Přístup k informacím pro obchodníky i zákazníky

Pilotní projekt fTRACE odstartoval

Šance pro sledovatelnost! Platforma fTRACE dostává konkrétní podobu. Počet zařazených GTIN ze sektorů masa a produkce z ryb, tedy konkrétních položek v databázi fTRACE, přesáhl počet 40 000.

K původním iniciátorům této aktivity, tj. partnerům Metro Group a GS1 Germany, se na německém trhu přidali další důležití hráči (Edeka, Kaufland, Lidl a Transgourmet).

Dodavatelů zapojených do projektu bylo v době uzávěrky časopisu 280 a pocházeli celkem z 20 zemí. Celý článek

Mlékaři slavili a rozdávali ceny

Hvězda jménem Olmín

Na Oslavě mléka, která se letos konala 24. května v krásných, restaurovaných prostorách bývalého refektáře jezuitské koleje, nyní Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře, byli tradičně oznámeni vítězové soutěže Mlékárenský výrobek roku, která se letos konala už počtrnácté.

Zástupci úspěšných mlékárenských podniků zde převzali diplomy za oceněná místa v jednotlivých soutěžních kategoriích, vyhlášen byl také absolutní vítěz soutěže, dvěma výrobkům bylo uděleno ocenění „Novinka roku 2016“ a zástupci novinářů předali ještě své „Ceny médií“. Celý článek

Zákazník si chce módu v klidu vyzkoušet

Do Chorvatska přes Freeport

Freeport Fashion Outlet láká zákazníky na 75 obchodů se značkovým oblečením. A že se to i v době boomu e-shopů s módou daří, svědčí 2 miliony návštěvníků za loňský rok a tržby zhruba 1,5 mld. Kč. E-commerce tu jako konkurenci obecně nevnímají, jak říká Jan Procházka, ředitel nejstaršího outletového centra v Česku.

Segment módy patří k těm, kde se prudce rozvíjí internetový prodej. Pocítili jste to jako centrum zaměřené především na módu?

Celý článek

Mražené potraviny (2. část)

Nejvíce utrácíme za pizzu, zmrzlinu a zeleninu

Navzdory dnes všeobecně propagované filozofii, mít vše jen a jen čerstvé, je segment mražených potravin rostoucí kategorií a spotřebitel za něj neváhá pravidelně utrácet.

Díky nejmodernějším technologiím, které umožňují zpracovat veškeré suroviny okamžitě po sklizni, jsou zmrazené výrobky praktickou a zdravou alternativou. Celý článek

Emoce vládnou světu i businessu

Hlavní jsou dvě dimenze: osobní a společenská

Marketing není jen o značkách, ale hlavně o lidech. Každý z nás jedná takovým způsobem, aby uspokojil své potřeby a emoce. Některé emoce však mohou být skryté hluboko uvnitř osobnosti. Právě díky nevědomým motivacím pak některé podněty v nás vyvolávají zájem a některé nikoliv. Předpokladem úspěšné značky je právě reflexe hlubších lidských potřeb a emocí.

Jedním z osvědčených nástrojů na odhalení skrytých emocí a motivací zákazníků je Censydiam. Celý článek

Pohled do regionu

Čokoláda Safari pro královédvorské safari

Společný projekt místního výrobce a turisticky atraktivní lokality je ideální – a logickou synergií. A právě takový projekt připravily čokoládovna Carla a ZOO Dvůr Králové. Novinka, čokoláda Safari, byla oficiálně pokřtěna přímo v areálu zoo v sobotu 28. května. A Retail News byl přitom.

Sobota 28. května patřila v královedvorské zoo oslavě Mezinárodního dne dětí a křtu čokolád Safari firmy Carla, která sídlí rovněž ve Dvoře Králové, se Sabinou Laurinovou a kuchařkou Vendy, která pro tuto příležitost vytvořila čokolízátka (Cake Pops) Carla. Celý článek

Ocenění RetailDesign pro nápady a autenticitu

Mix architektury, barev, materiálů, osvětlení a merchandisingu

Svými vydařenými koncepty a designy obchodů ovládly ocenění RetailDesign tentokrát butik „Sonia Rykiel“ z pařížské čtvrti Saint-Germain-des-Prés, společnosti „Vitra & Camper Pop-up“ ve Weilu na Rýně a „Whole Foods Market“ v americkém Daytonu. EHI a Messe Düsseldorf již podeváté předaly ocenění RetailDesign veletrhu EuroShop. Toto ocenění bylo uděleno v rámci druhého veletrhu C-Star v čínské Šanghaji. Celý článek