Billa přichází s HIP HOP HOP velikonoční kampaní

Letošní Velikonoce dostávají v podání nové věrnostní kampaně Billy zcela jiný rozměr. Od středy 14. března si zákazníci budou moci směnit nasbírané nálepky za nákup za velikonočního HIP HOP HOP zajíce, který se před koledníky snadno schová do barevného plyšového vajíčka. Celý článek

Téma budoucnosti – elektromobilita

Jako odborník na obaly pro automobilové díly a příslušenství se společnost THIMM Packaging Systems rozvíjí i na poli elektromobility, které nabývá na důležitosti. Firmě Plug’n Charge, výrobci nabíjecích stanic pro elektromobily, dodává společnost THIMM Packaging Systems, jako poskytovatel komplexních obalových řešení a služeb, integrovaný koncept balení. Celý článek

Billa mění strukturu mzdy a zvyšuje odměnu zaměstnancům prodejen a v logistice

Společnost Billa mění od března tohoto roku strukturu mzdy u zaměstnanců prodejen. Nově ruší variabilní složku mzdy, kterou navýší základní a tedy i garantovanou mzdu  u téměř 5 500 zaměstnanců. Již na začátku roku společnost navýšila mzdu provozním zaměstnancům v logistice a nyní ji zvyšuje zaměstnancům ve všech 220 supermarketech, které provozuje. Celý článek

Lidl otevře prodejnu v novém bytovém domě v Karlíně

Zcela nová prodejna Lidl bude součástí právě dokončovaného moderního bytového komplexu Karolína Plazza, který se nachází v Karlíně mezi ulicemi Sokolovská a Křižíkova. Pro Lidl to bude další prodejna v širším centru Prahy. Otevření je plánováno na  červen letošního roku. Celý článek

Češi jsou národem věrnostních karet, říká průzkum

Věrnostní karty jsou mezi Čechy velmi oblíbené, tři čtvrtiny mají v peněžence alespoň nějakou. Ale 16 % vlastní dokonce více než 10 karet. A většina Čechů je progresivně nakloněna digitalizaci věrnostních karet, vyplývá z aktuálního výzkumu Public Data Research. Celý článek

Jan Mühlfeit byl jmenován Advisory Board Member společnosti CBRE

Společnost CBRE jmenovala Jana Mühlfeita na pozici Advisory Board Member. Nově jmenovaný člen managementu Jan Mühlfeit přinese do CBRE své zkušenosti, které nabyl během své 22leté kariéry u Microsoftu, kde zastával pozici Chairman Europe. Jeho úlohou v CBRE, bude díky jeho současné roli globálního stratéga, kouče a mentora, poradenství členům managementu CBRE v oblasti podnikatelského růstu. Celý článek

Billa jako 1. supermarket v ČR spouští své vlastní rádio

Společnost Billa představuje nový formát svého in-store rádia a spouští své vlastní rádio – Rádio Billa. Pro své zaměstnance bude nově vysílat live ranní show a svým zákazníkům představí zcela nový zákaznický program, který je bude doprovázet při jejich nakupování po celou otevírací dobu. Celý článek

Maloobchodu se v Česku daří

Maloobchodníkům se v České republice daří. V loňském roce zaznamenali další růst a podle údajů ČSÚ se tržby v maloobchodě meziročně zvýšily o 5,6 %. Fenoménem je nástup digitálních technologií pracujících s informacemi od zákazníků. Firmy se s využíváním technologií snaží přinášet do nakupování zážitek, ale k tomu potřebují získat důvěru zákazníků. Celý článek

Galerie Teplice mění díky mobilním lokalizačním službám zážitky z nakupování

Po úspěšném zkušebním provozu si budou moci návštěvníci teplického obchodního centra Galerie Teplice užít personalizovaný zážitek z nakupování. V obchodním centru, kterým denně projdou tisíce návštěvníků, je možné využít novou mobilní aplikaci pro poskytování speciálních nabídek, vytvořit mobilní lokalizační službu a používat další sociální média. Celý článek

