Začátek konce placení zboží dopředu

Rozhodnete se koupit si třeba novou televizi v obchodě s elektronikou v nejbližším obchodním centru. Prohlédnete si modely, jeden vyberete. A místo toho, abyste ho zaplatili a odvezli ho domů, necháte na kase jen jeho plnou cenu s tím, že se pro něj vrátíte až za pár dnů. Taky by vám takový požadavek přišel v obchodním centru přes čáru? A na e-shopech to přitom děláme denně. Celý článek

Alza – Vánoční kampaň a nová marketingová ředitelka

Alza.cz spouští předvánoční kampaň nazvanou Alzákův vánoční obchoďák. Milou a hravou formou v ní komunikuje výhody online nakupování a šíři portfolia se zaměřením na hračky. Spolu s nasazením kampaně se také představuje nová marketingová ředitelka společnosti. Tou se stává Klára Blažková, která ve firmě doposud zastávala post ředitelky marketingové strategie. Celý článek

Kompostovatelné obaly jako nový trend v ekologickém balení

Ochrana životního prostředí se postupně stává prioritou číslo jedna snad ve všech oblastech podnikání. A právě sílící tlak na udržitelnost nutí reagovat a přizpůsobovat se trendu i v oblasti obalového průmyslu. Reakcí na zájem společností jít udržitelnou cestou může být právě kompostovatelné balení, které se stává trendem v ekologickém balení. Celý článek

Oblíbená móda a doplňky Tchibo míří exkluzivně na Košík

Tchibo, značka, která je globálně synonymem nejen dobré kávy, ale také módy a doplňků do domácnosti, nově nabídne svoje zboží mimo vlastní prodejny a e-shop, a to poprvé v historii i mezinárodním měřítku. Exkluzivně ji bude možné nakupovat na Košík.cz, který desítky produktů z každé kolekce přiveze spolu se svou další nabídkou až na práh domu nebo bytu. Celý článek

Mall mění svou vizuální identitu

Poté, co byla letos v dubnu oficiálně dokončena akvizice Mallu společností Allegro, přichází jeden z největších českých e-commerce hráčů s novým logem „Mall by Allegro“. Nová identita společnosti byla představena nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku. Cílem tohoto kroku je identitu obou firem sjednotit a posílit tak jejich jednotné působení v pozici přední e-commerce skupiny v regionu. Celý článek

Nové centrum cirkulární módy společnosti Remix vytváří udržitelnou budoucnost průmyslu

Společnost Remix Global EAD (Remix), přední společnost zabývající se cirkulární módou, otevírá jedno z největších zpracovatelských a distribučních center nejen v Bulharsku, ale i v Evropě. Díky nové významné investici ve výši 10 milionů EUR společnost snižuje negativní dopady nadprodukce oděvů a doplňků, a výrazně tak zvyšuje svůj pozitivní vliv na životní prostředí. Proto se řadí mezi lídry v oboru, kteří se zasazují o udržitelnou budoucnost módy. Celý článek

Drogerie ROSSMANN spustila nový věrnostní program

Síť drogerií ROSSMANN slaví v letošním roce 50. výročí působení na evropském trhu. A protože je krásné slavit společně, připravila exkluzivně pro členy ROSSMANN CLUB speciální věrnostní program se značkou šumivých vín Freixenet. V rámci ní mohou věrní zákazníci za své nasbírané body v aplikaci ROSSMANN CLUB získat sekt nejznámějšího výrobce šumivých vín typu Cava ve Španělsku za pouhých 49,90 Kč. Akce začíná 14. 9. a trvá až do 6. 12. 2022, nebo do vyprodání zásob. Celý článek

Nové Penny v Břeclavi s unikátní dřevěnou střechou

Už pátou novou prodejnu roku 2022 otevřelo PENNY Česká republika v Břeclavi. Od ostatních více než 400 prodejen se odlišuje zejména zcela novým ekologicky šetrným řešením dřevěné konstrukce střechy a stropu, který ještě více zdůrazňuje přírodní atmosféru interiéru. Celý článek

