Tesco připravuje potravinové balíčky na pomoc rodinám v nouzi v rámci projektu Patron dětí

V důsledku pandemie koronaviru se řada rodin ocitla v nelehké životní situaci. Z výzkumů vyplývá, že až třetině domácností v ČR za pandemie klesly příjmy. Mezi nejvíce ohrožené skupiny se řadí senioři, matky samoživitelky a mladé rodiny. Pomoc místním komunitám a lidem v nouzi patří mezi základní pilíře činnosti společnosti Tesco. Protože pomáhat je v této době potřeba více než kdy jindy, navázalo Tesco spolupráci s Nadací Sirius a podpořilo projekt Patron dětí prostřednictvím přípravy a distribuce “Balíků základních potřeb“. Celý článek

BILLA rozšíří síť supermarketů o další prodejnu ve Valašském Meziříčí

Společnost BILLA otevírá svoji 239. prodejnu v České republice. Pokračuje tak ve svém plánu expanze s cílem provozovat 300 prodejen do roku 2025. Prodejna ve Valašském Meziříčí je již 10. prodejnou na území Zlínského kraje a nachází se v ulici Nádražní. I zde zákazníci naleznou širokou nabídku kvalitních a čerstvých produktů, křupavého pečiva, potraviny od tuzemských výrobců nebo regionální speciality s označením BILLA Regionálně. Prodejna je součástí OC Křižanova pila nedaleko vlakového nádraží. Celý článek

Obchodníci jsou připraveni na další vývoj koronavirové epidemie

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR), jehož členy jsou největší obchodní řetězce, vyzývá v souvislosti se zařazením Prahy na červený stupeň semaforu obyvatele hlavního města a okolí k zachování klidu, pokud jde o nákupy v jednotlivých prodejnách. Obchodníci mají dostatečně naplněné sklady, bezproblémově funguje zásobování potravinami a dalším zbožím a není jakýkoli důvod k nákupní panice. Celý článek

Lidl představuje unikátní program Lidl Plus

Lidl na tuzemský trh uvádí moderní koncept digitální zákaznické karty, která nabídne celou řadu výhod. Výhodné cenové nabídky mohou zákazníci čerpat napříč 13 evropskými zeměmi, kde Lidl působí, usnadní se také reklamace a vracení zakoupeného zboží. Zdarma ke stažení je již nyní v App Store a Google Play. Celý článek

Rychlá a nepředvídatelná opatření škodí

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) vítá nová vládní opatření k zastavení zhoršující se epidemiologické situace způsobené koronavirem. Zároveň však upozorňuje, že jejich zavedení přišlo prakticky okamžitě, bez jakéhokoli předchozího varování. Vyzývá proto vládu ke změně přístupu v plánování a komunikaci opatření. Zásadní změny názorů členů vlády v řádu dnů škodí už dnes postižené ekonomice, a to zejména cestovnímu ruchu, který je novými opatřeními opět zasažen nejvíce. Celý článek

Košíky v Albertu jsou ozářené UVA světlem

S příchodem krize se mnohonásobně zvýšila frekvence dezinfekce košíků a madel vozíků. Albert nově testuje také samoobslužnou dezinfekci nákupních vozíků. V hypermarketu na pražských Nových Butovicích si zákazníci sami mohou nákupní vozík před nákupem vydezinfikovat. Postará se o to speciální box pracující na principu osvitu UVA světlem. Celý článek

„UKLIĎTE S NÁMI ČESKO!“

V sobotu 19. září 2020 proběhne v rámci celé republiky úklidový den již tradiční akce Ukliďme svět, ukliďme Česko. PENNY je i v letošním roce partnerem akce a prostřednictvím svých marketingových a komunikačních kanálů zve k zapojení širokou veřejnost. Celý článek

Méně cukru vyhrává

Snižování množství volných cukrů v našich potravinách snižuje riziko vzniku obezity, onemocnění srdce, hypertenze, zhoubných nádorů souvisejících s obezitou a zubního kazu. PENNY proto dlouhodobě ve svých produktech množství těchto cukrů snižuje. Celý článek