Albert na Salimě podpořil mladé pekaře a pekařky

Obchody Albert jsou hlavním partnerem národní soutěže Pekař roku junior 2018, kterou pořádá Svaz pekařů a cukrářů v ČR. Její 22. ročník se konal jako součást Mezinárodního veletrhu mlynářství, pekařství a cukrářství na veletrhu Salima. Celý článek

Rossmann spustil nové in-store rádio

Příjemná podkresová hudba v kombinaci s aktuálními produktovými a náborovými nabídkami – to vše na míru jednotlivým prodejnám. To je novinka, která čeká od konce roku 2017 na zákazníky ve všech drogeriích Rossmann. Celý článek

Obliba českého zboží v zahraničí roste

Čeští výrobci jsou v Evropě stále oblíbenější a umí se v konkurenci prosadit. Dokládají to aktuální čísla o exportu českých výrobků prostřednictvím společnosti Lidl. Ta loni vyvezla výrobky 145 českých výrobců do 24 zemí Evropy v celkové hodnotě 5,5 miliardy korun. Celý článek

Košík.cz testuje rozvoz čerstvých hotových jídel

Čerstvá hotová jídla bez kompromisů v chuti a složení se stávají stále vyhledávanějším zbožím. Košík.cz, nejdostupnější český e-shop s potravinami, vychází vstříc zákazníkům, kteří si oblíbili populární sushi, a přidává do nabídky sedm sushiboxů, připravených přímo v den nákupu. Celý článek

Holba Premium je vítězem mezi ležáky

Degustátoři zpečetili kvalitu světlého ležáku Holba Premium a pasovali ho na vítěze největší degustační soutěže Zlatá Pivní pečeť. Ležák z Hanušovic se stal absolutní jedničkou v prestižní kategorii ležáků, do kterých pivovary přihlašují nejlepší piva ze své produkce. Holba si ze soutěže odvezla celkem 5 medailí a zařadila se mezi nejúspěšnější pivovary soutěže. Celý článek

Úspěch menších obchodních center?

Samoobsluha, fitness, vinotéka a delikatesy nebo bistro s pekárnou a domácím chlebem – praktická místa pro návštěvu pro rodiče, prarodiče, když čekají na konec programu v mateřské škole svých dětí. Celý článek

SZPI vloni zjistila 47 nevyhovujících reklam na potraviny

Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) v roce 2017 uskutečnila kontrolní akci s cílem ověřit dodržování právních předpisů v oblasti reklamy na potraviny v tisku, na internetu, v prodejních letácích apod. V rámci akce inspektoři prověřili kolem 100 reklamních sdělení, přičemž uskutečnili 103 kontrolních vstupů u 55 kontrolovaných osob. Celý článek

Hannover Messe 2018 a CeMAT 2018 (23.– 27. dubna)

Příští stupeň Průmyslu 4.0

Digitální propojení průmyslu, energetiky a logistiky pokračuje. Hranice jednotlivých branží se stírají, produktivita stoupá, vznikají nové obchodní modely.  V dubnu 2018 zahájí veletrhy HANNOVER MESSE a CeMAT další stupeň Průmyslu 4.0.  Digitalizace ve výrobě, digitálně propojené energetické systémy a inteligentní logistická řešení radikálně změní náš způsob práce, naše hospodářství a náš život. Celý článek

Dachser má nového COO pro letecké a námořní přepravy

Mezinárodní logistický provider Dachser oznámil personální změny v managementu celé skupiny: Jochen Müller převzal roli provozního ředitele (COO – Chief Operations Officer) obchodní oblasti Dachser Air & Sea Logistics. Počínaje 1. lednem 2018 nahradil Thomase Reutera, který na konci minulého roku po 39 letech u společnosti Dachser odešel do penze. Jochen Müller nastoupil do společnosti Dachser v říjnu 2016, aby se na tuto roli nového COO připravil. Celý článek

Sklizeno utržilo v roce 2017 630 mil Kč

Sklizeno v roce 2017 nadále rostlo – v prodejnách, na e-shopu a ve velkoobchodních aktivitách utržilo 630 milionů Kč, otevřelo 7 nových prodejen a postoupilo ve sjednocování sítě pod značku Sklizeno, a to jak vizuálně, tak obsahem. Celý článek

MAKRO rozšiřuje prodejní koncept MAKRO Inspirace.

