly o 46 procent. CBA proto plánuje expanzi hobbymarketů i do menších obcí, mnohem více chce pak tamní zboží propojit i s klasickými prodejnami potravin. Celý článek

CCC spouští novou verzi zákaznického klubu

První červnový den byla spuštěna nová verze zákaznického Klubu CCC. Plynule navazuje na původní věrnostní program, který fungoval od roku 2015 a čítal téměř 900 tisíc členů. Nově nabídne zákazníkům tři úrovně členství – Standard, Silver, Gold. Celý článek

Lidl podniká odpovědně, potvrdila Národní cena za CSR

Odpovědné a udržitelné podnikání je pro Lidl prioritou, stále důležitějším se stává i v očích zákazníků. Také v loňském roce jsme se proto věnovali našim dlouhodobým projektům v oblasti podpory nemocných dětí i vzdělávacích institucí, nezapomínali jsme ani na naplnění dříve stanovených závazků týkajících se odpovědné tvorby sortimentu. I díky tomu jsme se stali Absolutním vítězem Národní ceny ČR za společenskou odpovědnost, první místo jsme obdrželi také v kategorii Byznys. Celý článek

Ztrácejí Češi zájem o tablety?

Zájem Čechů o tablety v posledních letech klesá. O jeho nákupu v příštích 12 měsících uvažuje jen 6 % Čechů. Potvrdil to výzkum ELEKTRO 2021, realizovaný výzkumnou agenturou Incomind. Celý článek

Společnost dm otevřela novou prodejnu v centru Bořislavka

Společnost dm drogerie markt otevřela v pátek 4. června prodejnu v novém pražském obchodním centru Bořislavka. Za měsíc červen jde o již druhou nově otevřenou prodejnu dm v Česku. V hlavním městě je tak zákazníkům oblíbené drogerie aktuálně k dispozici celkem 53 prodejen. I tentokrát se s nově otevřenou prodejnou dm drží filozofie trvalé udržitelnosti. Celý článek

Společnost dm se opět rozšiřuje, tentokrát otevřela prodejnu v Jihlavě

Společnost dm drogerie markt otevřela novou prodejnu v Jihlavě v nově vzniklém Shopping centru. Jedná se již o sedmou prodejnu za posledních pět měsíců, kterou dm drogerie v Česku otevřela, rozšířila či modernizovala. Rychlost, s jakou společnost na českém trhu expanduje, značí nejen popularitu mezi zákazníky, ale také to, že dm patří k oblíbeným zaměstnavatelům na poli tuzemského retailu. Celý článek

Albert motivuje své dodavatele, aby účetní doklady posílali elektronicky

Pestřejší nabídku zboží, více lokálních produktů a o dva miliony ročně nižší náklady na účetnictví. To vše získal maloobchodní řetězec Albert díky novému Albert portálu. Jednoduché webové aplikaci, která odbourává nutnost posílání papírových účetních dokladů a umožňuje, aby do řetězce snadno dodávali své zboží i nejmenší dodavatelé. Portál vyvinula brněnská společnost Grit a i díky němu dnes 99,56 % dodavatelů komunikuje s Albertem bezpapírově. Celý článek

Šebek nastupuje do Mondelezu

Jiří Šebek nastupuje do Mondelez na pozici Corporate & Government Affairs Manager pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Jeho úkolem bude budování vztahů se státní správnou na celostátní i regionální úrovni, zastupování společnosti v oborových organizacích, řízení externí i interní komunikace a strategie společenské odpovědnosti. Celý článek

Edenred zavádí věrnostní program v obchodech Lidl

Majitele stravenkových karet a stravenek od Edenredu čekají od 1. 6. 2021 výhodné nákupy potravin ve více než 270 obchodech společnosti Lidl. Edenred sem rozšiřuje svůj úspěšný věrnostní program. Za nákupy zaplacené stravenkovými kartami Edenred mohou lidé získat zpět cashback ve výši stovek korun měsíčně. Program pamatuje i na zaměstnance, kteří dostávají papírové stravenky. Celý článek

DACHSER: Linky z České republiky by objely Zemi za jediný den

Mezinárodní logistický provider DACHSER Czech Republic posílil svoji síť pravidelných denních linek sběrné služby. Od června odjíždí z pěti českých poboček pozemní logistiky denně 91 linek do 38 destinací v Evropě. Nejnovější linka vede do Frankfurtu nad Mohanem. Všechny linky se startovní destinací v České republice ujedou každý den celkem okolo 40 000 km. Pokud bychom jejich trasy spojili, objeli bychom za jediný den celou planetu Zemi, protože právě tolik měří zemský rovník. Celý článek