Klarna vstupuje na český trh

Klarna, přední světová společnost zabývající se zprostředkováváním plateb v oblasti elektronického obchodování, oznámila expanzi do České republiky. Počínaje dneškem tak mohou čeští zákazníci u vybraných maloobchodních partnerů a prostřednictvím online aplikace Klarna využívat službu „Pay in 3“. Celý článek

Plant-Powered Perspectives: Třetí ročník největší byznysové konference o rostlinné kuchyni se blíží

V pondělí 10. 10. 2022 pořádá projekt Rostlinně už třetí pokračování největší byznysové konference o trendu rostlinné kuchyně u nás. Letos se konference Plant-Powered Perspectives uskuteční v prostorách Spojka Events v pražském Karlíně. Událost tak zažije svou offline premiéru, předchozí ročníky probíhaly kvůli pandemii koronaviru v online prostředí. Celý článek

Umělá inteligence Alzee zlepšuje zákaznický servis v Alza.cz

Alza.cz nasazuje na vyřizování zákaznických požadavků umělou inteligenci jménem Alzee. Ta zrychluje přepojení volajících zákazníků přímo ke specializovaným týmům operátorů, kteří dokážou efektivněji řešit jejich požadavky. Na nejčastější dotazy, jako je otvírací doba poboček, dokáže Alzee přímo odpovědět. Celý článek

Síť družstevních prodejen COOP dosáhla obratu 33,1 miliard korun

Obrat řetězce COOP dosáhl v roce 2021 výše 33,1 miliard korun. Výsledek tak kopíruje obrat z roku 2020, který se oproti roku 2019 zvýšil o více než 2 miliardy korun. V návaznosti na aktuální výši inflace a zdražování potravin očekává řetězec v roce 2022 další nárůst obratu, s ohledem na rostoucí náklady však COOP očekává mírně horší ziskovost. COOP v letošním roce slaví 175. let od založení první družstevní prodejny na území dnešní České republiky. Celý článek

Tradiční české plodiny a chovy ztrácejí svoje místo v zemědělství i na talířích restaurací

Zatímco v roce 1999 se brambory v Česku pěstovaly na 30 000 hektarech zemědělských ploch, předloni to bylo už jen 22 800 hektarů. Podobně jsou na tom i další tradiční plodiny jako cibule, česnek nebo křen a ústup se nevyhnul ani některým chovům v živočišné výrobě. Vrátit tradiční české plodiny v dostatečné míře nejen na pole, ale také na talíře restaurací, si nyní dala za cíl nová Iniciativa ČESKÉ POLE. Celý článek

Nový člen řídícího výboru FM Logistic pro český a slovenský trh

Společnost FM Logistic představuje nového člena řídícího výboru pro region střední Evropy. Od 1. září 2022 je Tadeáš Kos součástí týmu coby provozní ředitel pro Českou republiku a Slovensko. Přebírá tak povinnosti po Guilhemu Vicairovi, který se bude věnovat svému dalšímu odvětví odpovědnosti, což jsou obchodní řešení. Celý článek

Společnost Mastercard spouští službu Click to Pay

Společnost Mastercard oznámila, že možnost zaplatit prostřednictvím služby Click to Pay je nyní k dispozici všem držitelům karet Mastercard a této služby lze využít u téměř dvaceti procent všech českých e-shopů. Click to Pay nabízí jednoduchý a bezpečný způsob placení, který spotřebitelům umožňuje okamžitý přístup k jejich preferovaným kartám, a to na jakémkoli zařízení. Držitelé platebních karet Mastercard si nyní mohou službu Click to Pay jednoduše aktivovat třemi různými způsoby. Celý článek