Velkoobchodní prodejny MAKRO ČR projdou kompletním re-designem. Proměny se po Stodůlkách (září 2017) dočkají nejdříve pobočky v Ostravě, Brně, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Ústí nad Labem a ve Zlíně (březen 2018). Do sortimentu všech poboček bude navíc průběžně zalistováno 1500 nových položek. Celý článek

Tesco rozšiřuje nabídku mléčných výrobků vlastní značky

Výživové trendy se často mění a spotřebitelé neustále sledují novinky. Čím dál tím více je patrné, že zákazníci maloobchodních řetězců kladou větší pozornost na výrobky, které kupují, čtou etikety, ale také detailně sledují složení vybraných výrobků s ohledem na své vlastní potřeby. Společnost Tesco reaguje na tyto měnící se potřeby svých zákazníků tím, že do své nabídky zavádí nové mléčné výrobky. Celý článek

Životní styl Čechů se mění, pivo jim ale stále chutná

Český svaz pivovarů a sladoven představil aktuální data z dlouhodobé studie Pivo v české společnosti připravované Centrem pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu AV ČR (CVVM). Tradiční zlatý mok alespoň občas pije 87 % českých mužů. Mezi ženami se v roce 2017 k alespoň občasnému pití piva přihlásilo 59 %. Muži se napijí piva v průměru třiapůlkrát týdně, ženy méně než dvakrát za týden. Celý článek

Rekordní rok pro Fashion Arena Prague Outlet

Fashion Arena Prague Outlet si k desátému výročí nadělilo hned čtyři skvělé dárky: rekordních 2,7 milionu návštěvníků, 19 % meziroční růst tržeb, 16 % růst průměrné útraty a zvýšení prodeje zahraničním zákazníkům ze zemí mimo EU o více než polovinu. Celý článek

Zelené etikety v prodejnách dm usnadní zákazníkům orientaci

Od února najdou zákazníci v prodejnách dm u vybraných výrobků nové regálové etikety se zeleným označením. Zelená barva regálových etiket zákazníky jednoduše navede k produktům připívajícím k trvalé udržitelnosti. Nově budou přímo na regálových etiketách také jednotně a přehledně označeny výrobky bio, vegan či bez lepku. Celý článek

Alza.cz v číslech: rok 2017

Podle předběžných výsledků dosáhla Alza.cz a. s. v roce 2017 rekordního obratu ve výši téměř 21 miliardy korun bez DPH. Meziroční nárůst činí zhruba 20,7 %. Napříč zeměmi jde o nárůst: CZ +17,9 %, SK +19,5 %, EU +80 %. Ze zahraničí se Maďarsko stalo dokonce jednoznačně největším trhem (cca 40 % celkového EU). Celý článek

Knihy Dobrovský otevřeli novou prodejnu v OD Kotva

V sobotu 27. ledna proběhlo otevření nové pobočky Knihy Dobrovský v pražském obchodním domě Kotva. Jedná se již o 26. prodejnu jednoho z předních českých knihkupců a sedmou pobočku v Praze. Další investice do rozvoje prodejní sítě budou následovat i mimo Prahu. Zcela nový obchod plánuje společnost Knihy Dobrovský otevřít v Olomouci již v březnu. Celý článek

Díky kampani S malou pomocí k velké radosti pomůže Český červený kříž dětem v nouzi

Společná kampaň Českého červeného kříže a společností Procter & Gamble a COOP pomohla pro děti v tísni vybrat 370 000 Kč. Díky iniciativě S malou pomocí k velké radosti Český červený kříž zabezpečí útulnější prostředí pro děti žijící se svými rodinami v azylových domech provozovaných ČČK a děti léčící se v Dětské odborné léčebně Ch. G. Masarykové v Bukovanech. Celý článek