OC Šestka uzavřela desetiletou smlouvu se společností Albert

Ve středu 16. září se pro zákazníky Obchodního centra Šestka otevře kompletně modernizovaná prodejna Albert. Rozsáhlé rekonstrukce prostorů probíhaly od konce srpna do poloviny září. Modernizace prodejny je pro obchodní centrum významnou událostí, jedná se totiž o jednu z klíčových provozoven společnosti Albert, a proto byla nová nájemní smlouva mezi OC Šestka a společností Albert Česká republika s.r.o. uzavřena na dalších deset let. Celý článek

Albert dává nový život starým nákupním košíkům

Nákupní košík doprovází zákazníky v obchodech na každém kroku, od vstupu do prodejny až po vyskládání zboží na pokladní pás. Obchody Albert začaly se zaváděním nového typu plastových nákupních košíků, které lze několikrát recyklovat a prodloužit tak jejich životnost. Albert nasazuje nové košíky do svých zmodernizovaných prodejen. Jejich znovupoužití a recyklaci zajišťuje česká organizace. Celý článek

Kaufland zavedl ochranná plexiskla v úseku pečiva

Nosit roušky je nutné ve vnitřních prostorách po celé zemi, v pražských prodejnách toto nařízení platí od úterý. Ve všech prodejnách Kaufland nadále platí zvýšená hygienická opatření, která byla zavedena na počátku pandemie. Kaufland je zároveň jediným obchodním řetězcem v České republice, který z důvodu ochrany zdraví zákazníků již před měsícem ve všech svých 134 prodejnách trvale zakryl ochranným krytem celou nabídku pečiva. Celý článek

Žabka dnes otevřela svou 118. prodejnu

Nová prodejna Žabka se dnes otevřela v pražské ulici Československého exilu. Obchod je součástí nové rezidentní části Modřany “U Dubu“ a pomůže zvýšit obslužnost místních obyvatel – nabídne pohodlné a moderní nakupování s dlouhou otevírací dobou (denně od 6 do 22 hodin) a 363 dní v roce. Jedná se už o celkově 118. obchod Žabka v Česku. Celý článek

Královský pivovar Krušovice otevírá nový sklad

Přímo v areálu Královského pivovaru Krušovice byla uvedena do provozu nová skladová hala H3. Kompletní stavba, která zahrnovala i okolní komunikace, novou nákladní vrátnici a oplocení, už úspěšně prošla kolaudací. Kromě jednodušší logistiky také přinese úspory v nákladech na dopravu a navýšení kapacity. Celý článek

Značka Gap vstupuje na český a slovenský trh

Gap, jedna z nejznámějších amerických značek volnočasového oblečení a doplňků, oznámila distribuční partnerství se společností CS Retail 1969, s.r.o., patřící do skupiny C.S. Apparel Group a.s., která tak poprvé představí značku Gap zákazníkům v České a Slovenské republice prostřednictvím značkových prodejen. Celý článek

Ve Velké Chuchli si kutilové namarkují sami

Společnost Hornbach zavádí od pondělí 7. září 2020 samoobslužné pokladny v prodejně ve Velké Chuchli. Zákazníci si zde nyní mohou naskenovat až deset položek a zaplatit hotově nebo kartou. Pokud nakupovali s Hornbach aplikací Self-Scan, stačí jen naskenovat QR kód a zaplatit. Jednou z výhod samoobslužných pokladen je úspora času, který mohou kutilové využít pro realizaci svých projektů. Celý článek

Spojení MALLu se Shoptetem usnadní 21 tisícům e-shopů prodej na největším českém tržišti

