Dalších padesát kuchařů a kuchařek úspěšně absolvovalo dnes v Makro Akademii odborný kurz zaměřený na zvyšování kvality nemocniční stravy. Celkem se jarních vzdělávacích kurzů zúčastnilo už více než 100 kuchařek a kuchařů z nemocnic z celé České republiky. Kurzy vycházejí ze spolupráce mezi makro ČR a Státním zdravotním ústavem a spadají pod aktivity realizované Mezirezortní pracovní skupinou pro institucionální stravování Ministerstva zdravotnictví. Celý článek
Archivy: Aktuálně
Kofola kupuje další kávové plantáže
Společnost Kofola ČeskoSlovensko rozšiřuje své zemědělské aktivity a oznamuje vstup do dalšího kávového regionu světového významu. Po Kolumbii investuje do farmy v panamském Boquete – oblasti, která se proslavila nejkvalitnějšími kávovými odrůdami, včetně ikonické Geishy. Cílem Kofoly je posílit kontrolu nad surovinami a propojit celý hodnotový řetězec – od pěstování až po balení – pod hlavičkou společnosti LEROS. Celý článek
Sebastian Bartels se stává generálním ředitelem Food and Beverage Carton Alliance
The Food and Beverage Carton Alliance (FBCA) s potěšením oznamuje jmenování Sebastiana Bartelse na pozici generálního ředitele. Jako respektovaný lídr v oblasti udržitelnosti s sebou Bartels přináší přes 20 let globálních zkušeností s prosazováním strategických inovací v široké škále odvětví. Do FBCA se připojuje v klíčovém okamžiku, kdy se aliance rozšiřuje za hranice Evropy a usiluje o budování odolných obalových systémů pro potraviny a nápoje na globální úrovni a prosazuje přechod na nízkouhlíkové, oběhové hospodářství. Celý článek
POPAI CE má nové vedení: Prezidentem asociace byl zvolen Martin Hasilík
Valná hromada asociace POPAI Central Europe, která proběhla 29. května 2025 v reprezentativních prostorách Muzea slivovice R. Jelínek v Praze, zvolila nové vedení pro nadcházející dvouleté období 2025 – 2027. Celý článek
Decathlon spojuje síly se slovenským YourLOX
Decathlon dělá sport zase o krok dostupnější. Spojil se se slovenským startupem YourLOX, který pomocí chytrých skříněk LOX nabízí inovativní způsob, jak si lidé mohou bezplatně zapůjčit sportovní vybavení přímo na veřejných místech, pouze pomocí aplikace. Sportovní náčiní bude poskytovat právě Decathlon. Projekt YourLOX již funguje na Slovensku a v Maďarsku. U nás startuje se třemi pilotními LOXy v Praze a v Brně. Celý článek
Centrum Černý Most od letošního podzimu ponese název Westfield Černý Most
Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) se chystá pokračovat v úspěšném příběhu Centra Černý Most. To na podzim změní svůj název na Westfield Černý Most. Tento krok představuje přelomový okamžik pro jedno z nejvýznamnějších středoevropských nákupních a zábavních center. Centrum Černý Most, otevřené v roce 1997 jako první moderní nákupní centrum v České republice, sehrálo průkopnickou roli při formování maloobchodního trhu v zemi. Celý článek
Kaufland zvyšuje mzdy a vyplácí mimořádné odměny zaměstnancům na operativních pozicích
Kaufland významně zvyšuje ohodnocení svých operativních zaměstnanců v Provozu, Logistice a Masozávodě. Mzdy vzrostou v průměru o 10 %. Do historicky největšího zvyšování mezd investuje společnost v letošním roce celkem 613 milionů korun. Formou mimořádných odměn navíc Kaufland v květnu ocení své zaměstnance dalšími 133 miliony korun. Celý článek
Šestou novou prodejnu BILLA v letošním roce přináší obyvatelům Libochovic
Obchodní řetězec BILLA pokračuje ve své expanzi a nově otevřel svoji prodejnu v Libochovicích na Litoměřicku. Nová prodejna nabídne zákazníkům nejmodernější příjemné nákupní prostředí a širokou nabídku potravin s důrazem na produkty českých producentů. Celý článek
Finále Zdravá 5 zná vítěze
V pražských Holešovicích vyvrcholilo v pátek 23. května soutěžní klání malých kuchařů zaměřené na zdravé a udržitelné vaření. Finalisté ze základních a mateřských škol i dětských domovů a organizací soupeřili v pěti kategoriích. Do letošního 13. ročníku finále Zdravá 5 se zapojilo 570 týmů. Nadační fond Albert věnoval všem zúčastněným a soutěžícím týmům výhry a příspěvky na suroviny v celkové hodnotě přes 250 000 korun. Celý článek
Tesco Eden: Nový standard moderního nakupování s respektem k zákazníkům i planetě
Po více než čtyřměsíční rekonstrukci dnes Tesco slavnostně znovuotevřelo prodejnu v pražském NC Eden. Zákazníci se mohou těšit na moderní prostředí, přehlednější uspořádání, širokou nabídku potravin i nepotravinářského zboží. Tesco slaví spolu se zákazníky a komunitou – kromě dárku v podobě 10% slevy na celý nákup pro držitele Clubcard totiž přispělo i neziskové organizaci NAUTIS částkou 50 000 Kč. Celý článek
Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala další milion korun potřebným
Další vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN zná své výsledky a další milion korun putuje potřebným. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB v období od 23. 4. do 20. 5. 2025 ve své mobilní aplikaci hlasovali pro příběh, který je zaujal nejvíce a proměnili své nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek. Částka 469 212 Kč putuje k Valince na pořízení protézy, 302 036 Kč k Adélce na zajištění asistenčního psa a 228 752 Kč pokryje náklady na terapeuticko-vzdělávací víkend pro 10 rodin. Celý článek