Potraviny na pranýři slouží spotřebitelům 10 let

V roce 2012 spustila Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) spotřebiteli velmi žádanou službu – web potravinynapranyri.cz (PnP). Za deset let zde SZPI informovala spotřebitele o zjištění 5 752 šarží nevyhovujících potravin, z toho 2 664 nebezpečných, 1 690 falšovaných a 1 398 nejakostních. Celý článek

Albert otevřel novou prodejnu v Brně

Obyvatelé novostaveb na brněnské Kociánce to mají do obchodu jenom pár kroků.  Albert totiž otevřel novou prodejnu přímo v jedné z budov. Tento městský supermarket nabízí široký sortiment čerstvých, ale i trvanlivých potravin. Po ránu zákazníci jistě ocení i nabídku obložených baget či kávy s sebou. Nákup pak urychlí samoobslužné pokladny. Celý článek

Společnost dm otevírá 21. září novou prodejnu v Plzni

Společnost dm drogerie markt otevírá ve středu 21. září v 8 hodin novou prodejnu v Plzni v ulici Studentská. Ve dnech 21. – 27. září zde nakoupí zákazníci o 20 % levněji. K nákupu navíc získají zdarma ve dnech 21. září a 22. září nákupní tašku z evropského recyklátu Durabag, ve které si nákup pohodlně odnesou. Celý článek

Velkoobchod makro ČR slaví 25 let špičkové kvality produktů

Již čtvrt století uplynulo od chvíle, kdy se v Ostravě pro všechny podnikatele otevřela první prodejna velkoobchodu makro ČR.  Zatímco v prvních letech se prodával široký sortiment zboží pouze na ploše prodejen, dnes je každá z 13 provozoven makro v České republice multikanálovým centrem nabízejícím nejen možnost osobního nákupu, ale i závoz zboží přímo k zákazníkům. Celý článek

Žabka zvyšuje nároky na kvalitu nebaleného pečiva, následuje slovenský trend

Maloobchodní síť prodejen Žabka dlouhodobě dbá na kvalitu a čerstvost prodávaného pečiva. Jedním z kroků, pro který se v této souvislosti rozhodla, je instalace zástěny regálů s nabídkou nebaleného pečiva. Pilotní projekt, jehož cílem je zvýšení hygienických opatření a udržení kvality pečiva od jeho napečení až po samotnou konzumaci ze strany zákazníků, je momentálně spuštěn v pražských prodejnách Žabky na Edenu a v ulicích Legerova a Oblouková. Celý článek

Drogerie ROSSMANN přichází s e-shopem v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB

Síť drogerií ROSSMANN postupuje dál ve své strategii digitalizace nákupního procesu a svým zákazníkům zprostředkovává zcela novou nákupní zkušenost. Tou je online prodej v prostředí mobilní aplikace ROSSMANN CLUB, jenž je dostupná ve všech typech mobilních telefonů. Tuto zajímavou zákaznickou cestu připravil ROSSMANN ve spolupráci se softwarovou společností Etnetera. Celý článek

Peek & Cloppenburg se v Česku rozrůstá a otevírá svou pátou prodejnu v Praze

Rodinný podnik Peek & Cloppenburg expanduje a v Praze na Zličíně otevírá svou další, v pořadí už pátou pobočku v České republice a druhou v Praze. Dvoupodlažní prodejna o rozloze 4 000 m2 současně představí nový koncept s dvoupatrovým oddělením dámské a pánské módy mezinárodních značek i rozšíření segmentu mladé volnočasové módy. V říjnu pak v expanzi plánuje pokračovat, a to prostřednictvím své další značky ANSON’s, která specializuje na pánskou módu. Celý článek