Shoptet, česká jednička na poli vývoje e-shopových řešení, spojila síly s internetovým obchodem MALL.cz a svým zákazníkům z řad majitelů e-shopů přináší možnost ještě snáze prodávat své zboží skrze program MALL Partner. Díky doplňku, který je k dispozici všem uživatelům Shoptetu, mohou nově obchodníci spravovat objednávky z MALLu přímo ve svém shoptetovém rozhraní a celý objednávkový proces tak odbavit v jediném systému. Celý článek

V Lidlu nakoupíte jednodušeji a lépe

Lidl odstartoval novou reklamní kampaň. Oslovuje zákazníky, kteří chtějí nakupovat rychle, komfortně a lépe. Cílem kampaně je ukázat, že rychlý nákup může být komfortní a zároveň ve vysoké kvalitě a za skvělou cenu, pro což jsou tím pravým místem právě prodejny Lidl. Celý článek

Zaměstnanci Alberta v srpnu přispěli díky charitativnímu běhu 210 000 korun potřebným

Během letošního čtvrtého ročníku „Měsíce zdraví“ v Albertu společnost navazuje na své aktivity v oblasti péče o zdraví zaměstnanců. Inspiruje je k lepšímu životnímu stylu a motivuje k pohybu. Jednou z aktivit je již tradičně i Běh pro Nadační fond Albert. Letos zaměstnanci v srpnu naběhali nebo nachodili téměř 11 500 km, čímž nejenom prospěli svému zdraví, ale i podpořili zájmové a volnočasové aktivity znevýhodněných dětí prostřednictvím Nadačního fondu Albert. Patronem běhu je ikona paralympijské cyklistiky, Jiří Ježek. Celý článek

Změny ve vedení společnosti Coca-Cola HBC CZ/SK

Novým generální ředitelem společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko se od 1. září stává Dan Timotin. Na pozici střídá Marii Anargyrou Nikolić, která po 3 letech převezme v pozici generální ředitelky vedení řecké a kyperské pobočky. Celý článek

ROSSMANN uvádí nový reklamní spot

Síť drogerií ROSSMANN představuje nový reklamní spot, který vychází z celkové komunikační strategie značky se zaměřením na krásnější život. Společně strávené chvíle doma nás všechny vždy vedou ještě k většímu uvědomění si, jak důležité jsou mezilidské vztahy a rodina. A právě toto téma bylo stěžejní při tvorbě nové kampaně. ROSSMANN se v ní prezentuje jako starostlivý partner, který je součástí každodenní péče o zevnějšek i domov díky širokému sortimentu nabízených produktů. Cílovou skupinou jsou ženy. Celý článek

Na pozici ředitelky PR a komunikace McDonald’s pro Českou republiku a Slovensko nastupuje Jitka Pajurková

Jitka Pajurková do McDonald’s přichází ze společnosti O2, kde měla na starost komunikaci produktových, CSR a nadační témat. V McDonald’s povede tým externí komunikace a bude zodpovědná také za vnější záležitosti, sponzoring a CSR aktivity společnosti v obou zemích. Ve vedení komunikace nahrazuje Zuzanu Svobodovou, která se rozhodla věnovat rodině a ze společnosti ke konci června odešla. Celý článek

Českou biopotravinou roku 2020 je sušené hovězí maso

Ve dvacátém ročníku soutěže Česká biopotravina je rozhodnuto. Celkovým vítězem se stalo sušené hovězí maso z Mitrovského dvora na Vysočině. Mezi dalšími oceněnými je kolekce bylinných čajů nebo lahůdková chilli pasta. O titul letos bojovalo 150 biopotravin a biovín. Soutěž určenou tuzemským producentům biopotravin pořádá PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců. Celý článek

Rychlost doručení důležitější než cena zboží

Expresní dodání, spolehlivost, flexibilita a detailní informování o stavu objednávky. Požadavky zákazníků na služby e-shopů rostou a spolu s tím přestává být hlavním kritériem výběru jen cena zboží. Na významu nabývá pozitivní zkušenost s nákupem, zákaznický zážitek a samotné doručení objednávky. Vyplývá to z výsledků studie mapující roli poslední míle v české e-commerce, kterou pro logistický startup DoDo zpracovala společnost Perfect Crowd. Celý článek