Zásilkovna zveřejňuje manuál pro instalace výdejních boxů a posiluje komunikaci s obcemi
Společnost Zásilkovna, která patří do skupiny Packeta, zveřejňuje manuál pro instalace výdejních boxů. Odpovídá tak na rostoucí zájem samospráv o to, kde a jak se Z-BOXy objevují. Zástupci obcí se mohou obracet na speciální e-mailovou adresu. Zásilkovna letos také otevře své boxy ostatním dopravcům, kteří tím dostanou k dispozici širokou síť, aniž by ji museli sami stavět. Celý článek
SOCR vítá celoevropské šetření čínského webu Shein
Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) vítá rozhodný krok Evropské komise, která zahájila formální šetření proti čínskému internetovému prodejci Shein kvůli podezření z rozsáhlého porušování spotřebitelských práv, nekalých obchodních praktik a prodeje nebezpečných výrobků. Čínské e-shopy už příliš dlouho těžily z toho, že kontrolní orgány po nich nevymáhají dodržování zákonů. Opakované testy přitom ukazují, že velká část zboží na čínských e-shopech je zdravotně závadná nebo nebezpečná. Celý článek
Společnost dm spouští dm babybonus
Společnost dm spouští 26. 5. 2025 nový dm babybonus, který poskytne komplexní podporu nastávajícím rodičům a rodinám s malými dětmi. Díky relevantnímu obsahu, exkluzivním eKuponům a malým překvapením nabízí dm babybonus cenné informace a výhody, které usnadňují a zpříjemňují každodenní rodinný život. Celý článek
Angry Beards otevřeli nové sídlo za 130 milionů
Angry Beards je černou ovcí českého e-commerce. Značka kosmetiky pro chlapy s vyzývavou komunikací, která se nebojí mluvit o kulích a zákazníkům zpravidla tyká. Za sedm let na trhu se firma musela několikrát stěhovat, teď finálně zakotvila v areálu bývalé pekárny s 360° výhledem na celou Třebíč. Celá rekonstrukce se týmu podařila zhruba za rok a Angry Beards tak má poprvé v historii dost prostoru nejen pro současný stočlenný tým, ale i dostatečnou rezervu pro plánovaný miliardový obrat. Celý článek
Fond REALIA rozšiřuje portfolio o retail park v Šumperku
Fond kvalifikovaných investorů REALIA FUND SICAV pokračuje ve své konzervativní investiční strategii a rozšířil portfolio o další nemovitost, nově vybudovaný retail park v Šumperku. V současnosti tak fond vlastní již 21 retailových parků a hodnota jeho portfolia přesáhla 2,8 miliardy korun. Celý článek
Geis: Modernizace flotily v CEE pokračuje
Geis pokračuje v rozsáhlé modernizaci své flotily napříč celým regionem střední a východní Evropy (CEE) s cílem poskytovat zákazníkům ještě efektivnější a flexibilnější služby s minimálním dopadem na životní prostředí. Letos rozšíří vlastní vozový park o desítky nových vozidel a v oblasti Hradce Králové nasadil do ostrého provozu nový elektrotruck. Investice do moderní techniky přinesou také benefity na poli udržitelnosti. Celý článek
Potravinářská inspekce vloni uložila pokuty za téměř 190 milionů
Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) uskutečnila v roce 2024 celkem 50 059 vstupů v rámci výkonu úřední kontroly s cílem chránit zdraví a oprávněné zájmy spotřebitelů i rovné prostředí pro poctivé provozovatele. Celý článek
Regionálním manažerem za 18 měsíců: Lidl hledá talentované absolventy pro Trainee program
Společnost Lidl Česká republika otevírá další ročník Trainee programu, který nabízí čerstvým absolventům vysokých škol možnost rychlého profesního růstu. Program, zaměřený na pozici regionálního manažera, trvá 18 měsíců a zahrnuje atraktivní finanční ohodnocení, služební automobil i řadu benefitů. Účastníci programu se seznámí s každodenními výzvami v prodejnách a po úspěšném absolvování získají pozici s měsíční mzdou 99 000 Kč. Celý článek
Tesco navyšuje mzdy a dál investuje do benefitů
Tesco nadále posiluje svou pozici jako stabilní a žádaný zaměstnavatel. Po dohodě se zástupci odborových organizací od 1. července 2025 navyšuje základní mzdy zaměstnancům na provozních pozicích s tarifní mzdou v průměru o 4,5 %, v distribučním centru pak v průměru o 3,5 %. Celý článek
Provozovatelé výdejních boxů chystají společné principy jejich fungování
Výdejní boxy se staly nedílnou součástí měst. Mezi zákazníky e-shopů jsou velmi oblíbené, jedná se o nejčastěji využívaný způsob doručení. Podle aktuálního průzkumu Nilesen Admosphere preferuje při online nákupech doručování do výdejních boxů 72 % Čechů. Oceňují na nich především časovou flexibilitu, ekologičnost a dostupnost služby 24/7. Asociace pro elektronickou komerci (APEK), která si výzkum nechala zpracovat, sdružuje největší provozovatele výdejních boxů v Česku. Celý článek
Zemědělci, potravináři a obchodníci společně žádají zákonodárce, aby nenavyšovali poplatky za obaly, jinak hrozí zdražení potravin
Zástupci zemědělců, potravinářů a obchodníků vyzývají zákonodárce, aby co nejdříve schválili návrh zákona, který má snížit finanční rezervu autorizované obalové společnosti EKO-KOM z 50 % na původních 25 % ročních nákladů. V opačném případě budou muset výrobci od července zbytečně platit vyšší poplatky za obalové materiály, do nichž balí své produkty. Tyto zvýšené náklady se následně promítnou do vyšších cen potravin. Celý článek
Lidl outlet se bude v červnu stěhovat z Prahy do Olomouce