Ana Beriashvili novou CEO Becherovky v Čechách a na Slovensku

Ve společnosti Jan Becher Pernod Ricard a Pernod Ricard Slovakia dochází ke změně ve vedení. Dosavadní výkonnou ředitelku pro český a slovenský trh Miroslavu Simovou nahradila od 1. května Ana Beriashvili, která v rámci koncernu přechází z Yerevan Brandy Company a Pernod Ricard Armenia. Celý článek

Košík.cz už rok rozváží nákupy do celého Česka

Přesně před rokem online supermarket Košík.cz rozšířil své závozové území na celou Českou republiku a se sortimentem omezeným na trvanlivé zboží začal nad rámec běžné služby zásobovat všechny tuzemské domácnosti. Pro ty se v době koronavirové krize stal online nákup potravin často jedinou bezpečnou cestou, jak si zajistit zásoby. Službu využily desítky tisíc domácností, kterým Košík rozvezl stovky tisíc nákupů. Nyní chce ze služby vybudovat českou obdobu “Amazon Pantry”. Celý článek

BILLA AKTIVOVALA PLÁN B

Billa spustila Plán B, aby pomohla odvrátit nepříznivý environmentální vývoj ve světě. Detaily představí Ivan Holub, Koordinátor udržitelného rozvoje, Rewe Group Česká republika, Billa v úterý 22.6. na semináři UDRŽITELNOST PRO VÝROBU A OBCHOD: Rok 2020-2021 jako vstup do nové reality? Nezapomeňte se přihlásit! Celý článek

Smurfit Kappa oznamuje investice v České republice a na Slovensku

Smurfit Kappa podstatně rozšiřuje své výrobní kapacity ve čtyřech výrobních závodech po celé České republice a na Slovensku díky významné investici ve výši 20 milionů EUR. Tato investice ještě více zdůrazňuje závazek společnosti Smurfit Kappa vůči svým zákazníkům a závodům ve východní Evropě. Celý článek

Nejvyšší ocenění za design: elektrický ručně vedený vozík ERD 220i vítězí v soutěži Red Dot Award

Nový elektrický ručně vedený vozík Jungheinrich ERD 220i získal prestižní designové ocenění Red Dot: Best of the Best. Vozík, který je díky novému konceptu lithium-iontových baterií o 25 procent kratší než jeho předchůdce, si získal porotu svým novátorským a převratným designem. Jeho kompaktní konstrukce ve spojení s vyspělou technologií a špičkovými funkcemi z něj podle poroty činí průkopníka v segmentu ručně vedených vozíků, který je hoden následování. Celý článek

DACHSER vytváří více ložného prostoru

Mezinárodní logistický provider DACHSER od dubna 2021 přechází při pořizování nových návěsů výhradně na takzvané megatrailery. Díky jejich objemnějšímu ložnému prostoru – při současné stejné délce a šířce – jsou tyto megatrailery úspornější a dosahují nižší spotřeby paliva než běžné návěsy. Celý článek

196 miliard korun, 16,2 % českého maloobchodu a 75 tisíc zaměstnanců přímo v e-shopech

Asociace pro elektronickou komerci (APEK), která sdružuje subjekty ze všech kategorií českého on-line prostředí, představila vybraná data z komplexní Studie přínosů e-commerce v ČR. Nejdůležitější výstupy zveřejnila na svých webových stránkách a umožňila tak veřejnosti zjistit více o tomto dynamicky rostoucím odvětví maloobchodu. Výstupy by měly pomoci také státní správě lépe poznat přínosy elektronického obchodu pro českou ekonomiku. Celý článek

THIMM získává dvě ocenění v kategorii Krása a vůně

Hned dvojnásobný úspěch zaznamenala společnost THIMM v letošní soutěži POPAI D-A-CH Award v kategorii „Krása a vůně“. Společnost THIMM se úspěšně umístila v soutěži díky udržitelnému podlahovému displeji „Green Christmas“ pro společnost Weleda a zasilatelskému obalu pro e-shop Salwa Petersen. Vítězové byli oznámeni 19. května v rámci virtuálního galavečera. Celý článek

Tesco představilo nadstandardní rodinné benefity

Společnost Tesco zavádí nové benefity, které jsou unikátní nejen v maloobchodním sektoru, ale i na českém trhu. Mimořádnou podporu Tesca získají kolegyně a kolegové, kteří zakládají rodinu, případně již rodinu mají. Společnost více podpoří také všechny kolegy a kolegyně, kteří se vracejí zpět do zaměstnání po dlouhodobé pracovní neschopnosti způsobené závažným onemocněním nebo úrazem. Celý článek

