VYBAVENÍ PRODEJNY
aneb trendy a novinky, které může zákazníkovi nabídnout kamenný obchod v konkurenci s e-shopem
Jak by měla vypadat a co všechno by zákazníkovi měla nabízet moderní prodejna v době, kdy podíl e-commerce na celkových obratech obchodu každým rokem vzrůstá? Co může zákazníka v prodejně ovlivnit, aby se vracel a co obchodníkovi usnadní provoz a otevře cestu k zákazníkovi?
Odpovědi na tyto a další podobné otázky přinese seminář VYBAVENÍ PRODEJNY – aneb trendy a novinky, které může zákazníkovi nabídnout kamenný obchod v konkurenci s e-shopem, který se bude konat:
9. 11. 2016 v City Green Court, Hvězdova 1734/2c, 140 00 Praha 4 (konferenční prostory PwC Legal).
PROGRAM A PREZENTACE KE STAŽENÍ:
Pro stažení prezentace klikněte na jméno konkrétního řečníka v programu níže.
Celý archiv prezentací v souboru RAR můžete stáhnout ZDE
PROGRAM:
9:00 Zahájení
Úvod
9:10 Obchodní síť v České republice
Vývoj a struktura počtu prodejen
Prezentující: Maroš Staruch, Retailer Services Director pro ČR a SR, Nielsen
9:30 Kamenný obchod versus e-shop
Klasické „kamenné“ a internetové obchody si nejen konkurují, ale také se vzájemně doplňují
Prezentující: Marta Nováková, prezidentka Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR
Od vstupu do prodejny…
9:50 Obchod pohledem architekta, projektanta
Úspěšná prodejna – komplexní pohled od návrhu přes design, výrobu až k realizaci
Prezentující: Martin Fejtek, jednatel společnosti FESCHU lighting & design
… po pokladnu
10:10 Co nabízí moderní pokladní systémy? Jak na EET?
Prezentující: Libor Hašpl, jednatel společnosti NOVUM
10:30-11:00 – přestávka na kávu
11:00 Platební a pokladní systémy
Chytré terminály, aneb služby a řešení, které zjednodušují platební proces
Prezentující: Jiří Dostál, Project and Bid Manager, Ingenico Group
11:20 Osvětlení
Jak přilákat pozornost zákazníků pomocí světla
Prezentující: Martin Vítek, specialista na osvětlení obchodů, Philips Lighting
Obchod pohledem obchodníka
11:40 Design a atmosféra prodejny pohledem obchodníka
Zákazníci hledají příjemné místo k nakupování s pozitivní atmosférou, zajímavým designem a kvalitním zákaznickým servisem. Koncept Manufaktura Vaše domácí lázně
Prezentující: Barbora Kučerová a Ivana Janouchová, marketing značky Manufaktura
Bezpečnost a legislativa
12:00 Legislativa
Odpovědnost za vady při prodeji spotřebního zboží
Prezentující: Aleš Terš, advokát, PwC Legal
12:30-13:00 – občerstvení
Obchod pohledem zákazníka
13:00 Zákazník je „mobilní“. Očekávání zákazníků a připravenost obchodníků. Příklady od nás i ze zahraničí (nákupní seznam a navigace po prodejně, self-scanning, mobilní kupóny a integrace s věrnostními systémy, mobilní platby,…)
Prezentující: Tomáš Martoch, GS1 ECR coordinator
Marketing
13:20 POS jako nedílná součást moderní prodejny
Co ovlivňuje zákazníky na místě prodeje – prodejní plocha a možnost jejího zkoumání
Prezentující: Miroslav Paška, Account Director, Ipsos Shopper Marketing
13:40 Systémy pro CRM – aby se zákazník vracel
CRM/věrnostní systémy – zvyšování komfortu zákazníka, možnosti kamenného obchodu při sbližování kamenných obchodů a e-shopů
Prezentující: Daniel Mašek, byznys konzultant společnosti U & Sluno
14:00 – 15:00
Závěrečná diskuze – Networking