První outletová prodejna Lidlu v České republice, která po svém lednovém otevření v Praze zaznamenala mimořádný úspěch, se stěhuje na Moravu. Společnost Lidl plánuje tuto prodejnu přestěhovat v průběhu června a oblíbené produkty za výrazně snížené ceny přiblížit zákazníkům tentokrát v Olomouci. Stávající prodejna v pražských Štěrboholech bude v provozu do neděle 8. června. Celý článek
Zásilkovna a Vinted spouští podání zásilek skrze výdejní boxy
Zásilkovna, přední doručovací společnost ze skupiny Packeta Group, rozšiřuje spolupráci s online second-hand platformou Vinted. Díky této novince mohou uživatelé v České republice, na Slovensku a v Maďarsku snadno podat a odeslat prodané zboží přes síť samoobslužných Z-BOXů. Tento krok výrazně zjednodušuje celý proces odesílání a přináší zákazníkům větší flexibilitu díky nepřetržitému provozu a široké dostupnosti výdejních boxů. Celý článek
Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky
Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: novým kečupem a dvěma novými omáčkami. Společnost zůstává věrná české výrobě ve své sušické továrně, kde se recepty i hodnoty předávají z generace na generaci. Celý článek
Albert posiluje podporu rodičů: Téměř polovina z nich se po rodičovské vrací zpět do společnosti
U příležitosti Mezinárodního dne rodiny představuje Albert další krok ve své dlouhodobé podpoře maminek a tatínků. Vedle flexibilních pracovních úvazků a ostatních benefitů nově vznikla i zaměstnanecká skupina Albert rodiče, která zájemcům nabídne prostor pro sdílení svých zkušeností či možnost přinášení podnětů k vytváření ještě inkluzivnější firemní kultury. Celý článek
Marks & Spencer a Rohlík přinášejí další britské speciality do českých domácností

Online supermarket Rohlík.cz oznámil další rozšíření partnerství s britskou značkou Marks & Spencer. Zákazníci si nyní mohou objednat více než 600 produktů M&S – od populárních sladkostí jako Percy Pig, přes veganské a bezlepkové speciality Plant Kitchen a Made Without, až po mražené pokrmy a klasický anglický čaj. Celý článek
BILLA letos popáté. Nově se z jejích služeb mohou těšit lidé v Bystřici pod Hostýnem
Bystřice pod Hostýnem je po Terezíně, Kozomíně, Otvicích u Chomutova a Šenově pátým místem, kde v letošním roce mohou lidé využít nabídky a služeb nové prodejny BILLA. Sami obyvatelé pak rozhodnou, který ze sportovních klubů věnujících se dětem BILLA podpoří. Celý článek
Fresh Corner slaví 10 let. Společnost MOL vybudovala síť více než 1 300 prodejen napříč Evropou
Koncept rychlého občerstvení Fresh Corner společnosti MOL letos slaví desetileté výročí. Od svého spuštění v roce 2015 se proměnil v jednu z nejvýznamnějších maloobchodních sítí svého druhu v Evropě. Aktuálně zahrnuje více než 1 300 poboček v devíti zemích, z toho 254 v České republice. Celý článek
Vinaři opět zazářili ve Vídni: Z jarního kola AWC Vienna přivezli 88 medailí
Tuzemští vinaři zaznamenali další úspěch na prestižní mezinárodní soutěži AWC Vienna. V jarním kole letošního ročníku získali 88 medailí – 32 zlatých a 56 stříbrných. Českou republiku tentokrát reprezentovalo 16 vinařských firem, které do soutěže zaslaly celkem 110 vzorků vín. Vinaři se tradiční rakouské soutěže zúčastnili za finanční podpory Vinařského fondu a organizačního zajištění Národního vinařského centra. Celý článek
Volba sládků se mění na Speciály z Prazdroje
Plzeňský Prazdroj mění od května svůj program pivních speciálů. Projekt Volba sládků, který každý měsíc nabízel v limitované edici jedno speciální pivo ve vybraných hospodách a restauracích v Česku a na Slovensku, nahrazuje novým programem s názvem Speciály z Prazdroje. Ten nabídne hospodským možnost sestavit si vlastní kalendář pivních speciálů na míru. Vybírat budou moci během roku dohromady z deseti druhů piva ze stálé i sezónní nabídky. Celý článek
Billa sází na partnerství. Nově se Samsungem, Philipsem nebo Under Armour
BILLA v rámci svého partnerského programu posiluje i v roce 2025 a věrným zákazníkům otevírá nové možnosti, jak ušetřit při nákupu nejen v jejích obchodech, ale i u jejích partnerů. Nabídku slev nyní rozšířila o výhodnější nákupy u Samsungu, Philipsu, Baaglu, Under Armour, Alensa optik a RF hobby. Celý článek
Tesco ve Vodňanech otevřelo modernizovanou prodejnu
Tesco pokračuje v modernizaci své prodejní sítě a dnes slavnostně znovuotevřelo plně zrekonstruovanou prodejnu ve Vodňanech. Nový design, ekologičtější provoz, atraktivní nabídka i důraz na podporu místních – to vše je součástí proměny, kterou ocení jak zákazníci, tak zaměstnanci. Na oslavu znovuotevření prodejny Tesco připravilo pro držitele Clubcard 20% slevu na celý nákup. Celý článek
Do Česka přichází nová služba Uber Courier
Zapomenutá bunda, opožděný narozeninový dárek nebo oblíbená dětská hračka. Kdo je dopraví na místo určení? Od dneška je můžete jednoduše a rychle zaslat přes aplikaci Uber. Celý článek
Češi opět ukázali štědrost a solidaritu při jarním kole Sbírky potravin
Jarní kolo celorepublikové Sbírky potravin opět potvrdilo, že lidé v České republice neváhají pomoci těm, kteří to nejvíce potřebují. Do sbírky se zapojily tisíce dobrovolníků, přesněji více než 5 100 lidí z řad charitativních organizací, zaměstnanců obchodních řetězců a státní správy a veřejnosti. Společně se podařilo vybrat 540 tun potravin a 62 tun drogistického zboží, které na několik týdnů pomůže tisícům lidí po celé zemi. Celý článek