Coca-Cola symbolizuje touhu po svobodě – oslavuje 50 let výroby v Česku a na Slovensku

Od momentu, kdy z výrobní linky přímo v Československu vyšla první láhev nápoje Coca-Cola, uplynulo 50 let. Tehdy byla dostupná pouze jediná varianta – klasický nápoj v ikonické skleněné láhvi o objemu 250 ml. Češi a Slováci dodnes vzpomínají, že nápoj Coca-Cola byl tak mimořádný, že stálo za to si schovat láhev či později plechovku. Za desetiletí se toho ale hodně změnilo. Společnost dala práci téměř deseti tisícům lidí v Česku a na Slovensku, stala se ekologičtější a přinesla 50 let radosti. Celý článek

Síť prodejen Žabka mění své logo

Žabka letos slaví 10 let fungování pod skupinou Tesco. Ke kulatým narozeninám si nadělila i zbrusu nové firemní logo. V rámci své vizuální identity pracuje se samotným názvem Žabka Potraviny a kombinací čtyř barev v podobě malých čtverců fungujících jako podtržení. V logu si ponechala nákupní košík, který je nyní v dynamičtějším ztvárnění se zkosením a černými obrysy. Celý článek

Skupina Outdoor Concept posiluje vedení a rozvoj

Na pozici výkonného řídícího manažera společnosti Outdoor Concept nastupuje od května Marek Kýhos, absolvent pražské VŠE s titulem MBA z Nottingham Trend University. Ve své funkci bude úzce spolupracovat s majitelem společnosti Stanislavem Krpejšem. Celý článek

DACHSER rozšiřuje bezemisní distribuci do center jedenácti evropských měst

Mezinárodní logistický provider DACHSER bude do konce roku 2022 zásobovat centra měst nejméně jedenácti evropských metropolitních regionů bezemisně. V současné době společnost své řešení DACHSER Emission-Free Delivery implementovala v Německu ve Stuttgartu a Freiburgu a v norském Oslu. Přípravy nyní probíhají také v Praze, Berlíně, Mnichově, Paříži, Kodani, Madridu a portugalském Portu. Celý článek

Kaufland vydává historicky první zprávu o udržitelném rozvoji

Společnost Kaufland poprvé vydává Zprávu o udržitelnosti, která detailně shrnuje nejen informace o dosud dosažených milnících, ale také závazcích do budoucna. Report udržitelnosti 2019/ 2020 mapuje období obchodního roku od 1. března 2019 do 29. února 2020 a je důležitým mezníkem v činnosti tohoto obchodního řetězce v České republice. Celý článek

ECR Webinář: Dostupnost zboží na regálu (OSA) 25.5. 15:00 – 16:30

Společný webinář pro členy ECR a zájemce o spolupráci, zaměřený na témata spolupráce pro zajištění dostupnosti zboží na prodejní ploše dne 25.5.2021 15:00 – 16:30. Zaměří se na metodiky měření OSA z pohledu retail auditu. Probere problematiku OSA s pohledu dat a práce s nimi v rámci procesů na prodejně. Jaké jsou hlavní příčiny OOS a kdo za ně může? Celý článek

Objem prodejů pivních mixů loni rostl o 19,7 %

Ovocné pivní mixy zažívají v posledních letech renesanci. Stále oblíbenější je nealko verze, u které značka Cool, jedna z nejvyhledávanějších na trhu, zaznamenala v loňském roce ještě dynamičtější růst, a to o 32,9 %.  Na rostoucí oblibu mixu nealkoholického piva a ovocné šťávy reaguje značka Cool novou příchutí Rybíz a limetka i uvedením celého portfolia ve verzi s obsahem alkoholu 0,0 % obj. Celý článek

Značka ECCO otevřela ve Fashion Arena Prague Outlet prodejnu po rozsáhlém redesignu

V pondělí 10. května se po rozvolnění vládních restrikcí znovu otevřelo pražské outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet. Spolu s ním se uvedení dočkal také zmodernizovaný obchod oblíbené dánské značky ECCO. Zákazníkům nabízí mimo jiné o třetinu větší nákupní prostor, originální designové řešení interiérového konceptu PRIME, nebo atraktivní uvítací nabídky. Celý článek

Můj Albert si stáhlo už 600 tisíc zákazníků

Nová aplikace určená pro všechny zákazníky obchodů Albert se aktuálně drží na špičce nejstahovanějších aplikací pro mobilní zařízení. Můj Albert nabízí funkce jako věrnostní sbírání kreditů, akční leták, nákupní seznam, recepty nebo aktuální Albert magazín. Uživatele odměňuje kredity za všechny nákupy, za výběr zdravých produktů pak kredity navíc. Celý článek