Primark otevírá novou prodejnu v Brně, již druhou v České republice

Mezinárodní módní řetězec Primark 14. září otevřel v obchodním centru Olympia v Brně svou druhou prodejnu v České republice. Otevření předcházela investice v hodnotě více než 220 milionů korun. Nová pobočka o rozloze 3600 m2 nabízí zákazníkům z Moravy výjimečný zážitek z nakupování, který je oblíbený u zákazníků z celého světa. Celý článek

dm značka Profissimo oslaví 25 let limitovanou edicí produktů

Privátní značka dm drogerie Profissimo slaví 25 let na trhu. Právě pro tuto speciální příležitost připravila dm limitovanou edici produktů. Těmi chce oslavit nejen půlkulaté narozeniny své privátní značky, ale také nabídnout zákazníkům ještě více ze sortimentu praktických potřeb pro domácnost. Celý článek

DB Schenker rozšiřuje svůj terminál v Rudné u Prahy

Globální poskytovatel logistických řešení DB Schenker rozšiřuje kapacity ve svém terminálu v Rudné u Prahy. Před devíti lety tam otevřel administrativní budovu a sklad, který dodnes patří k jeho největším cross-dock terminálům v ČR, nyní jeho kapacitu navýší o dalších 50 %. Celý článek

Webinář Circular Platforms & Tools Webinar již zítra!

V úterý 13.9. 2022 v době od 16.30-17.30 se bude konat webinář Circular Platforms & Tools, který se zaměří na typy platforem a nástrojů, které společnosti FMCG používají k podpoře jejich přechodu na cirkulární ekonomiku. Do diskuse s účastníky se zapojí:

  • Francesca Poggiali, GS1 Europe,
  • Marta Schiraldi, Nestlé Group Itálie
  • Carolina Gómez, ECR Itálie

Celý článek

Plánování směn a počítání docházky nechte strojům

Řízení lidí v dynamickém prostředí je nelehký úkol. Logistika klade velké nároky na aktuální informace, jejich správné vyhodnocení a rychlé reakce. S umělou inteligencí v kvalitním personálním systému ušetříte svůj čas, papíry i nervy. AI totiž dokáže – pro někoho možná překvapivě – urychlit a zjednodušit řadu agend, a to bez papírů – říká Vojtěch Klimeš, ředitel vývoje OKbase, HR řešení od OKsystemu. Celý článek

Action otevřel čtvrtou pražskou pobočku

Nejrychleji rostoucí evropský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action otevřel 8. září svou čtvrtou prodejnu v Praze. Zákazníci ji mohou navštívit v obchodním centru na adrese Přetlucká 3295/50 v blízkosti stanice metra A Skalka. Jde o celkově již 33. českou prodejnu společnosti. Celý článek

Kaufland dokončil distribuční centrum v Olomouci

Společnost Kaufland si ve všech zemích zajišťuje logistickou službu vnitrofiremně a do trvalého vývoje logistických procesů neustále investuje. Koncem minulého roku dokončila novou přístavbu distribučního centra v Olomouci, kde vyrostl sklad pro automatické zaskladňování palet tzv. Hochregal (HRL) s kapacitou 23 500 paletových míst, nyní také spustila provoz haly s integrovaným automatickým vyskladňovacím systémem AKL pro distribuci pomaluobrátkového sortimentu s kapacitou do 10 000 dodavatelských palet. Celý článek

Globus zařazuje do prodeje vedle opakovaně použitelných tašek i EKO bedýnku z papíru

V hypermarketech Globus zákazníci nakupují nově do praktických pevných bedýnek z recyklovaného papíru. Zájem o ně překvapil, v prvních dnech se jich prodalo přes deset tisíc kusů. Globus tak rozšiřuje nabídku pevných tašek, kterou naposledy loni doplnil o tašku z evropského recyklátu DuraBag. Té se za 10 měsíců prodalo přes půl milionů kusů. Cena obsahuje i příspěvek na dobročinné účely. Celý článek

Staňte se součástí Penny rodiny

Penny Česká republika má aktuálně více než 400 prodejen po celé zemi a do konce roku plánuje otevřít dalších 6 nových prodejen. S bezmála 7 000 zaměstnanci tak patří k jedněm z nejvýznamnějších zaměstnavatelů u nás. Celý článek

