Vybavení prodejny

vybaveni prodejen zahlavi

VYBAVENÍ PRODEJNY

aneb trendy a novinky, které může zákazníkovi nabídnout kamenný obchod v konkurenci s e-shopem

 

Jak by měla vypadat a co všechno by zákazníkovi měla nabízet moderní prodejna v době, kdy podíl e-commerce na celkových obratech obchodu každým rokem vzrůstá? Co může zákazníka v prodejně ovlivnit, aby se vracel a co obchodníkovi usnadní provoz a otevře cestu k zákazníkovi?

Odpovědi na tyto a další podobné otázky přinese seminář VYBAVENÍ PRODEJNY – aneb trendy a novinky, které může zákazníkovi nabídnout kamenný obchod v konkurenci s e-shopem, který se bude konat:

9. 11. 2016 v City Green Court, Hvězdova 1734/2c, 140 00 Praha 4 (konferenční prostory PwC Legal).

 

 

PROGRAM A PREZENTACE KE STAŽENÍ:

Pro stažení prezentace klikněte na jméno konkrétního řečníka v programu níže.
Celý archiv prezentací v souboru RAR můžete stáhnout ZDE

 


 

 

PROGRAM:

9:00 Zahájení

Úvod

9:10     Obchodní síť v České republice

Vývoj a struktura počtu prodejen

Prezentující: Maroš Staruch, Retailer Services Director pro ČR a SR, Nielsen

9:30     Kamenný obchod versus e-shop

Klasické „kamenné“ a internetové obchody si nejen konkurují, ale také se vzájemně doplňují

Prezentující: Marta Nováková, prezidentka Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR

Od vstupu do prodejny…

9:50     Obchod pohledem architekta, projektanta

Úspěšná prodejna – komplexní pohled od návrhu přes design, výrobu až k realizaci

Prezentující: Martin Fejtek, jednatel společnosti FESCHU lighting & design 

… po pokladnu

10:10   Co nabízí moderní pokladní systémy? Jak na EET?

Prezentující: Libor Hašpl, jednatel společnosti NOVUM

10:30-11:00 – přestávka na kávu

11:00   Platební a pokladní systémy

Chytré terminály, aneb služby a řešení, které zjednodušují platební proces

Prezentující: Jiří Dostál, Project and Bid Manager, Ingenico Group

11:20   Osvětlení

Jak přilákat pozornost zákazníků pomocí světla

Prezentující: Martin Vítek, specialista na osvětlení obchodů, Philips Lighting

Obchod pohledem obchodníka

11:40   Design a atmosféra prodejny pohledem obchodníka

Zákazníci hledají příjemné místo k nakupování s pozitivní atmosférou, zajímavým designem a kvalitním zákaznickým servisem. Koncept Manufaktura Vaše domácí lázně

Prezentující: Barbora Kučerová a Ivana Janouchová, marketing značky Manufaktura

Bezpečnost a legislativa

12:00   Legislativa

Odpovědnost za vady při prodeji spotřebního zboží

Prezentující: Aleš Terš, advokát, PwC Legal

12:30-13:00 – občerstvení

Obchod pohledem zákazníka

13:00   Zákazník je „mobilní“. Očekávání zákazníků a připravenost obchodníků. Příklady od nás i ze zahraničí (nákupní seznam a navigace po prodejně, self-scanning, mobilní kupóny a integrace s věrnostními systémy, mobilní platby,…)

Prezentující: Tomáš Martoch, GS1 ECR coordinator

Marketing

13:20   POS jako nedílná součást moderní prodejny

Co ovlivňuje zákazníky na místě prodeje – prodejní plocha a možnost jejího zkoumání

Prezentující: Miroslav Paška, Account Director, Ipsos Shopper Marketing

13:40   Systémy pro CRM – aby se zákazník vracel

CRM/věrnostní systémy – zvyšování komfortu zákazníka, možnosti kamenného obchodu při sbližování kamenných obchodů a e-shopů

Prezentující: Daniel Mašek, byznys konzultant společnosti U & Sluno

14:00 – 15:00

Závěrečná diskuze – Networking