Průzkum ukazuje pozitiva digitalizace ve firmách

Zpracování faktury za třetinu původního času, zjednodušení práce nebo urychlení komunikace – to jsou hlavní přínosy digitalizace a automatizace v tuzemských firmách. Vyplývá to z březnového průzkumu společnost Grit mezi manažery 485 českých firem. Díky automatizaci ubývá rutinních činností zejména v účetnictví nebo administrativě. Celý článek

Penny představuje novou digitální kartu „MOJE PENNY“

PENNY představuje inovovaný věrnostní program pro své stálé zákazníky. Nyní si mohou instalovat do chytrého telefonu novou podobu aplikace PENNY, a tím získají další funkce a řadu nových výhod. Na ty se mohou těšit, jak noví držitelé PENNY karty, tak stávající uživatelé. Celý článek

Se stravenkami a kartami Edenred lze nově platit v Lidlu

V prodejnách obchodního řetězce Lidl budou moci od pondělí 10. května platit lidé nově stravenkovými kartami a stravenkami od společnosti Edenred. Obě společnosti svým partnerstvím vyšli vstříc zájmu uživatelů stravenek, kteří mají další významnou možnost, kde nakoupit potraviny. Celý článek

Albert investuje i v době pandemie

Na online tiskové konferenci s generálním ředitelem Alberta, Jesperem Lauridsenem zazněly nejen novinky z retailu a výčet investic společnosti, ale také informace o péči o zdraví zaměstnanců či pomoc komunitám, která je v této pandemické důležitější více než kdy dřív. Celý článek

Jarní Sbírka potravin potvrdila trend

Jarní kolo celorepublikové Sbírky potravin je definitivně u konce. V neděli 2. května skončila možnost darování v on-line obchodech Košík.cz, Rohlík.cz a iTesco. Celkem se tak včetně sobotní akce 24. dubna podařilo vybrat 405 tun potravin a 45 tun drogistického zboží. Celý článek

Společnost The Coca-Cola Company ČR/SR má nového komerčního ředitele

Novým komerčním ředitelem The Coca-Cola Company ČR/SR je od 1. května 2021 Pawel Ozierski. Významně se podílel na strategii růstu a akceleračních programech, v jejichž důsledku se Coca-Cola stala po sedmi letech opět lídrem na slovenském trhu. V loňském roce řídil ze strany The Coca-Cola Company ČR/SR společný program s Coca-Cola Hellenic Bottling Company ČR/SR na podporu znovuotevření hotelů, restaurací a kaváren po první vlně koronavirové pandemie. Celý článek

IKEA prodlužuje nájem v SEGRO Logistics Park Prague

Společnost IKEA prodloužila svou stávající nájemní smlouvu v SEGRO Logistics Park Prague v blízkosti Letiště Václava Havla. V objektu, který využívá jako výdejní sklad zboží pro své zákazníky, si bude nadále pronajímat skladové prostory o rozloze téměř 12 500 metrů čtverečních. Transakci zprostředkovala realitněporadenská společnost Cushman & Wakefield. Celý článek

Potravinářské inspekce zveřejňuje zprávu o činnosti za rok 2020

Potravinářská inspekce v roce 2020 zohlednila mimořádné okolnosti související s nouzovým stavem a pandemickou situací a modifikovala zaměření své kontrolní činnosti. Kromě zajištění bezpečnosti a jakosti potravin na tuzemském trhu bylo nezbytné přizpůsobit kontroly i potřebě nenarušit plynulé zásobování obyvatelstva potravinami. Celý článek

Prodejny COOP patří k největšímu výrobci zelené energie mezi obchodníky

Téměř 90 družstevních prodejen COOP si v současnosti podstatnou část potřebné elektrické energie vyrábí díky vlastním střešním solárním panelům. Další elektrárny jsou ve výstavbě a v tomto roce by jejich celkový počet měl dosáhnout stovky. Celková výroba elektrické energie by  v roce 2021 měla pak překonat hranici 2000 MWh a COOP se tak nejspíš stane „nejzelenější“ sítí obchodů v ČR. Celý článek

Program „Bertík pomáhá 2022“ otevřel příjem grantových žádostí

Tradiční charitativní program Nadačního fondu Albert na podporu volnočasových a vzdělávacích aktivit pro děti ze sociálně ohroženého prostředí rozdělí i letos čtyři miliony korun. Přijímání žádostí právě odstartovalo. Organizace se mohou hlásit do 10. června. V září pak zákazníci obchodů Albert vyberou úspěšné projekty ze svého okolí. Oblíbené hlasování bude již tradičně probíhat pomocí žetonků „Bertíků“. Celý článek