Prologis a Platio v Maďarsku jako první na světě představují solární dlažební systém v logistickém parku

Prologis, Inc., globální lídr v oblasti logistických nemovitostí, dnes představil úspěšný pilotní projekt realizovaný s maďarským startupem Platio, který poskytuje estetické a prostorově úsporné systémy sloužící jako zdroje obnovitelné energie díky integraci vysoce výkonných solárních článků do dlažebních prvků z recyklovaného plastu. Celý článek

Globus novým členem Svazu pekařů a cukrářů v ČR

Hypermarkety Globus jsou nově členem Svazu pekařů a cukrářů v ČR. Globus má jako jediný v každém hypermarketu pekárnu, nikoli rozpékárnu, a vedle pečiva zde vyrábí také 70 druhů zákusků. Hypermarkety Globus tak strategicky pokračují v odlišení od ostatních retailerů. Vedle pekáren a cukrářství je v každém Globusu také řeznictví s vlastní uzenářskou výrobou, restaurací a kavárnou. Celý článek

Diamantová liga kvality ocenila nejlepší prodejny

Druhý ročník prestižní soutěže Diamantová liga kvality 2017 zná své absolutní vítěze. Jsou jimi prodejna LIDL Mnichovo Hradiště v segmentu FOOD a prodejny AUTO BABIŠ Mnichovice a SIKO KOUPELNY Zlín v segmentu NON-FOOD, které získaly maximální počet ocenění. Celý článek

Bonami loni vyrostlo o 50 %

V roce 2017 se Bonami podařilo vyrůst o 50 % ve srovnání s předchozím rokem a překonat tak plánovaný obratový cíl 700 milionů korun. Navíc je firma už čtvrtý rok v řadě zisková. E-shop s bytovými doplňky a nábytkem tak významně posiluje svoji pozici nejen v České republice, roste totiž i na dalších evropských trzích. Celý článek

Česká společnost Rondo.cz dosáhla milníku půl miliónu uživatelů

Česká společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, představuje se začátkem roku 2018 hned dvě velké novinky. První z nich je dosažení milníku 500 tisíc uživatelů, druhou pak start expanze na zahraniční trhy. Český nápad, který nemá zatím ve světě konkurenci, se totiž rozhodli zakladatelé přenést na další evropské, ale i světové trhy. Celý článek

Mall.cz spouští Sledování objednávky

Mall.cz spouští novou službu Sledování objednávky, která zákazníkům umožní přehledné sledování stavu doručování objednaného zboží. Veškeré informace od objednání až do doručení zboží si nyní zákazníci snadno zobrazí přímo ve svém zákaznickém účtu. Celý článek

Karlovarské minerální vody se stávají výhradním distributorem snacků PepsiCo v ČR, SR a Maďarsku

Karlovarské minerální vody a.s. (KMV) se stávají výhradním nápojovým franšízantem a distributorem snacků PepsiCo v Česku, Maďarsku a na Slovensku a zakoupí stávající podniky PepsiCo v těchto zemích. Transakce podléhá schválení příslušných antimonopolních úřadů a očekává se, že bude dokončena v 1. pololetí 2018. Touto akvizicí naroste skupině KMV roční obrat o 50 % a skupina KMV se stane největším dodavatelem minerální vody a nealko nápojů v regionu ČR, Slovensko a Maďarsko. Celý článek

CeMAT 2018 – náhled do blízké budoucnosti

Roboty, drony a jazykoví asistenti jako je Alexa firmy Amazon změní logistické a výrobní procesy.  Do systémů skladového hospodářství jsou implementovány metody   Scrum a webová rozhraní budou brzy standardem. Konference  Logistics IT na veletrhu CeMAT nahlédne do blízké budoucnosti. Celý článek

Coca-Cola představuje řadu nápojů FUZETEA

Společnost Coca-Cola uvádí na evropské trhy prémiovou značku ledových čajů FUZETEA. Globálně úspěšná a rychle se rozšiřující řada nápojů FUZETEA je založena na nápaditých spojeních čajového extraktu z udržitelné produkce, ovocných šťáv a bylinek či aromatických květů. V každé variaci přináší tato fúze jedinečný chuťový zážitek pro okamžiky relaxace a uvolnění. Celý článek