Zalando zavádí věrnostní program Plus pro české zákazníky
Společnost Zalando, jedna z nejoblíbenějších platforem pro módu a životní styl v České republice a Evropě, zavádí od začátku května bezplatný věrnostní program pod názvem Plus. Ten odměňuje aktivitu uživatelů body, které odemykají různé úrovně výhod. Celý článek
Síť francouzských pekařství PAUL a Too Good To Go spojují síly v boji proti plýtvání potravinami v Česku
Síť francouzských pekařství PAUL a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují partnerství a reagují tak na rostoucí zájem podniků a uživatelů o snížení plýtvání potravinami. Cílem spolupráce je dát druhou šanci přebytečným potravinám z vybraných poboček PAUL a nabídnout je zákazníkům jednoduše prostřednictvím Too Good To Go aplikace. Celý článek
Udržitelnost v e-commerce, aneb Když nákup následuje zákazníka
Přijďte se 5. června zapojit do diskuze! Součástí programu semináře Udržitelnost pro výrobu a obchod bude diskuze na téma: Když nákup následuje zákazníka. Celý článek
UDI Group odprodala svůj areál na D1
Mezinárodní developer UDI Group odprodal svůj logistický areál na 34. kilometru dálnice D1. Sázava Logistics Park je od nynějška ve vlastnictví britské skupiny SEGRO European Logistics Partnership. Obě strany se dohodly na tom, že prodejní cenu nebudou komentovat. Celý článek
Dachser Czech Republic spouští nové logistické řešení pro kosmetický průmysl
Mezinárodní logistický provider Dachser představuje v České republice své nové oborové řešení: DACHSER Cosmetics Logistics. Nová logistická služba je navržena na míru náročným potřebám kosmetického průmyslu. Kombinuje specifické logistické know-how a hustou síť poboček sběrné služby společnosti Dachser v celé Evropě. Po úspěšném zavedení této služby ve Francii, jednom z nejvýznamnějších center kosmetického průmyslu na světě, přichází nyní i do dalších evropských zemí, včetně České republiky. Celý článek
SOCR Retail Index: obavy z mezinárodní situace dopadají na obchodníky s nepotravinářským zbožím, trh s potravinami nejvíc ovlivňuje pokračující zdražování dodavatelů
SOCR Retail Index, pravidelný čtvrtletní průzkum Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR), vykázal kvůli nejisté mezinárodní situaci a pokračujícímu zdražování ze strany producentů potravin největší mezikvartální propad a klesl na 61,2 bodu ze 100. Výrazná je zejména rozdílná dynamika vývoje důvěry mezi segmenty potravinového a nepotravinového zboží, na které se výrazně podepisuje současná situace v mezinárodním obchodě způsobená dopady celních opatření ze strany USA. Celý článek
AI ve službách retailu 2025
Digitalizace a automatizace proměňují výrazně retailové prostředí. Otázka, zda je umělá inteligence skutečně efektivním pomocníkem, však zůstává otevřená. Rozvoj AI je v sektoru retailu bezpochyby na vzestupu, Skutečný rozvoj však teprve přichází, jeho směr i dopad jsou zatím spíše nejisté. Kde už AI opravdu funguje? Jak díky AI usnadnit nakupování zákazníkům? Jak spojit sílu online světa influencerů s in-store? Celý článek
Vyhledávání a nakupování s umělou inteligencí: Visa představuje novou éru obchodu
Umělá inteligence zásadně mění způsob, jakým lidé nakupují a platí. Společnost Visa propojuje sílu své globální sítě s desítkami let zkušeností, aby do světa obchodování s využitím AI přinesla důvěru a bezpečnost. Během Visa Global Product Drop ve středu představila službu Visa Intelligent Commerce, která umožňuje agentům s umělou inteligencí vyhledávat, vybírat i nakupovat zboží. Tato průlomová iniciativa otevírá platební síť Visa vývojářům a inženýrům, kteří vytvářejí základní AI agenty měnící způsob, jakým obchodujeme. Celý článek
FeelEco rozšiřuje distribuci. Produkty najdete nově i v síti Tesco a Globus
FeelEco, český výrobce přírodní drogerie a kosmetiky, bude opět blíž svým zákazníkům. Nově rozšiřuje distribuci svých produktů i do prodejen Tesco a Globus, které mají široké pokrytí po celé České republice. Doposud mohli zákazníci FeelEco produkty pořídit také v prodejnách dm drogerie, ROSSMANN, Teta drogerie, Datart a na e-shopech rohlik.cz, kosik.cz, datart.cz, drmax.cz, pilulka.cz a lekarna.cz nebo přímo na webu výrobce www.feeleco.com. Celý článek
Retro týden v Lidlu letos slaví 10. výročí
Řetězec Lidl je oblíben především díky tematickým týdnů, ve kterých nabízí vždy něco nového. Během roku jich vystřídá více než 30, pokud ke gastro nabídce přidáme ještě spotřební zboží, tak je počet více než dvojnásobný. V roce 2015 přišel Lidl s týdnem s nádechem nostalgie a pojmenoval ho Retro týden. Ihned se zařadil mezi nejoblíbenější akce v Lidlu a zájem o něj trvá dodnes. Retro týden tak tento rok slaví 10. výročí. Celý článek
Geis: Komplexní logistické řešení
Hledáte-li spolehlivou přepravu zboží, skladovací služby nebo obalový materiál, obraťte se na firmu Geis. Globální poskytovatel logistických služeb s kořeny v Německu má téměř 70letou historii a celou dobu je vlastněn a řízen přímo rodinou Geis.
Firma Geis je jedním z předních logistických partnerů s dlouhodobými zkušenostmi na českém trhu. Celý článek
Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod již za měsíc. Je čas se zaregistrovat!