Hervis po rekonstrukci znovuotevírá svou vůbec první prodejnu a rozšiřuje sortiment

Nejstarší prodejna obchodní sítě se sportovním vybavením Hervis Sports v nákupním centru Europark Štěrboholy přivítala v pátek 28. srpna po dvouměsíční rekonstrukci své první zákazníky. Kamenný obchod nově nabízí rozšířený sortiment na přehlednější ploše vybavené novým designovým nábytkem. Připravena je i speciální akce Měsíc šílených cen – slevy v jejím rámci ocení především milovníci outdoorových sportů. Celý článek

ROSSMANN a Henkel opět přispějí k podpoře zeleně ve městech

Zvyšování úrovně životního prostředí je pro společnosti ROSSMANN a Henkel ČR divizi Beauty Care významným aspektem, proto ani v letošním roce neváhaly a opět spojily své síly v kampani „Vraťte stromům korunu“, která dlouhodobě přispívá k rozvoji zeleně v okolí, ve kterém žijeme. Zapojit se mohli také zákazníci, díky kterým byly získány finanční prostředky na vysazení 354 stromů. Celý článek

Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod již za 10 dnů!

Již za 10 dnů, ve středu 9.9.2020, se bude za dodržení všech hygienicko/bezpečnostních podmínek v Akademickém klubu na VŠE v Praze konat 5. ročník semináře Udržitelnost pro výrobu a obchod, tentokrát s podtitulem Být udržitelný není jen marketingový slogan. Pokud jste se ještě nepřihlásili, je nejvyšší čas! Celý článek

Action vstupuje na český trh

Action, mezinárodní diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím, otevřel své první dvě prodejny v České republice. Po Hradci Králové a Kladně budou v průběhu prvních dvou týdnů září otevřeny další tři prodejny v Moravskoslezském kraji: v Ostravě, Opavě a ve Frýdku-Místku. Action překvapuje své zákazníky ve více než 1 600 obchodech po celé Evropě širokým, neustále se měnícím sortimentem za nejnižší ceny. Celý článek

Dlouholetá spolupráce CHEP a dm drogerie má měřitelné environmentální přínosy

Společnosti CHEP, globální lídr v oblasti řešení pro dodavatelský řetězec, a dm drogerie markt, jednička na českém trhu specializovaných drogerií, již 15 let spolupracují na zefektivnění přepravy drogistického zboží. Během této doby neustále roste míra využití paletového poolingu, udržitelného modelu sdílení a opakovaného využívání palet, mezi společností dm drogerie a jejími dodavateli. Aktuálně je na sdílených paletách CHEP přepravována více než polovina zboží pro tento řetězec. Celý článek

Digitální cenovky se Albertu osvědčily

Tradiční papírové cenovky s cenou se z obchodů pomalu vytrácejí. Ty digitální se totiž osvědčili a postupně je nahrazují. Po rozsáhlém testování v jedenácti prodejnách na několika místech v republice je Albert od dubna rozšířil na celkem čtyřicet pět obchodů převážně v Praze a Brně. Digitální displej pomáhá šetřit přírodu, jelikož šetří papír, ale také usnadňuje práci prodavačům a zákazníkům poskytuje více informací o produktu. Celý článek

Na zkušenou do Alberta

Deset vysokoškoláků z různých částí republiky sbírá praktické zkušenosti na stáži v Albertu. Ve 13. ročníku tříměsíčního programu Summer Internship pracují pod vedením zkušených manažerů na různých projektech z oblasti financí, marketingu, lidských zdrojů, obchodu či logistiky. Celý článek

Shoptet expanduje do Maďarska

Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet zahájil expanzi do Maďarska. Jeho cílem je otevřít českým internetovým obchodům cestu na tamní trh e-commerce a stát se na něm do pěti let dominantním hráčem. Za tímto účelem Shoptet aktuálně buduje nové týmy v Budapešti i Praze. Na expanzi společnost plánuje vynaložit desítky milionů korun z vlastních zdrojů. Celý článek