Ferrero získává americkou cukrovinkovou divizi Nestlé

Ferrero Group s jejími dceřinými společnostmi („Ferrero“), globální cukrovinková skupina, dnes oznámila definitivní dohodu, podle níž od Nestlé získá americkou cukrovinkovou divizi za 2,8 miliardy dolarů v hotovosti. Obchod s cukrovinkami společnosti Nestlé v USA v roce 2016 dosáhl prodejů kolem 900 milionů dolarů. Celý článek

Rok 2017 posunul 4ISP na mezinárodní trh

Klíčový plán vstupu česko-německé firmy 4ISP s.r.o. na zahraniční trhy se vydařil. Výhradní distributor vláknových řezacích laserů HSG pro Českou a Slovenskou republiku firma 4ISP je od podzimu loňského roku vlastníkem dceřiné německé firmy 4ISP GmbH se dvěma pobočkami v Mnichově a Düsseldorfu. Celý článek

Hanácká vodka roste v desítkách procent a dosáhla na historické maximum

Hanácká vodka, jedna z nejprodávanějších značek lihovin v Česku, loni dosáhla na historické prodejní maximum 1,33 milionu litrů, když se její odbyt meziročně zvýšil o 30 %. Velmi dobře si vedly i další vlajkové značky Palírny U Zeleného stromu, která je druhým největším výrobcem lihovin v ČR. Díky tomu má Palírna hned 4 zástupce v TOP 10 nejprodávanějších značek. Celý článek

Košík.cz navázal spolupráci se značkou Klasa

Kvalita byla v loňském roce spotřebiteli opět hodnocena jak nejdůležitější kritérium při nákupu potravin. Letos by se při nákupu složením a kvalitou surovin mohla řídit dokonce celá polovina všech zákazníků. Nejdostupnější český e-shop s potravinami Košík.cz proto navázal spolupráci se státní značkou Klasa, která je v ČR dlouhodobě nejznámějším oceněním kvality potravin. Celý článek

Obchodní síť Žabka otevřela další novou prodejnu v Praze

Další nová prodejna obchodní sitě Žabka je od pátku 12. ledna otevřena na Praze 8 v ulici Čumpelíkova.  Zákazníci se mohou těšit  na pohodlné nakupování v dobré dostupnosti s dlouhou otevírací dobou (denně od 6 do 23 hodin) a 363 dní v roce. Ideální pro rychlý nákup bez čekání navíc v příjemném prostředí moderního obchodu. Celý článek

Tesco uzavřelo s Českou federací potravinových bank memorandum o vzájemné spolupráci

Zákon o potravinách a tabákových výrobcích ukládá od letošního roku obchodům s prodejní plochou větší než 400 m2 povinnost darovat své potravinové přebytky. Potravinové banky jsou již od roku 2013 dlouhodobým a strategickým partnerem Tesca v oblasti prevence plýtvání potravinami. V rámci společně uzavřeného memoranda dojde k prohloubení a rozšíření stávající spolupráce. Celý článek

ROSSMANN změnil své logo

Síť drogerií ROSSMANN spustila unikátní věrnostní program, díky kterému si mohou zákazníci až do poloviny dubna pořídit exkluzivní šperky LIORA za výjimečné ceny. Tato věrnostní akce je zároveň elegantním doplněním nového konceptu ROSSMANN. A život je krásnější, jímž chce ROSSMANN více působit na emoce zákazníků a přinášet jim nejen radost, ale i krásu a inspiraci. Celý článek

Potraviny nakupuje přes internet necelá třetina Čechů

Češi oceňují možnost nakoupit potraviny v e-shopech z pohodlí domova, alespoň někdy tak činí 26 % Čechů. Dalších 13 % dotázaných by službu rádo využívalo, ale podle vlastního vyjádření k ní nemají přístup. Pětina Pražanů tímto způsobem vyřizuje své běžné nákupy. Vyplývá to z průzkumu společnosti Mastercard u příležitosti vyhlášení soutěže Mastercard Obchodník roku 2017. Celý článek