Cílem společnosti Tesco je každý den přinášet zákazníkům, komunitám a planetě něco navíc. Michal Vaňáček, manažer komunikace a kampaní, Tesco Stores ČR, na příkladech ukáže, jak je udržitelnost v podnikání, tak v oblasti sociální a environmentální, nedílnou součástí strategických priorit společnosti Tesco. „Chceme, aby Tesco bylo nejen skvělým místem pro práci a samozřejmě i pro nakupování, ale záleží nám také na tom, abychom byli dobrým sousedem,“ říká Michal Vaňáček. Celý článek
Česká akvizice roku: Seyfor plně ovládne Dotykačku, regionálního lídra trhu pokladních systémů
Seyfor, jeden z největších evropských dodavatelů ICT řešení, se po šesti letech od prvního vstupu stane stoprocentním vlastníkem skupiny Dotykačka. V rámci dokončení dlouhodobé transakce podepsal Seyfor dohodu, na jejímž základě získá zbývajících 42 % podílu a završí tak strategickou akvizici nejpoužívanějšího pokladního systému v České republice, který má zároveň výrazný přesah na polský a slovenský trh. Celý článek
Helmy zdarma, nová videa a edukační kampaně
Bezpečnost na silnících je i s ohledem na aktuální společenské dění opravdu probíraným tématem. Prioritou se stává i pro rozvozové platformy, které dnes a denně do ulic vyšlou tisíce kurýrů. Největší česká rozvozová platforma foodora své aktivity posouvá ještě o kus dál – chce chránit své partnerské kurýry, ale i podporovat bezpečnější pohyb na pozemních komunikacích. Celý článek
Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže Communication Summit 27. května
Důvěra ve značky je v krizi. Největší jarní konference o marketingu a PR – Communication Summit 2025 – poradí, jak ji získat zpět. Už 27. května v O2 universu vystoupí experti z firem jako T-Mobile, Ikea nebo System1 a odhalí, co dnes rozhoduje o důvěryhodnosti značek. Konferenci pravidelně navštěvuje přes 400 účastníků. Celý článek
Společnost Decathlon otevřela prodejnu v Ústí nad Labem
Nejen sportovní nadšenci v Ústí nad Labem a okolí se mají na co těšit. Společnost Decathlon, přední prodejce sportovního vybavení, v pátek 25. dubna otevřela novou prodejnu v hypermarketu Globus v Trmicích a završuje tak svou expanzi do všech krajských měst v Česku. Nová prodejna o rozloze 1 650 m² je již 27. pobočkou Decathlonu v České republice a významně posílí dostupnost sportovního vybavení v regionu. Celý článek
DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo od společnosti DAGO, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Celý článek
ESG reporting pro lidi: Jak psát reporty stručně, srozumitelně a s důrazem na reálné dopady se dozvíte na semináři Udržitelnost pro výrobu a obchod 5. června
Současný ESG reporting se často vyznačuje složitými a obtížně čitelnými dokumenty, které vznikají více z důvodu regulatorních požadavků než skutečné užitečnosti pro firmy a jejich okolí. Karel Kotoun, výkonný ředitel společnosti Green0meter, ukáže, jak ESG reporty zjednodušit a zaměřit se pouze na klíčové oblasti, které reálně pomáhají vedení, zaměstnancům i klientům dělat informovaná rozhodnutí. Celý článek
Jarní Sbírka potravin prokázala, že Češi mají srdce na správném místě
Jarní kolo Sbírky potravin opět ukázalo, že Češi mají srdce na pravém místě. Darovali celkem 518 tun pomoci, z toho 464 tun potravin, což odpovídá 928 000 porcím jídla, a 54 tun hygienických potřeb. Klíčovým prvkem celé akce bylo nasazení více než 5 100 dobrovolníků v rekordním počtu obchodů – bez jejich pomoci by tato sbírka nemohla fungovat v takovém rozsahu. Celý článek
Děti z dětských domovů si díky své píli vydělaly ve velikonočních obchůdcích téměř půl milionu korun
Malí obchodníci vytvořili a nabídli zákazníkům ve třech desítkách obchodů Albert a na e-shopu stovky jarních ozdob a dekorací. Díky své kreativitě, zápalu či komunikačním dovednostem utržili v devátém ročníku Obchůdků s Albertem 492 550 korun. Celý článek
Lidl outlet v Praze bude v létě končit a přesune se na Moravu
První outletová prodejna Lidlu v České republice, která po svém lednovém otevření v Praze zaznamenala mimořádný úspěch, mění lokalitu. Společnost Lidl plánuje tuto prodejnu v průběhu léta přestěhovat a oblíbené produkty za výrazně snížené ceny přiblížit zákazníkům tentokrát na Moravě. Celý článek
Bernard staví byty pro zaměstnance
Rodinný pivovar Bernard se pustil do projektu, který zkrášlí centrum Humpolce a rozšíří jeho ubytovací kapacity. V sousedství pivovaru v Masarykově ulici přestavuje dlouho nevyužívaný a neudržovaný objekt na bytový dům pro zaměstnance. Celý článek
Sbírka potravin s dobrou karmou: jarní kolo Sbírky potravin proběhne v sobotu 26. dubna 2025
Vážení, dovolte nám připomenout, že jarní kolo Sbírky potravin se uskuteční v sobotu 26. dubna 2025. V sobotu 26. dubna 2025 mezi 8:00 a 18:00 proběhne v České republice další ročník Sbírky potravin. Do akce se zapojilo více než 2 550 prodejen po celé zemi, kde lidé mohou darovat trvanlivé potraviny a základní drogistické zboží lidem, kteří se ocitli v obtížné životní situaci. Celý článek
PPL zahajuje provoz nového typu Parcelboxů
PPL odstartovala provoz menších, udržitelnějších Parcelboxů. Po republice jich je prozatím instalovaných již přes 500. Nové udržitelnější Parcelboxy jsou oproti klasickým Parcelboxům vybaveny fotovoltaickými panely a pro svůj provoz díky tomu nevyžadují žádný externí přívod elektřiny. Novinka na poli výdejních boxů PPL je nejen dalším krokem k udržitelnosti, navíc přispívá k občanské vybavenosti obcí napříč Českem. Celý článek
ProVeg Česko nabízí firmám praktický návod na udržitelný catering
ProVeg Česko ukazuje firmám, jak vytvořit ekologicky šetrnější catering pro jejich akce díky rostlinnému menu. Organizace nově nabízí dvě služby, které pomohou firmám dosáhnout udržitelného cateringu: kurz rostlinného vaření pro cateringové firmy a workshop zaměřený na catering jako udržitelnou volbu pro firmy. Celý článek
Minit Bohemia roste: Po 25 letech v Česku se chce významně prosadit i na retail trhu
Společnost Minit Bohemia má za sebou úspěšné roky. Mezi lety 2022-2024 meziročně zvyšovala obrat průměrně o 40 % a v trendu chce pokračovat i v letošním jubilejním roce, kdy slaví 25 let na českém trhu. Vedle tradičních pekárniček s plněným pečivem nyní výrazně expanduje do supermarketových řetězců. Celý článek
