dm Česká republika překročila hranici obratu ve výši 7 mld.

Nárůstem obratu o 5,85 % na 7,214 mld. CZK oslavila dm v České republice v právě ukončeném obchodním roce 2014/15 (1. říjen 2014 až 30. září 2015) překročení 7miliardové hranice obratu.
Při konstantním počtu prodejen dm (220) zaznamenala dm Česká republika v porovnání s předchozím rokem výrazně dynamičtější růst. „V souvislosti s kampaní VŽDY VÝHODNĚ jsme v uplynulém obchodním roce výrazněji komunikovali naši strategii dlouhodobých cen a dlouhodobě jsme snížili ceny u více než 3.000 produktů. Toto je jedno z mnoha opatření, kterými chceme prohloubit důvěru našich zákazníků a podpořit sounáležitost s jejich nejoblíbenější drogerií,“ vysvětluje Gerhard Fischer, jednatel dm drogerie markt s.r.o.

dm_hotspotStále oblíbenější dm

Prestižní ocenění „Obchodník roku s drogerií a parfumerií 2014“ a „Czech Superbrands Award 2015“ získaná v uplynulém obchodním roce dokládají, že dm se u zákazníků etabluje jako stále oblíbenější místo nákupu drogistického zboží. Vítězství dm kampaně „Už dnes myslím na zítřek“ v soutěži TOP odpovědná firma 2015 v kategorii „Udržitelný produkt“ potvrzuje, že dm svou snahu být vzorem svému okolí bere opravdu vážně.

Úspěch ve dvanácti zemích

Obrat mateřské dm Rakousko s jejími dceřinými společnostmi (Česká republika, Maďarsko, Slovensko, Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Rumunsko, Bulharsko a Makedonie) uskutečněný v celkem 1.480 prodejnách dm stoupl v uplynulém obchodním roce o 6,7 % na 2,046 mld. EUR.

Celá skupina dm včetně dm Německo dosáhla v obchodním roce 2014/15 v 3.224 prodejnách obratu 9,075 mld. EUR, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 9,0 %.
dm má po celé Evropě 55.143 spolupracovníků dm. V dm Česká republika bylo k 30. 9. 2015 zaměstnáno 2.485 spolupracovníků, v dm Rakousko a jejích dceřiných společnostech pak 16.545 spolupracovníků.

Rozmanitější, větší, krásnější, lepší

Téměř každá sedmá prodejna dm v České republice byla v uplynulém obchodním roce ve velkém stylu modernizována nebo byla otevřena v novém designu. Průměrná plocha prodejen se zvětšuje ve prospěch nabídky rozšířeného sortimentu a posílení nákupní atmosféry. Podstatná část z celkové sumy investic ve výši 120 milionů CZK (115 mil. CZK) směřovala v uplynulém obchodním roce do nového vybavení prodejen dm: To podtrhuje značku dm, umožňuje zákazníkům spolehlivou orientaci a přináší jedinečnou nákupní atmosféru. „Zdůraznili jsme stávající sortiment, např. kategorie pleťové kosmetiky je nyní adekvátně k tomuto sortimentu zvýrazněna pomocí nevtíravě působivého osvětlení,“ informuje Markéta Kajabová, vedoucí resortu expanze, a pokračuje: „V oblasti ústní hygieny jsme instalovali tzv. hotspoty, které mají za cíl upozornit zákazníky na novinky v sortimentu a poskytnout jim na jednom místě dostatek informací potřebných pro jejich rozhodování při nákupu.“

Orientaci zákazníkům na prodejně usnadňují nové designové elementy, tzv. depoty: stávající depot zdravé výživy v novém designu nově doplňuje depot baby. Kategorie vůní a dekorativní kosmetiky byla nově uspořádána a zvýrazněna prostřednictvím tzv. voute.
Sortimentní optimalizace na jaře letošního roku umožnila v některých prodejnách rozšíření sortimentu o dalších až 500 nových položek. V polovině dubna představila dm svou novou, již 23. dm značku dmBio a vyplnila tak poslední mezeru dm značek v kategorii biopotravin. Zákazníci novou dm značku přijali s nadšením.

Nová komunikační kampaň „Pro vše, čím MY jsme.“

Do nového obchodního roku vykročí dm novou komunikační kampaní „Pro vše, čím MY jsme.“ Kampaň rozvíjí myšlenku dosavadní kampaně „Pro každé mé já“ a zdůrazňuje, že na formování naší osobnosti mají velký vliv lidé v našem okolí. Neboť teprve vzájemná sociální interakce s ostatními lidmi z člověka vytvoří to, čím je. Je důležité nezapomínat na skutečnost, že osobnost každého člověka se v průběhu života vyvíjí a mění vlivem setkání s dalšími lidmi, zážitky a událostmi.
Právě v tomto duchu se dm vydává i v novém TV spotu novými cestami: představitelé nebyli vybráni podle svého vzhledu, ale díky jejich inspirativním životním příběhům vypovídajícím o setkáních, která měla na jejich vývoj zásadní vliv. Svůj osobní příběh může každý převyprávět na www.my.dm-drogeriemarkt.cz a přispět tak svým autentickým příběhem.

 

Zdroj: dm drogerie markt s.r.o.

Praha, 23. října 2015