Albert modernizuje i otevírá nové prodejny

Zákazníci v Uherském Brodě mohli na začátku srpna poprvé nakoupit v supermarketu Albert. Zájem o novou moderní prodejnu, první Albert ve městě, překonal očekávání. Obchod zaujme vzdušným moderním interiérem a nabízí široký sortiment zboží včetně úseků Zdravě s Albertem, Fresh barem s rychlým zdravým občerstvením, Albertovým Pekařstvím nebo ovocem a zeleninou v Tržnici u Alberta. Celý článek

Andělsky dobré burgery

Americký řetězec Burger King otevírá už 30. pobočku a pro letošek se tak stal nejrychleji se rozrůstající značkou restaurací s rychlou obsluhou v Česku. Na ohni grilované prémiové burgery, křupavou slaninu a hranolky, skvělé dresingy a mnoho dalšího si lidé můžou vychutnat v nově otevřené restauraci ve food courtu v obchodním centru Nový Smíchov na pražském Andělu. Již tradičně prvních sto návštěvníků dostane legendární Whopper zdarma. Celý článek

POZVÁNKA NA SEMINÁŘ

Certifikované systémy udržitelnosti od výroby po retail (UTZ/RSPO/MSC). V průběhu přednášky budou posluchači seznámeni se základními informacemi certifikačních schémat týkajících se udržitelnosti v potravinářství. Konkrétně se budeme bavit o schématech RSPO, UTZ a MSC. Popíšeme si základní pojmy a definice, seznámíme se s modely certifikace jednotlivých schémat, seznámíme se s používáním log s výhodami i nevýhodami v prodejním řetězci a dojde k popsání certifikace v podmínkách ČR. Celý článek

OC Šestka otevře v polovině září modernizovanou prodejnu Albert

V OC Šestka se 16. září otevře kompletně modernizovaná prodejna Albert. Rekonstrukce prostor již probíhá a návštěvníky čeká nejen nový design hypermarketu, ale i vylepšené vybavení prodejny s vzdušnějším a modernějším vzhledem. Součástí proměny bude také rozšířený sortiment zdravých a čerstvých potravin. Zároveň OC Šestka podepsala se společností Ahold Česká republika, která prodejny Albert vlastní, nájemní smlouvu na dalších deset let. Celý článek

O regionální speciality v Lidlu byl zájem

Od čtvrtka 6. srpna se v Lidlu historicky poprvé představili regionální dodavatelé s nabídkou lokálních výrobků. Akce s podtitulem „Ochutnejte to nejlepší z regionů!“ umožnila zákazníkům zakoupit regionální speciality napříč všemi prodejnami v České republice. Mezi nejprodávanější produkty se zařadily Lomnické suchary a Štramberské uši od Hezounů. Pro velký úspěch plánuje společnost Lidl akci zopakovat. Celý článek

Kaufland zavedl pro zaměstnance nový benefit

Společnost Kaufland nabízí svým zaměstnancům nový benefit. Rodiče prvňáčků si na první školní den mohou vzít placené volno. „Tento den bývá plný krásných a nezapomenutelných okamžiků. Chceme proto dětem a jejich rodičům umožnit, aby si ho mohli celý užít spolu,“ uvedla tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl. Celý článek

Maloobchodníci v obchodních centrech své dlouhodobé plány nemění

Život v obchodních centrech se během posledních měsíců zpomalil. Podle výsledků aktuálního průzkumu realitně-poradenské společnosti CBRE, který realizovala mezi maloobchodními nájemci nákupních center, 75 % společností předpokládá návrat jejich podnikání do stejné kondice jako před vypuknutím koronavirové pandemie až v novém roce. Celý článek

