Úspěch je vždy kombinací mnoha faktorů

Příběh Richarda van het Bolschera, zakladatele a výkonného ředitele agentury POS Media Group, je fascinující. Podařilo se mu začít se společností o šesti zaměstnancích a vytvořit z ní lídra evropského trhu v oblasti shopper marketingu.

Zatímco většina agentur buď působí pouze v České republice, nebo zde má pobočky, v případě POS Media Group je tomu naopak. Sídlí v Praze, ale expandovala do sedmi evropských zemí, zaměstnává na plný úvazek víc než 400 lidí, tisíce freelancerů a v současné době je evropským lídrem v oblasti shopper marketingu. Celý článek

Rok 2023 přináší pro POS nové výzvy

Existuje celá řada nástrojů, jak podpořit prodej. Mezi velmi účinné, a přitom oproti jiným formám i cenově dostupné, patří POS, kde dominují především displeje. Trendy ukazují, že i u této formy reklamy je potřeba pracovat s podprahovými sděleními.

Moderní stojan není jen o prodeji produktu, ale musí hlouběji komunikovat i příběh brandu tak, aby se zákazník přes tuto komunikaci pevněji se značkou či produktem ztotožnil. U stávajících zákazníků jde o budování pevnějších svazků, u nových zákazníků pak o vybudování vztahu. K tomu je potřeba velmi dobře znát cílovou skupinu, kterou displejem oslovujeme. Celý článek

Na nákup do průmyslového parku? Proč ne?

„Pronajímatelná plocha průmyslových nemovitostí v ČR letos směřuje k číslu 12 milionů metrů čtverečních. Nájemci získávají stále kvalitnější prostory a spolu s tím více uvažují nad jejich efektivnějším využitím,“ říká Jan Andrus, šéf leasingu P3 v České republice.

Kuchyně, koberce, elektroniku, sportovní vybavení, květiny, nebo třeba živého papouška, to všechno už dnes můžete zakoupit i v průmyslových parcích. Kombinace skladových ploch se showroomy, výdejnami a prodejnami je totiž velmi praktická. Celý článek

Zálohování snižuje počet odhozených PET lahví a plechovek

Zatímco ve 13 státech Evropy je zálohování PET lahví a plechovek běžnou součástí života, Česko na svůj další krok směrem k cirkulární ekonomice stále čeká.

Slovensko, kde zálohový systém na PET lahve a plechovky zavedli před rokem, zaznamenalo významný pokles odhozených nápojových obalů. V roce 2020 tvořily ve vysbíraném odpadu plechovky 21 % a PET lahve 18 %. Na podzim 2022 to bylo už jen 4 % plechovek a 5 % PET lahví.

Téměř 70 % Čechů vídá nejčastěji pohozené odpadky okolo laviček či podél cest. Více než polovina se pak setkává s odpadky okolo košů u vstupních cest do přírody, na rozcestnících či parkovištích. Celý článek

Snídaně nabízí nové výzvy a příležitosti

Zdravě, snadno a rychle, takový trend vládne aktuálně na trhu v segmentu snídaňového sortimentu. Jak se mění se poptávka ze strany spotřebitelů? A jaké nové možnosti se výrobcům otevírají?

Správná snídaně by měla tvořit 20 až 25 % z celkového denního příjmu energie. Měla by zahrnovat jak kvalitní zdroj bílkovin, tak sacharidy s nízkým glykemickým indexem i kvalitní tuky. Dodatek může být v podobě ovce a zeleniny. Nesmíme také zapomínat na nápoj.

Snídaňový sortiment potravin se rychle přizpůsobuje změnám v poptávce a zájmu spotřebitelů, kteří stále častěji preferují odlehčené a zdravější varianty výrobků, které nakupují. Celý článek

Elektronické cenovky jako jedna z cest k optimalizaci nákladů

Obchodníci hledají způsoby, jak na provoz prodejen zefektivnit. Elektronické cenovky představují jednu z možností. Zavedením elektronických cenovek obchodník sice neušetří elektrickou energii, k úsporám ale dochází na poli lidských zdrojů. Navíc se snižuje se chybovost a ke zlepšení dochází i v oblasti image obchodníka.

Elektronické cenovky jsou požehnáním pro obchodníky, kteří pro zákazníky často pořádají slevové akce, nabízejí zboží za akční ceny ve šťastných hodinkách nebo večer za sníženou cenu doprodávají zboží, které by se mohlo zkazit. Celý článek

Zumtobel svítí ve stylovém gourmet lahůdkářství „House of Julius Meinl“ na pražském Senovážném náměstí

Široký sortiment osvětlují reflektory VIVO II doplněné vyspělými systémovými komponenty. Systém svítidel značky Zumtobel vytváří od konce loňského roku příjemné nákupní prostředí pro zákazníky lahůdkářství Julius Meinl situované v přízemí rezidence „The Julius Prague“ na Senovážném náměstí v Praze.

V náročném každodenním provozu osvědčují své výjimečné kvality vyspělá svítidla VIVO II od společnosti Zumtobel ve spojení s příslušnými systémovými komponenty. Celý článek