ESG na rozcestí? Chcete vědět víc? Zaregistrujte se na seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod
Aktuální pohled českých spotřebitelů přinese Tereza Horáková, Associate Director ve společnosti Ipsos. Jak to mění očekávání spotřebitelů od firem? Co konkrétně to znamená pro retail? Je pro zákazníky udržitelnost pořád důležitá? A jak ovlivňuje jejich nákupní chování v různých kategoriích? Aktuální výsledky spotřebitelského průzkumu Ipsos, mezinárodní srovnání, praktické ukázky. Celý článek
Češi se vrací ke kvalitě, od obchodu očekávají větší pohodlí a efektivitu
Spotřebitelská nálada v Česku se po turbulentních letech stabilizuje – a s ní i nákupní chování. Češi se po období šetření a obav z budoucnosti vrací ke kvalitnějším produktům a více nakupují zboží z prémiových kategorií. Od obchodů požadují větší pohodlí a efektivnější obsluhu či doručení jejich objednávek. Celý článek
Změny v marketingu Savencia
Společnost Savencia F&D mění obsazení klíčových pozic v marketingovém týmu. Dlouholetý marketingový ředitel David Vejtruba povýšil na pozici Acceleration Unit Director. Funkci marketingové manažerky bude nově zastávat Pavlína Valko, která ve společnosti Savencia dosud pracovala na pozici Group Brand Manager pro značky Král Sýrů, Lučina a Liptov. Celý článek
Notino rozšiřuje kamennou síť po Evropě
Notino, největší evropský prodejce produktů pro krásu a zdraví, pokračuje ve své expanzi v oblasti retailu a letos rozšiřuje evropskou síť kamenných prodejen o čtyři nové pobočky. Celkový počet obchodů napříč Evropou tak do konce roku vzroste na 27. Vedle retailové expanze se firma zaměřuje i na modernizaci stávajících prodejen, čímž naplňuje svou strategii propojení online a offline světa. Celý článek
O Velikonocích se prodá dvakrát více vajec než v běžné týdny roku
Společnost BILLA plní svůj závazek nabízet zákazníkům výhradně bezklecová vejce i o Velikonocích. Ačkoliv prodej vajec v tomto období roste více než dvojnásobně oproti jiným týdnům v roce, dokáže obchodní řetězec pokrýt poptávku pouze vejci z podestýlkových, volných nebo ekologických chovů. Zatímco loni cena vajec meziročně poklesla, v letošním roce vzrostla z důvodu redukce chovů zasažených ptačí chřipkou přibližně na úrovni roku 2023. Celý článek
Kaufland zvyšuje mzdy
Kaufland významně zvyšuje ohodnocení svých operativních zaměstnanců v Provozu, Logistice a Masozávodě. Mzdy vzrostou v průměru o 10 %. Do historicky největšího zvyšování mezd investuje společnost v letošním roce celkem 613 milionů korun. Formou mimořádných odměn navíc Kaufland v květnu ocení své zaměstnance dalšími 133 miliony korun. Celý článek
Alensa otevřela největší oční optiku ve střední Evropě
Společnost Alensa rozšiřuje své portfolio optik o novou vlajkovou prodejnu v Praze 4. Jedná se o největší showroom brýlí ve střední Evropě s nabídkou více než 5 tisíc kusů brýlí. Přední evropský online prodejce kontaktních čoček a brýlových obrouček tak reaguje na vysokou poptávku a přináší kompletní koncept optických služeb v atraktivní lokalitě, snadno dostupné zákazníkům. Tímto krokem Alensa naplňuje svou expanzní strategii pro rok 2025 s cílem otevření deseti nových kamenných prodejen ve čtyřech různých zemích. Celý článek
MAKRO Czech Gastro Fest 2025
MAKRO Czech Gastro Fest 2025, největší gastronomická událost v České republice, který se konal 4.–5. dubna, přilákal rekordních 16 000 návštěvníků. Na festivalu vystoupilo přes 200 odborníků a řečníků, zúčastnilo se ho více než 100 partnerů a vystavovatelů a rozdalo se desítky tisíc degustačních porcí. Vyprodané O2 universum se díky tomu na dva dny proměnilo ve středobod české i světové gastronomie. Celý článek
Velikonoční pečení se letos prodraží, cena vajec se meziročně zvýšila téměř o 60 %
Nákup základních ingrediencí na velikonoční pečení vyjde spotřebitele v průměru na 175 korun. To je zhruba o 20 korun (13 %) více než před rokem. Nejvíce zdražila vejce, za která si spotřebitelé připlatí o více než polovinu. Dražší je také vanilkový cukr (66 %), mandle (33 %) nebo rozinky (22 %). Celý článek
Hledáte návod, jak být udržitelný a efektivní zároveň? Zaregistrujte se na seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod
V čem spočívají úspěšné projekty firem v oblasti udržitelnosti? Jak se za poslední roky změnilo chování firem a spotřebitelů? Jak si stojí v udržitelnosti e-commerce? A jak v tom všem figuruje jednotlivec? Celý článek
New Food Forum 2025: Největší B2B plant-based konference v Česku
New Food Forum 2025, největší B2B konference v Česku zaměřená na rostlinné potraviny a alternativní bílkoviny, se uskuteční 15. května v pražském Zenworku. Akce propojí maloobchodní řetězce, výrobce potravin, gastronomii i startupy s cílem zvýšit dostupnost a kvalitu rostlinných produktů a podpořit inovace v potravinářství. Celý článek
Savills: Slate Asset Management dokončil prodej tří prodejen OBI na Slovensku
Společnost Savills poskytovala poradenství společnosti Slate Asset Management (“Slate”), mezinárodnímu investorovi a správci strategických realitních a infrastrukturních aktiv, při prodeji portfolia tří maloobchodních nemovitostí OBI na Slovensku. Kupujícím je německá skupina Lindner Group. Zúčastněné strany se dohodly, že cenu ani další podrobnosti transakce nezveřejní. Celý článek
Reklama je dobrý sluha, ale zlý pán
Česká marketingová společnost zveřejnila na konci března další šetření v rámci dlouhodobého výzkumného projektu „Češi a reklama“. Předmětem šetření jsou zejména témata postojů ke konkrétním nosičům reklamy, nasycenost či přesycenost reklamou v jednotlivých médiích, role reklamy při nákupu, postoje ke kontroverzním tématům v reklamě, vnímání společenské role reklamy, ale také například reklama v politice. Celý článek
Košík.cz jako první nabídne doručení s přesností na 30 minut i v regionech