Věrnostní program Tchibo slaví 10 let

Věrnostní program Tchibo v České a Slovenské republice slaví 10 let od svého založení a v současnosti čítá více než 1,25 milionu členů. Program, ke kterému neodmyslitelně patří TchiboCard, vznikl v září roku 2012 se záměrem odměňovat stálé zákazníky. Ti za každý svůj nákup získávají Věrnostní zrnka, která jim zlevňují jejich další nákupy. Program ale přináší i řadu dalších benefitů. Celý článek

Novým generálním ředitelem Allegra se stává Roy Perticucci

Funkce nového generálního ředitele a člena představenstva společnosti Allegro se od 1. září 2022 ujal Roy Perticucci. Jeho úkolem je především pokračovat v rozběhnuté transformaci společnosti do pozice evropského šampiona v oblasti elektronického obchodu a úspěšné dokončení probíhající integrace se společností Mall Group a kurýrní službou WE|DO, jejichž nákup Allegro formálně dokončilo letos na jaře. Celý článek

Společnost LaSalle zahájila výstavbu nového prémiového maloobchodního a kancelářského projektu na pražské třídě Na Příkopě

Společnost LaSalle Investment Management (LaSalle), jež patří k předním světovým správcům investic do nemovitostí, zahájila na prestižní adrese pražské třídy Na Příkopě výstavbu projektu 100YARDS. Díky propojení tří v ulici sousedících objektů zde vytvoří víceúčelový komplex světového formátu, který nabídne prvotřídní maloobchodní i kancelářské prostory. Celý článek

Skupině Kofola ve druhém čtvrtletí roku výrazně rostly tržby i náklady

Pozitivní trend vývoje tržeb Skupiny Kofola z prvního čtvrtletí roku pokračoval také ve čtvrtletí druhém. Tržby v tomto období meziročně vzrostly nad očekávání o 23 % a za prvních šest měsíců již dosáhly výše 3,717 miliardy korun. Je to o 763 milionů korun více než za prvních šest měsíců loňského roku a historický rekord. Celý článek

Nejvíce českého chřestu prodal Lidl

Letošní ocenění za největší množství prodaného českého chřestu putuje do Lidlu. V průběhu jara si zákazníci z jeho prodejen odnesli více než 60 tun „bílého zlata“ pocházejícího od společnosti Český chřest z farmy Hostín u Vojkovic. Společnost Lidl dnes v prostorách Národního zemědělského muzea ocenil ministr zemědělství Zdeněk Nekula. Celý článek

V outletu Freeportu roste počet luxusních značek

Moschino, Versace, Roberto Cavalli a další italské značky vstoupily do centra  Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma díky nově otevřenému obchodu AC Fashion Milano. V návaznosti na zájem zákazníků i obchodníků v Freeportu celkově přibývá počet obchodů zaměřených na luxusní zboží. Celý článek

Česko má 27 platebních terminálů na 1000 obyvatel

Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku obyvatel vychází zhruba 27 zařízení. Premiantem jsou turistické destinace Řecko a Španělsko, nejhůře je na tom Německo. Vyplývá to z dat společností Global Payments a Mastercard. Celý článek

DODO je Franšízou roku

Technologicko-logistická společnost DODO oficiálně spustila svůj franšízový program DODO Partner teprve loni. Již letos ale sbírá úspěchy. Účast v sedmém ročníku soutěže Franšíza roku pořádané platformou franchising.cz, programu zajistila celkové první místo i zvláštní ocenění za digitalizaci v podnikání. Celý článek

Každé osmé prodané pivo z Prazdroje je nealkoholické

Každé osmé pivo z Plzeňského Prazdroje je již nealkoholické. Dlouhodobý růst populární značky Birell v letošním roce ještě akceleruje. Za prvních sedm měsíců roku prodal Prazdroj o čtvrtinu nealkoholických piv více než ve stejném období loňského roku. Roste přitom jak základní, neochucená verze Birellu, tak i nealko radlery, tedy Birelly ochucené přírodními ovocnými šťávami. V posledních letech se zvyšuje zájem o nealko piva u mužů. Celý článek