Obchodní centrum Futurum v Brně prochází proměnou

Brněnské obchodní centrum Futurum v ulici Vídeňská na jihu Brna otevřené v roce 2001, prochází momentálně rozsáhlou rekonstrukcí a modernizací. Část prodejen v centru je proto dočasně uzavřená a na začátku září se vzhledem k rekonstrukci uzavře také severní vchod do nákupního centra. Celý článek

ROSSMANN předal jeden milion korun

Pomoc tam, kde je potřeba – to je cíl nového charitativního projektu sítě drogerií ROSSMANN s názvem KDE SRDCE POMÁHÁ. V rámci jeho první vlny, která proběhla na jaře letošního roku, zákazníci společně přerozdělili jeden milion korun. Celý článek

IKEA otevírá nové výdejní místo Liberci

IKEA se dlouhodobě snaží být pro zákazníky dobře dostupná a nabídnout jim možnosti pohodlného nakupování. Otevírá proto další z nových výdejních míst v Česku, a to v Liberci. Objednávat zboží s doručením do tohoto výdejního místa mohou zákazníci na webu IKEA.cz od pondělí 17. srpna. Od pátku 21. srpna 2020 si pak budou moci vyzvedávat první zásilky. Celý článek

POZVÁNKA NA SEMINÁŘ

Registrace na seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod aneb Být udržitelný není jen marketingový slogan je v plném proudu. Přijďte si 9.9. poslechnout zajímavá témata a odborníky, kteří je budou prezentovat. Celý článek

Kontroly SZPI prokázaly nevyhovující parametry u nebalených zmrzlin a ledů do nápojů

V souvislosti s vrcholící sezónou prodeje zmrzlin a chlazených nápojů kulminují i kontroly Státní zemědělské a potravinářské inspekce (SZPI) uvedeného sortimentu. Inspektoři se mj. zaměřují na dodržování bezpečnostních a jakostních parametrů u kopečkových i točených zmrzlin a ledů do nápojů, a to včetně kontrol zařízení na jejich přípravu. Kontroly inspektoři realizovali zejména v cukrárnách a dalších provozovnách společného stravování. Celý článek

Kaufland nově umožňuje snadný nákup s mobilní aplikací

Supermarket Kaufland přichází s novinkou. Od srpna nabízí samoobslužné nakupování přes mobilní aplikaci. Jde o pilotní projekt, který je dostupný zatím na dvou prodejnách v Praze na Jarově a v Olomouci. Zákazníci si zboží jednoduše sami naskenují, vloží ho do tašky a rychle se odbaví u expresních pokladen. Celý článek

První bulharské obchodní středisko má elektronickou recepční od české firmy M2C

Prémiové nákupní centrum Bulgaria Mall v Sofii se stalo první budovou v Bulharsku, která začala používat nový produkt e-Reception od české firmy M2C, která se zabývá službami ostrahy a facility managementu v 11 zemích Evropy. Klient od této chytré technologie s lidskou tváří očekává výrazné snížení nákladů, rychlou kontrolu návštěvníků a navigaci na místo setkání. Celý článek

Společnost BILLA pokračuje v růstu

Společnost BILLA otevřela svoji 236. prodejnu v ulici Křenovická ve Slavkově u Brna. Jde o 25. prodejnu na území Jihomoravského kraje, kde zákazníci naleznou širokou nabídku kvalitních a čerstvých produktů, křupavé pečivo, potraviny od tuzemských výrobců nebo regionální speciality s označením BILLA Regionálně. Celý článek

Popularita fairtradových produktů v Kauflandu roste

Obliba fairtradového zboží neustále stoupá. Společnost Kaufland za loňský rok prodala cukrovinky z 294 tun kakaových bobů, což představuje meziroční nárůst o 89 procent. „Fairtradový sortiment se v našich prodejnách pořád rozrůstá. Těší nás obliba těchto produktů u našich  zákazníků,“ uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu, který je v Česku jedním z největších odběratelů certifikovaných surovin spravedlivého obchodu. Krom kakaa jde zejména o kávu a bavlnu, v červenci začal nově nabízet fairtradové růže. Celý článek