Doručení nákupu v půlhodinovém časovém okně, a to pro zákazníky ve všech regionech Česka. Košík.cz jako první online supermarket umožňuje všem svým zákazníkům zvolit si kratší než hodinový slot doručení. Třicetiminutové časové okno totiž nově nabízí ve všech lokalitách Česka, kam své nákupy zaváží. Kromě toho Košík spouští dopravu zdarma pro všechny nové zákazníky na celých 60 dní. Celý článek
Zalando Asistent s rozšířenými možnostmi, které zákazníky inspirují
Společnost Zalando přichází s aktualizací svého nástroje Zalando Asistent založeného na umělé inteligenci, jehož možnosti rozšířila o nový vzhled, pokročilejší personalizaci a lepší porozumění kontextu. Nově tak nabízí ještě relevantnější a bezproblémovější módní doporučení. Nástroj s podporou AI je v provozu od října 2024 přihlášeným zákazníkům v Česku a na všech 25 trzích v lokálních jazycích. Doposud jej využily více než 2 miliony zákazníků, kteří se nechali inspirovat a našli zboží, které se jim líbí. Aktualizovaný nástroj je k dispozici na webu i v aplikaci. Celý článek
KION představil na konferenci GTC řídící věž s umělou inteligencí
Skupina KION představila využití fyzické umělé inteligence ve svém Solution Center na konferenci GTC 2025 zaměřené na umělou inteligenci, která se konala ve dnech 17.–21. března v San José v Kalifornii. V rámci rozsáhlé spolupráce se společnostmi NVIDIA a Accenture představila dceřiná společnost KIONu, Dematic, svou „řídicí věž s umělou inteligencí“, která byla zastoupena digitálním dvojčetem vytvořeným pomocí technologií NVIDIA Omniverse a platformy Mega Omniverse Blueprint. Celý článek
Dotykačka kupuje pokladní systém KASAmax
Na trhu s pokladními systémy dochází k akvizici. Matka společnosti Dotykačka ČR, která je nejrozšířenějším pokladním systémem na tuzemském gastro trhu, rozšiřuje své portfolio. Dotykačka Holding a.s. v dubnu dokončuje nákup 90% podílu ve společnosti KASAmax EU s.r.o, k odkupu zbylých 10 % by mělo dojít začátkem roku 2027. Dotykačka Holding, který je součástí skupiny Seyfor, současně jedná o dalších možných akvizicích na několika trzích. Celý článek
Česká obchodní inspekce selhává v řešení problémů zahraničních e-commerce tržišť
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) dlouhodobě sleduje nárůst problémů spojených se zahraničními online tržišti, která cílí na české spotřebitele. Přestože jde o zásadní téma s významným dopadem na férovost podnikatelského prostředí a ochranu zákazníků, Česká obchodní inspekce (ČOI) v této oblasti nečiní dostatečné kroky a zastává spíše pasivní postoj k řešení těchto problémů. Naopak u českých e-shopů při kontrolách ČOI stále zvyšuje své nároky a hledá chyby v detailech, které pro spotřebitele nehrají žádnou roli. Celý článek
Zdeněk Pohlreich oceněn Cenou za celoživotní přínos české gastronomii na MAKRO Czech Gastro Festu 2025
Na slavnostním zahájení 3. ročníku MAKRO Czech Gastro Festu, konaném v pražském O2 universu, byl dnes šéfkuchař Zdeněk Pohlreich oceněn Cenou za celoživotní přínos české gastronomii. Toto prestižní ocenění mu předal prezident festivalu a generální ředitel makro ČR, Jiří Nehasil, jako uznání za jeho mnohaletou práci v oblasti vzdělávání a propagace kvality české kuchyně napříč regiony České republiky. Celý článek
Více než polovina Čechů platí mobilem
Více než polovina Čechů už dnes při placení sahá po mobilním telefonu. Stále častěji ale zkoušejí i další platební inovace – například chytré prsteny a náramky, které už vyzkoušel každý desátý Čech. S rozšiřující se nabídkou nových platebních možností klesá i potřeba nosit fyzickou platební kartu. Dnes ji za nezbytnou považuje už jen 53 procent Čechů. Vyplývá to z nového průzkumu¹ společnosti Mastercard. Celý článek
BAUHAUS je všude! Nově doručuje na více než 15 000 výdejních míst po celé České republice
BAUHAUS rozšiřuje možnosti doručení a zákazníci si nyní mohou své objednávky vyzvednout na více než 15 000 výdejních místech po celé České republice. Novinka je výsledkem spolupráce se Zásilkovnou a PPL Smart a znamená výrazné zjednodušení a zpřístupnění online nakupování v e-shopu BAUHAUS, který byl spuštěn v lednu 2022. Zavedení této služby bylo součástí dlouhodobého úsilí o vylepšování zákaznického komfortu a přináší větší flexibilitu při doručování. Celý článek
OTK slavnostně spustily nový flexotiskový stroj za téměř 100 milionů korun
Jeden z nejvýznamnějších českých polygrafických závodů, kolínský OTK printing & packaging, slavnostně spustil nový desetibarevný flexotiskový stroj Soma Optima 2, do kterého investoval více než 90 milionů korun. Celý článek
Dachser roste díky akvizicím
Globální logistický provider Dachser zaznamenal v roce 2024 výrazný růst a překonal hranici 8 miliard eur (8,027 miliardy eur) s 13procentním nárůstem tržeb. Tato rodinná společnost zaznamenala výrazný meziroční růst i v dalších klíčových ukazatelích, jako je počet zaměstnanců (+3 300), poboček (+56) a paletových míst ve skladech (+720 000). Celý článek
Fúze JČB a JML
Jednota, spotřební družstvo České Budějovice a Jednota, spotřební družstvo v Milevsku se rozhodla realizovat projekt integrace-fúze sloučením družstev s rozhodným dnem k 1.1.2026. Celý článek
Nový portál s daty z české e-commerce od APEKu byl spuštěn
Součástí české e-commerce je Asociace pro elektronickou komerci (APEK) prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu je spolehlivým zdrojem dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní nabízí na svém webu rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Celý článek
Rok v českých rukou: FRUKO SCHULZ výrazně navyšuje podíl na trhu
FRUKO SCHULZ během právě završeného roku v českých rukou nabralo svěží vítr do plachet a prošlo celkovou revitalizací. Celý článek
Martin Pučálka rozšiřuje své podnikatelské portfolio o společnost BAFPET
Úspěšný český podnikatel Martin Pučálka oznamuje akvizici společnosti BAFPET, významného hráče na trhu s obojky, vodítky a dalšími potřebami pro domácí mazlíčky. Tato transakce byla realizována prostřednictvím jeho investičního holdingu MEDANEL, čímž rozšířil své portfolio, zaměřené na výrobu a distribuci krmiv a potřeb pro domácí mazlíčky, o více než 10 %. V segmentu pet food podniká od roku 2006. Celý článek
Tady je zásilka, obal si vezmu!