Albert bude testovat pěstování bylinek přímo v prodejně

Albert se stane prvním maloobchodníkem u nás, který bude na prodejní ploše testovat pěstování rostlin pomocí hydroponie. Novinku připravuje ve spolupráci s českým start-upem Greeen.Tech v hypermarketu na pražském Chodově. Spuštění testovacího provozu plánuje na následující měsíc. Celý článek

Action do svého portfolia přidává další tři prodejny

Nejrychleji rostoucí evropský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action otevřel 25. srpna svou třetí prodejnu v Ostravě, konkrétně v městské části Ostrava-Přívoz. Obchod nacházející se v retailovém centru na Sokolské třídě se tak stává 30. českou prodejnou společnosti. Následující týden budou dále otevřeny prodejny v Olomouci a v Plzni, obě ve čtvrtek 1. září. Celý článek

Skupina Schwarz zaznamenala významný pokrok v plnění cílů REset plastové strategie

Skupina Schwarz, která je známá svým pokrokovým přístupem k oběhovému hospodářství, se rychle přibližuje k naplnění svých cílů v rámci celoskupinové REset plastové strategie. Díky intenzivnější spolupráci a synergii společností Schwarz Produktion, Kaufland, Lidl a společnosti PreZero dosahuje koncern již nyní velkých úspěchů na mezinárodní úrovni i na úrovni jednotlivých zemí. Celý článek

Na český trh vstupuje francouzská módní značka JOTT

Do České republiky vstupuje nová fashion značka, původem z francouzské Marseille. JOTT se specializuje na tenké, ultralehké a nepromokavé bundy, které se dají nosit během celého roku. V nabídce má ale také vesty, polokošile, šaty a další oblečení využitelné pro všechna čtyři roční období. Celý článek

Čidlům neunikne žádný výkyv teplot

Teplotní čidla, která Albert začal testovat koncem roku 2020, se osvědčila, aktuálně je využívá ve více než sedmi desítkách prodejen a dál je rozšiřuje. Inovace, která automaticky hlídá stabilitu teploty uvnitř chladniček, mrazáků a samoobslužných pultů, upozorní v případě jakékoliv chyby obsluhu. Celý článek

Automatizace hotovosti – nové možnosti pro segment čerpacích stanic

Potřeba adaptace čerpacích stanic na měnící se tržní podmínky je dnešní realitou.

„V některých ohledech dramatické změny, ke kterým došlo v roce 2020, kdy se každodenní život výrazně změnil, poskytly prodejcům pohonných hmot náhled na pravděpodobný dopad energetické transformace v nadcházejících letech.“ McKinsey & Company: Fuel retail in the age of new mobility 2021. Celý článek

Tržby Wolt Marketu se od začátku roku zdvojnásobily

Wolt Market otevírá novou pobočku na Žižkově. Cílem expanze je zvýšení dostupnosti služby v centru a na východě Prahy. Technologická společnost službu rozšiřuje i přes zvyšující se tlak na ceny a nejistou ekonomickou situaci. Od začátku letošního roku totiž Wolt Market zvýšil své tržby dvojnásobně. Žižkovský Wolt Market postupně nabídne téměř 3500 produktů včetně veganských alternativ, fitness stravy a vitamínů od GymBeam, nebo tabákových výrobků. Celý článek

Velkopopovický pivovar prochází modernizací

Velkopopovický pivovar prochází výraznou modernizací. V květnu spustil novou stáčecí linku na vratné lahve, nyní uvedl do provozu 14 moderních cylindrokonických tanků, ve kterých budou nově zrát a kvasit ležáky i výčepní piva a které nahradí původní technologii v pivovarském sklepení. Celkově jde o investici přesahující 620 milionů korun. Celý článek