Výrobní družstva budou vystavovat na srpnových veletrzích STYL a KABO

Mezinárodního veletrhu módy STYL, který se koná ve dnech 22.–24. 8. 2020 v Brně, se tradičně zúčastní česká výrobní družstva MODELA Pardubice a MODĚVA Konice. Družstva budou na srpnovém veletrhu vystavovat především aktuální kolekce dámských oděvů. Nabídku družstevních výrobců doplní Moravská ústředna Brno a STYL Studená. Výrobní družstva budou mít své zastoupení i na Mezinárodním veletrhu obuvi a koženého zboží KABO, na kterém se představí DUP Pelhřimov. Celý článek

POZVÁNKA NA SEMINÁŘ

Již za měsíc se bude konat seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod aneb Být udržitelný není jen marketingový slogan. Součástí vnímání udržitelnosti produktu je i jeho obal. Jaký pozitivní dopad má digitalizace na udržitelnost, když ji správně uchopíte, vysvětlí Martin Hejl, jednatel společnosti THIMM Obaly. Celý článek

Minimum odpadu, šetrné technologie – masozávod v Modleticích

Není to jen o kvalitním zpracování masa. K-mistři od fochu z Modletic, kteří pro prodejny Kauflandu denně připraví 100 tun čerstvých masných produktů, jsou precizní i ve vztahu k přírodě. Masné a uzenářské speciality vyrábí pomocí nejmodernější techniky a při dodržení nejpřísnějších hygienických standardů, přitom maximálně šetrně k životnímu prostředí. Celý článek

Češi u piva upřednostňují plzeňský spodně kvašený typ a stejnou chuť beze změn

Po světě jsme známí jako národ pivařů, ale na velké experimenty s naším oblíbeným nápojem nás moc neužije. Ve výběru jsme stále konzervativní patrioti. Preferujeme piva z tradičních velkých pivovarů a víme, že pivo jedné značky má chutnat stále stejně. I přes širokou nabídku speciálů, svrchně kvašených piv a různých druhů radlerů u nás vítězí česká piva plzeňského typu. Vyplývá to z průzkumu obchodů Albert, který uskutečnily při příležitosti Mezinárodního dne piva.

Celý článek

Obchodní centrum Řepy získá po 28 letech zcela novou podobu

Obchodní centrum Řepy v Praze 17 čeká po prázdninách zásadní rekonstrukce. Od prosince 2017 je stavba v portfoliu společnosti Trikaya, která pro ni nyní získala stavební povolení na renovaci a pustí se tak do vůbec prvních rozsáhlejších stavebních úprav od dob její kolaudace v roce 1992. Celý článek

Do Lidlu míří regionální dodavatelé

Ve čtvrtek 6. srpna se v Lidlu historicky poprvé představují regionální dodavatelé se svými výrobky. Všechny prodejny zákazníkům nabídnou akci s podtitulem „Ochutnejte to nejlepší z regionů!“ K dostání jsou například Přeštické vepřové, Lomnické suchary, Hukvaldské mrkvánky, Bio hoštěnínský jablečný mošt nebo Šípkové víno z Olomouckého kraje. Nabídka zaměřená výhradně na regionální produkty se v Lidlu objevuje poprvé, celkem čítá více než 70 produktů. Celý článek

Plzeňský závod společnosti Stock Plzeň-Božkov získal certifikaci IFS Food

Plzeňský závod společnosti Stock Plzeň-Božkov získal prestižní mezinárodní certifikaci podle potravinářské normy IFS Food. Nyní tak jsou oba výrobní závody Stock Plzeň-Božkov, z nichž jeden se nachází v obci Prádlo a druhý v plzeňské části Božkov, plně certifikovány na velmi vysokou úroveň kvality ve všech klíčových oblastech provozu a výroby. Celý článek

