Nizozemský diskontní řetězec Action poprvé překvapil i Prahu

Po úspěšném prvním roce na českém trhu Action dál expanduje a zahájil provoz své vůbec první prodejny v hlavním městě. Nejnovější tuzemská pobočka Action, která se 7. října otevřela v nákupním centru Eden na Praze 10, je již patnáctou prodejnou řetězce v České republice.

Zážitky z nakupování v Action poprvé také v Praze

Unikátní obchodní model Action s neustále obměňovanou částí portfolia produktů, které tak zákazníkům přináší příjemná překvapení při každé návštěvě, se na českém trhu osvědčil. Po úspěšném zprovoznění čtrnácti obchodů, z nichž první byl otevřen v srpnu 2020, přinese metropoli zážitek z nakupování v Action i pražská prodejna.

Každý týden je v prodejnách Action představeno více než 150 nových položek, přičemž dvě třetiny sortimentu se neustále mění. I díky tomu mají zákazníci vždy důvod k další návštěvě. Zhruba 1 500 položek pak stojí méně než 25 Kč. K atraktivitě tohoto konceptu přispívá i široká nabídka zboží: prodejny Action nabízejí více než 6 000 výrobků ze 14 různých kategorií – včetně produktů osobní péče, vybavení pro domácnost, dekorací, papírnictví či hobby potřeb, sportovního a volnočasového vybavení nebo hraček.

Nový generální ředitel pro Českou republiku

Otevření prvního pražského obchodu Action provází i nástup nového generálního ředitele společnosti pro Českou republiku – Petra Juliše. Juliš převezme vedení Action v ČR, bude zodpovědný za veškeré aktivity řetězce na lokálním trhu a naváže na dosavadní úspěchy společnosti u nás.

„Jsem hrdý na to, že jsem byl pověřen pokračováním skvělé dosavadní práce týmu Action v České republice,“ řekl Petr Juliš. „Unikátní obchodní model Action poskytuje českým zákazníkům něco zcela nového a rychlá expanze společnosti na domácím trhu poukazuje na popularitu, kterou si získala. Otevření prvního pražského obchodu Action je pro nás významným okamžikem a dalším důležitým krokem vpřed.“

Juliš v nové funkci využije svých dosavadních působivých zkušeností z českého maloobchodního trhu, aby pomohl lokálnímu působení Action v dalším rozvoji. Dříve pracoval jako vedoucí oddělení prodeje ve společnosti Penny Market Česká republika a jako regionální manažer ve společnosti AmRest. V Action bude zodpovědný za rostoucí tým, který nyní tvoří přibližně 300 lidí, přičemž dalších až sto by mělo být zaměstnáno do konce roku.

„Díky netradičnosti Action jsme se rychle stali pro zákazníky v celé České republice favoritem,“ dodal Juliš. „Těší nás, že můžeme vzrušující zážitek z nakupování v našich prodejnách poprvé přinést i do hlavního města České republiky. Jsme si jisti, že Action bude v Praze stejně populární jako v ostatních lokalitách. Doufáme, že se naši zákazníci podělí o své zkušenosti z nákupů u nás i s přáteli, rodinou a kolegy, a tak si budou moci příští návštěvy Action užít společně.“

 

Zdroj: Best Communications

Praha, 13. října 2021