Zalando pokračuje v plnění strategického plánu a vykazuje silné třetí čtvrtletí

Robert Gentz, Co-CEO Zalanda, říká: „V průběhu roku jsme dosáhli výrazného pokroku ve všech oblastech naší strategie, přičemž jsme se vždy soustředili na naši dlouhodobou vizi být prvním místem, kam lidé zamíří, když pomyslí na módu (tzv. Starting Point for Fashion) a na naši ambici vybudovat skutečně udržitelnou platformu s více než 30 miliardami eur v hrubém objemu zboží do roku 2025. Do roku 2022 vyhlížíme sebevědomě a máme v plánu několik strategických iniciativ, které nadchnou jak zákazníky, tak i partnery, a posunou naši agendu udržitelnosti dále kupředu.”

David Schröder, finanční ředitel Zalanda, dodává: „Máme radost z toho, že se nám dařilo dosahovat silného růstu také ve třetím čtvrtletí, které bylo zároveň prvním kvartálem již plně fungujících ekonomik. Navzdory rostoucí inflaci a nejistotám v dodavatelském řetězci si jsme nadále jisti, že naše celoroční plány naplníme. Těšíme se, že v průběhu cyber weeku a nadcházející vánoční sezóny potěšíme naše zákazníky a podpoříme partnery.”

  • Významný strategický posun v roce 2021 směrem k naplnění vize Zalanda stát se prvním místem, kam lidé zamíří, když pomyslí na módu (tzv. Starting Point for Fashion), přeměně platformy a ambicím v oblasti udržitelnosti
  • Silný finanční výkon během prvního čtvrtletí již plně fungujících ekonomik: hrubý objem zboží (GMV) narostl o 25.3 % na 3.1 miliardy eur, za posílené EBIT marže 9.8 milionu eur
  • Potvrzený výhled pro rok 2021: růst GMW o 31-36 %, růst obratu o 26-31 %, dosažení horní poloviny plánovaného rozpětí 400-475 milionů eur posílené EBIT marže

 

Zdroj: Rubikon PR

Praha, 12. listopadu 2021