Česko má už přes milion m2 nákupních parků

V minulém roce bylo v České republice dokončeno či rozšířeno 23 projektů nákupních parků (neboli retail parků) s celkovou obchodní plochou téměř 55 tisíc metrů čtverečních, jejich výstavba byla loni nad desetiletým průměrem. Souhrnná plocha všech retail parků v Česku tak překročila hranici milionu čtverečních metrů. Celý článek

Český výrobce tradičních Cyrilových brambůrků plánuje rozšíření výroby

Jeden z největších tuzemských výrobců klasických bramborových lupínků a slaných snacků, společnost Krajči plus s.r.o., zveřejnila své obchodní výsledky za rok 2020. I přes negativní dopad covidu a uzavření tradičních distribučních kanálů (restaurace, sportoviště, hospody) dokázala společnost udržet obrat za rok 2020 na úrovni necelých 142 mil. Kč a 1 mil. EUR na Slovensku. Celý článek

ROSSMANN spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ

Síť drogerií ROSSMANN spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, který je součástí její dlouhodobé strategie. Stejně jako v loňském roce budou moci zákazníci proměnit své věrnostní body v dobrý skutek. Nyní mají šanci pomoci trojčátkům postavit se na vlastní nohy, přispět na nákup speciálního automobilu pro Verunku s dětskou mozkovou obrnou nebo podpořit nákup ochranných pomůcek pro lidi, kteří se ocitli ve finanční tísni. První letošní vlna hlasování proběhne od 28. dubna do 25. května 2021. Celý článek

Čistější odpadní vody z továrny na sušenky

Vlastní zařízení na čištění odpadních vod uvedl letos do plného provozu výrobní závod společnosti Mondelez v Opavě. Jde o takzvanou flotační stanici, která předčišťuje vodu před jejím finálním dočištěním v dalších technických zařízeních. Stanice umístěná přímo v prostorách továrny na výrobu sušenek a pečených produktů dosahuje až 98procentní účinnosti. Celý článek

COOP: Pandemie vrátila zákazníky do menších prodejen

Tržby družstevních prodejen COOP vykázaly v loňském roce růst o 7% na téměř 33 miliard korun. Celkově tak COOP dosáhl o více než 2 miliardy většího obratu než v roce 2020. Na platech či speciálních odměnách spojených s pandemií pak zaměstnanci dostali celkem přidáno zhruba 300 miliónů korun. Celý článek

Diskontní řetězec Action otevře novou prodejnu v Pardubicích

Action, rychle rostoucí mezinárodní prodejce nepotravinového zboží, otevře 29. dubna svoji v pořadí šestou tuzemskou prodejnu. Nacházet se bude v Pardubicích na adrese Poděbradská 385. Řetězec Action, který na český trh úspěšně vstoupil v srpnu loňského roku, tak pokračuje v lokální expanzi a nabídne dalším zákazníkům překvapivě široký sortiment produktů za nízké ceny – od nezbytného zboží běžné spotřeby po produkty, jejichž cílem je dělat každodenní životy nakupujících o něco pestřejší a zábavnější. Celý článek

Značky Alterra a enerBiO obhájily prestižní ocenění GREEN BRANDS

Drogistická síť ROSSMANN je v Česku dobře známa díky svým produktovým řadám, které jsou vyvinuty s ohledem na udržitelnou výrobu a ochranu životního prostředí. Výrobky z řad Alterra a enerBiO splnily podmínky náročného schvalovacího řízení a členové odborné poroty jim udělili opětovně titul GREEN BRANDS Czech Republic pro roky 2021/2022. Celý článek

Tesco uvádí svoji první řadu výrobků ve 100% recyklovatelných obalech

Společnost Tesco nově nabízí své výrobky pro domácnost ve 100% recyklovatelných obalech. Výměna za ekologičtější obaly nestojí ani halíř navíc. Zákazníci mohou tyto výrobky poznat podle zelenobílého loga na obalu. Tesco pokračuje ve svém vedoucím postavení v oblasti udržitelných obalů a přispívá k budování takzvaného přístupu uzavřené smyčky. Celý článek

Skupina RAJA pokračuje v ekonomickém i sociálním růstu

Skupina RAJA, přední evropský výrobce obalových materiálů a kancelářských potřeb, dosáhla v roce 2020 rekordního obratu 1,02 miliardy EUR. To je v souladu s cíli skupiny skok o 39,5 %. Provozní výsledek činil 89 milionů EUR, což je o 58 % více než v předchozím roce. Celý článek