VCHD Cargo oslavila první rok fungování i na německém trhu

Česká přepravní společnost VCHD Cargo před rokem rozšířila svoje působení i na území Spolkové republiky Německa, kde založila dceřinou firmu. VCHD Cargo GmbH se sídlem v Radeburgu dnes úspěšně podniká v oblasti dálkových i vnitrostátních přeprav, rozšiřuje svoji flotilu nákladních vozů a plánuje nábor nových zaměstnanců. Celý článek

Síť pizzerií Coloseum má od června nové in-store rádio

Nové in-store rádio s programem na míru od začátku června hraje v 15 restauracích řetězce Pizza Coloseum. Soukromá síť restaurací začala rádio s hudební licencí od nezávislého správce autorských práv Soundreef využívat nejen kvůli finanční úspoře, ale především díky možnosti volit do programu tematickou hudbu stylově vhodnou právě do provozu pizzerie. Dodavatelem služby je zlínská společnost IS Media. Celý článek

BILLA zavádí preventivní opatření nošení roušek u svých zaměstnanců

Společnost BILLA je prvním řetězcem v ČR, který se rozhodl opatření nošení ochrany úst a nosu znovu pro své zaměstnance zavést. Společnost věří, že tento krok bude jimi i zákazníky vnímaný pozitivně. Ochrana zdraví zaměstnanců pro společnost totiž zůstává naprostou prioritou, protože právě oni hrají velmi důležitou roli při zabezpečování zásobování obyvatel naší republiky. Celý článek

Albert pokračuje v plánovaných investicích

I navzdory koronavirové situaci Albert pokračuje v plánovaných investicích a otevírá další rekonstruované prodejny. Ta jesenická byla otevřena minulý týden a je letos již třicátá šestá, v řadě ohledů je ale výjimečná. Celý článek

Ochrana evropských spotřebitelů

Evropská komise zveřejnila svou nejnovější zprávu o tzv. systému včasného varování, kterým chce zabránit prodeji nebezpečných výrobků na trhu nebo jejich prodej omezit. Ve zprávě se uvádí, že počet opatření přijatých na základě varování rok od roku roste. V roce 2019 jich bylo přijato 4 477 oproti 4 050 v roce 2018. Celý článek

Lidl představuje boty z PET lahví

Lidl do akční nabídky zařazuje boty, které obsahují recyklovaný plast z PET lahví. Z recyklovaného plastu je tvořen svršek boty, 25 % použitého polyesteru přitom pochází z pláží, ostrovů a pobřežních oblastí v Asii. Celý článek

V Chrudimi otevřel modernizovaný hypermarket Albert

V minulém týdnu otevřel pro zákazníky nově zrekonstruovaný hypermarket Albert v Chrudimi. Po rychlé třítýdenní přestavbě přivítal zákazníky příjemným moderním prostředním i novým vybavením, které zajistí pohodlný a příjemný nákup. Prodejna přináší řadu inovací, mezi něž patří také nová chladící zařízení, oddělení zdravého stravování nebo rozšířená zóna se samoobslužnými pokladnami. Celý článek

Žabka rozšířila nabídku služeb

Obchodní síť prodejen Žabka rychle reaguje na měnící se potřeby svých zákazníků. Nově proto na své prodejny umisťuje schránky, které slouží k vyzvednutí klíčů. Zároveň rozšířila i sortiment zboží, které je možné objednat online prostřednictvím aplikace Bolt Food. Nově zde přibylo čerstvé ovoce a zelenina. Nabídka čítá již 800 produktů. Celý článek

Novým obchodním ředitelem Zásilkovny je Jan Došlý

Obchodní aktivity Zásilkovny, přední české logisticko-technologické firmy, řídí nově Jan Došlý. Jeho hlavním úkolem bude, vedle dalšího rozvoje obchodu Zásilkovny, nastavení nové obchodní strategie. Kvalitu služeb a produktů Zásilkovny bude zajišťovat zcela nové oddělení Kvality a procesů. Ředitelem nového oddělení se stal Dalibor Svoboda. Celý článek