Linde MH představuje nový polohovač vidlic pro optimální viditelnost a větší bezpečnost

Společnost Linde Material Handling (Linde MH), světový výrobce manipulační techniky a poskytovatel logistických řešení, vyvinul nový polohovač vidlic s názvem „View“. Toto zařízení významně zlepšuje výhled na vidlice a při uskladňování a vyskladňování zboží tak účinně zabraňuje poškození nákladu, stavebních komponent skladu i jeho vybavení a také nákladních automobilů. Celý článek

Dachser získal ocenění za udržitelný rozvoj

Mezinárodní logistický provider Dachser obdržel na konci minulého roku v rámci udělování Evropské ceny za udržitelný rozvoj v oblasti dopravy (ETPN) speciální cenu za společenskou odpovědnost. V kategorii Přepravní firmy a spedice se pak Dachser umístil na první příčce. Celý článek

German Design Award: Wanzl vyhrává tři ceny

Funkčnost, estetika, emoce, pokud toto vše dokonale pasuje, je design produktu excelentní. Přesně takovou souhrou se pyšní plastový nákupní vozík Salsa a systémový regál pure tech. Oba produkty pocházejí z dílny Wanzl a byly vytvořeny v Leipheimu experty z různých disciplín. Celý článek

ROSSMANN zvýšil celosvětově tržby na rekordních 9 miliard euro

Síť drogerií parfumerií ROSSMANN pokračuje v pozitivním trendu růstu. Uplynulý rok 2017 koncern úspěšně zakončil obratem ve výši devět miliard euro a zaznamenal tak celkový nárůst zisku o 6,8 procent. V letošním roce plánuje německý drogistický řetězec otevřít na 230 nových poboček a počítá s investicemi ve výši až 210 milionů euro. Celý článek

BILLA pokračuje v cenové kampani

BILLA navazuje na úspěšnou a zákazníky pozitivně vnímanou kampaň, jež odstartovala v loňském roce. Výrobky se sníženými cenami označené výrazným červeným vykřičníkem BILLA JE LEVNÁ naleznou zákazníci supermarketů BILLA v regálech i letos. Celý článek

Logistická společnost Nika Logistics se rozšiřuje

Nika Logistics, dceřiná společnost holdingu Šmídl a soukromá česká logistická a dopravní společnost, se rozšiřuje. Společnost si pronajala zcela nový sklad o ploše 11 444 m2 a dalších 288 m2 kancelářských ploch v Logistika parku Pardubice – Černá za Bory. Celý článek

Přilož a jdi. Ahold zkouší technologickou novinku pro rychlý nákup

Ahold Delhaize pokračuje i v roce 2018 v představování technologických inovací. Společnost, která v Česku provozuje obchody Albert, začala v Nizozemsku testovat nový systém nakupování „Tap to go“. Novinka umožňuje zákazníkům rychle a pohodlně nakoupit i zaplatit, aniž by museli projít pokladnou. Nizozemský supermarket Albert Heijn zahájil půlroční testovací provoz této inovace na konci loňského roku. Celý článek

Na český trh vstupuje značka Sage

Od ledna 2018 se zákazníci v České a Slovenské republice budou setkávat s novou prémiovou značkou domácích spotřebičů Sage, která je symbolem vysoké kvality, promyšleného designu, inovací a uživatelského komfortu. Celý článek

Nová dm kampaň Respekt poukazuje na jedinečnost každého člověka

Slepá malířka, anesteziolog a zároveň DJ a dalších 5 osobností: To jsou protagonisté nové kampaně značky dm pod názvem „Respekt“. Každá ze 7 osobností je ztělesněním jedné ze 7 vlastností, které společně symbolizují hodnoty dm drogerie markt. Poselstvím kampaně je ukázat člověka v jeho jedinečnosti, mnohotvárnosti a vyjádřit mu respekt a uznání. Od ledna doprovází kampaň také nové reklamní spoty. Celý článek