Amazon jde vstříc elektromobilitě

S narůstajícím trendem elektromobility se společnost Amazon rozhodla zřídit dobíjecí stanice pro elektromobily a elektrokola, které budou mít zaměstnanci distribučního centra v Dobrovízi zdarma k dispozici. Společně s dlouhodobou podporou svozové dopravy, jde o další iniciativu směrem k zaměstnancům, která přispívá ke snižování uhlíkových emisí spojených s provozem budovy. Nabíjecí stanice na elektrokola Amazonu dodává Powerbox.one, systém pro elektroauta slovenská firma AgeVolt. Celý článek

Nejnavštěvovanější supermarket Albert prošel modernizací

Jeden z nejnavštěvovanějších obchodů Albert, který leží na dopravním uzlu, na pražském Andělu a v blízkosti mnoha kancelářských prostor, prošel rekonstrukcí. Supermarket, kterým za jediný týden projde přibližně tolik zákazníků, jako je trvalých obyvatel Mladé Boleslavi, nabízí ještě pohodlnější a rychlejší nákup s důrazem na čerstvé potraviny. Urychlení nákupu pomáhá nová pokladní zóna s převážně samoobslužnými pokladnami. Nechybí ani Fresh Bar, který nabízí rychlé občerstvení a kávu s sebou. Celý článek

Obchod Orkly pod vedením Romany Jourdren

Chief Commercial Officer společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko, jednoho z nejvýznamnějších výrobců potravin na českém a slovenském trhu, se stala Romana Jourdren. Ve své nové roli bude mít na starosti řízení veškerých obchodních aktivit v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Celý článek

V letošní druhé vlně charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělí drogerie ROSSMANN další 1 milion Kč

Drogerie ROSSMANN spouští letošní druhou vlnu svého charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, který je součástí dlouhodobé strategie společnosti ROSSMANN. Zákazníci mohou od 3. do 30. srpna 2022 v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB hlasovat pro příběh, který je zaujal a proměnit tak své nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek. V rámci této vlny ROSSMANN spolupracuje s pacientskou organizací DEBRA ČR, neziskovou organizací Fandi mámám a nezávislou organizací Nadace Naše dítě. Celý článek

Drogerie AlzaEco bez obalu

Alza.cz v holešovickém showroomu nainstalovala samoobslužný automat na bezobalový prodej čisticích prostředků. Návštěvníci mohou zakoupit ekologickou drogerii do přinesených nádob. Samoobslužný automat nabízí v pilotním režimu produkty AlzaEco – prací gel, aviváž, prostředek na mytí nádobí a mýdlo. Celý článek

První dvě haly nového parku v Myslince u Plzně postaví P3 spekulativně

Developer a správce průmyslových budov P3 Logistic Parks zahájil spekulativní výstavbu dvou nových hal v parku P3 Plzeň Myslinka. První dvě z pěti plánovaných budov zaujmou plochu zhruba čtvrtiny z celkové rozlohy parku. Výstavba bude odpovídat přísným udržitelným standardům. Na své si zde přijdou zejména nájemci z oblasti logistiky, lehké výroby či retailu. Celý článek

Častější výplata nám umožňuje konkurovat agenturám práce

Trh práce je stále extrémně konkurenční a v případě retailových společností dvojnásob. Pracovníci vědí, že je o ně zájem a řadě z nich nevadí měnit často pracoviště. Nábor nových kolegů tak bývá drahý a nezřídka se na jednom pracovišti dlouho neohřejí a pokračují jinam. Některé firmy ale našly řešení v netradičním benefitu. Celý článek

Dachser používá objízdné trasy Hedvábné stezky

Nejrychlejší trasy Hedvábné stezky procházejí Ruskem a Běloruskem, kvůli válce na Ukrajině se tyto trasy však již nedají využívat. Mezinárodní logistický provider Dachser nyní nabízí dvě alternativy: po železnici  takzvaným “středním koridorem” a pro celovozové kamionové přepravy z Číny do Evropy alternativní jižní silniční trasu. Celý článek