Mobilní telefony nebo třeba chytré hodinky Vodafone posílá lidem už i ve vratných obalech, takzvaném nEKOnečném boxu. Použít ho lze s jistotou alespoň padesátkrát a už po šestém použití je jeho uhlíková stopa neutrální v porovnání s jednorázovým obalem. Vedle toho se místo bublinkové fólie v zásilkách od Vodafonu používají rozložitelné obaly vytvořené s pomocí houbového mycelia – podhoubí. Celý článek
Do čela Spokojeného psa nastupuje Matúš Karaffa, po dvaceti letech nahradí zakladatelku Soňu Fialkovou
E-shop Spokojený pes, jeden z lídrů na trhu s chovatelskými potřebami v České republice, má nového páníčka. Po dvaceti letech předává zakladatelka a dosavadní CEO Soňa Fialková vedení společnosti Matúši Karaffovi, který přichází s bohatými zkušenostmi v oblasti e-commerce. Jako cíl si stanovil přivést Spokojeného psa k miliardovému obratu. Plánuje další expanze, rozšíření služeb a posílení pozice e-shopu na českém i slovenském trhu. Celý článek
Dachser spustil přepravy na biopalivo HVO100
Mezinárodní logistický provider Dachser Czech Republic nasadil na vybrané přepravní trasy svého významného zákazníka vozidla s pohonem na biopalivo HVO100. V rámci integrovaného přístupu ke snižování emisí CO2 kombinuje Dachser několik přístupů k udržitelnější logistice – elektromobilitu, nízkoemisní paliva a důslednou konsolidaci zásilek. Celý článek
IKEA představuje svůj největší obchodní dům s distribučním centrem a pokročilou automatizací
Po roční rozsáhlé rekonstrukci přináší obchodní dům IKEA Soroksár v Budapešti poprvé pod jednou střechou řešení a vylepšení, která největší světový prodejce bytového zařízení testoval a implementoval po celém světě. Soroksár je připraven stát se do roku 2026 největším obchodním domem IKEA s distribučním centrem na světě. Celý článek
Varyáda slavnostně otevře na apríla novou vstupní pasáž
Varyáda, nejnavštěvovanější nákupní centrum v Karlovarském kraji, zahájí provoz nově vybudované přední pasáže. V té se bude nacházet 17 nových maloobchodních jednotek se značkovými obchody a službami v moderním hávu, ale také infostánek a relaxační zónu pro zákazníky. Celý článek
Zodpovědným obchodníkem roku 2024 jsou společnosti Kaufland a Tesco
V rámci prestižního ocenění Mastercard Obchodník roku 2024 získaly ocenění Zodpovědný obchodník společnosti Kaufland ČR a Tesco Stores ČR. Odborná porota v kategorii, kterou garantuje Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR), ocenila především spolupráci s regionálními dodavateli, podporu českých řemesel a kvalitu domácích potravin, tedy oblasti, ve kterých se moderní obchod stále intenzivněji angažuje. Celý článek
Mattoni 1873 v roce 2024 překonala rekordní hranici 2 miliard prodaných lahví
Mattoni 1873, největší středoevropský výrobce minerálních vod a nealkoholických nápojů s 3 650 zaměstnanci, 11 výrobními závody a působností v 8 zemích, v roce 2024 opět zlepšil svou výkonnost. Skupině se dařilo ve všech oblastech podnikání, mezi které patří přírodní a ochucené minerální vody, nealko nápoje, snacky i prodejní automaty pod značkou Very Goodies. Objem výroby celé skupiny překonal magickou hranici 2 miliard prodaných výrobků a tržby meziročně stouply o více než 12 % na 25 mld. Kč. Celý článek
Velký zájem o VAFO SPOLUbydlíme přináší vyšší podporu
Český výrobce superprémiových krmiv pro domácí zvířata VAFO zahajuje další ročník grantového programu SPOLUbydlíme. Pro velký zájem a úspěch v uplynulých letech se letos částka na prospěšné aktivity zvýšila na 3 miliony Kč. Celý článek
Vítězem P.O.P. Star ČR za rok 2024 je zářivé vystavení Pepsi od společnosti Mattoni 1873 a marketingové agentury POS Media CZ
Ve středu 19. března v prostorách ppm factum v Nových Butovicích byli slavnostně vyhlášeni vítězové soutěže P.O.P. Star ČR 2024. První místo si odneslo světelné a pulzující vystavení Pepsi od společnosti Mattoni 1873. Druhou příčku obsadilo poutavé vystavení Geisha společnosti Dainties 4u, které zákazníci mohli obdivovat v květnu v hypermarketech Albert. Celý článek
Moravská firma přichází s revolučním využitím plastového výmětu do hybridních palet
V Česku se vyprodukuje 200 tisíc tun výmětu ročně. Jde o nejméně hodnotný plastový odpad, který dosud neměl využití a putoval do spaloven. Celý článek
Za minutu 38 Cheeseburgerů – český McDonald’s loni pokořil další rekord v návštěvnosti
Rok 2024 přinesl českému McDonald’s úspěchy v mnoha oblastech. Počet zákazníků vzrostl o další dva miliony, řetězec otevřel šest nových restaurací a modernizoval řadu stávajících. To se projevilo i v tržbách, které celkově vzrostly o více než 11 procent. Celý článek
Savills: Shopper Park Plus rozšiřuje své retailové portfolio v rámci střední a východní Evropy
Savills Česká republika a Slovensko poskytla poradenství společnosti Shopper Park Plus Nyrt (SPP) při akvizici portfolia čtyř maloobchodních parků na Slovensku, ve kterých je klíčovým nájemcem hypermarket Tesco. Celý článek