
S tempem zavádění samoobslužných pokladen nejsou spokojeni v Německu, kde se podle konstatování odborníků stále jen málo využívá samoobslužných pokladních systémů. Výsledky studie EHI na toto téma mohou být inspirativní i pro další trhy. Celý článek
S tempem zavádění samoobslužných pokladen nejsou spokojeni v Německu, kde se podle konstatování odborníků stále jen málo využívá samoobslužných pokladních systémů. Výsledky studie EHI na toto téma mohou být inspirativní i pro další trhy. Celý článek
Roční spotřeba ryb na jednoho obyvatele Evropské unie je 11 kg. V České republice tvoří zhruba polovinu. Podle odborníků je přitom optimum spotřeby kolem 17 kg ryb na osobu a rok. Celý článek
Jít na pivo nebo si ho otevřít večer u televize? Obchod nebo gastronomie? Jeden produkt a dva hlavní distribuční kanály, které se staly v posledních letech tvrdými konkurenty v boji o zákazníka. A jak se situace vyvíjí? Lahvové pivo si během posledních dvanácti měsíců dopřálo 53,6 % a točené 54,7 % dotázaných. Celý článek
S nastávající grilovací sezonou lze pozorovat hlavní trend – posun zájmu spotřebitelů k novým, nepoznaným chutím a zároveň k produktům odpovídajícím zdravějšímu životnímu stylu. Podle průzkumů v Česku pravidelně griluje třetina domácností a tento počet se bude dále zvyšovat. Celý článek
Největší úspěchy aktuálně slaví nápoje s přírodním složením, obohacené o vitaminy a minerály, mírně stagnuje segment bio variant produktů a klesají prodeje sirupů. Češi rádi zkouší nové příchutě, ale zároveň zůstávají věrni tradičním produktům, které mají dlouhodobě vyzkoušené a na kterých oceňují jejich kvalitu. Celý článek
Češi jsou v konzumaci mléčných výrobků v porovnání se státy EU pozadu, a trend se mění jen pomalu. Přesto teď mají producenti důvod se radovat. Podle předběžných informací Českomoravského svazu mlékárenského za loňský rok se spotřeba zvýšila. Celý článek
Milujeme ochutnávky, ale reálně nás při nákupu více ovlivňují informace z televizní reklamy. Pravidelný výzkum Češi a reklama se v letošním roce zaměřil i na to, jak využíváme reklamu pro nákupní rozhodování, které typy reklamy jsou nejoblíbenější a které nejlépe fungují. Celý článek