Nový ředitel Supply Chain pro jižní a střední Evropu – Richard Lemerle

Společnost Mars, jeden z předních světových výrobců cukrovinek, potravin a výživy pro domácí zvířata, jmenovala nového vedoucího funkce Supply Chain v regionu střední Evropy. Richard Lemerle, v současnosti ředitel Supply Chain společnosti Mars pro jižní Evropu, rozšíří svou pozici ředitele Supply Chain i na střední Evropu, nově navíc pokryje také Česko, Slovensko, Rumunsko a Maďarsko. V rámci své pozice se zkušený ředitel Richard Lemerle navíc připojuje ke středoevropskému vedoucímu týmu Marsu. Celý článek

Glami přes léto nezahálí

Posílen 40% meziročním růstem a akvizicí italského konkurenta Stileo aspiruje největší vyhledávač módy ve střední a východní Evropě na pozici „Spotify pro módu“. Miliardová platforma tak bude místem, které na první dobrou odhadne vkus a nabídne jen ty nejrelevantnější módní kousky. Novinkou v pokročilé personalizaci je Kvíz, který uživatelé od července najdou na webu Glami. Celý článek

Stát navyšuje podporu malým vesnickým obchodům

Program Obchůdek 2021+ určený na podporu obchodů s potravinami v obcích do 1000 obyvatel bude pokračovat s navýšeným rozpočtem i v letošním roce. V porovnání s minulým rokem je do něj Ministerstvo průmyslu a obchodů (MPO) připraveno vložit o 13 miliónů korun více než v loňském roce a na program bude vyčleněno celkem 52 miliónů korun. Celý článek

Brněnský Grit roste o více než 40 %, nově dobývá i zahraniční trhy

Společnost Grit, která se zabývá digitalizací a automatizací firemních procesů, raketově roste. Obrat meziročně zvýšila o 40 %, provozní zisk před zdaněním a odpisy má bezmála čtyřnásobný. Firma přitom není na trhu nováčkem, letos slaví třicáté narozeniny. Za jejím rychlým růstem stojí expanze do zahraničí i prohlubování obchodních vztahů s klienty. Celý článek

Dark Stores: Nový formát maloobchodu s dodávkou do 15 minut mění tvář měst

Rozmach elektronického obchodování a měnící se preference zákazníků vytvořily nový fenomén – Dark Stores, neboli online prodejce dodávající zboží do 15 minut od objednávky. Během pandemie a uzávěr kamenných prodejen dosáhla e-commerce svého vrcholu, některým e-shopům vloni rostly prodeje i o desítky procent. V souvislosti s tím začala zejména ve větších městech s dostatečně hustou zástavbou růst i poptávka po menších a centrálně umístěných provozovnách a skladech e-shopů s plochou 150 až 500 m2. Celý článek

Stále více Čechů kupuje potraviny přes mobil

Možnost objednat na dvě ťuknutí, rychlé reklamace i klíčová funkce pro všechny zapomnětlivé. Košík představil vylepšenou aplikaci a ukazuje, jak si představuje zatím nejdokonalejší verzi svého „supermarketu v mobilu“. Při její tvorbě mířil jak na stávající zákazníky, tak na ty, co budou potraviny online nakupovat vůbec poprvé. Celý článek

Alza.cz otevírá novou pobočku v Praze na Pankráci

Alza.cz otevřela novou prodejnu na pražské Pankráci. Pobočka se showroomem zaměřeným na kancelářskou techniku a služby pro firemní zákazníky představuje expozici produktů v minimalistickém designu. E-shop v ní také uvedl novou službu „Ihned k odběru“, která nabízí produkty k okamžitému nákupu přímo v prodejně bez nutnosti předchozího objednání. Celý článek