Spotřební zboží online

V Česku spustil Lidl svůj první e-shop ve střední a východní Evropě.

Čeští zákazníci se dočkali dalšího řetězcového e-shopu. Společnost Lidl ve středu 20. září i v České republice oficiálně zahájila online prodej spotřebního zboží.

Po úspěšné testovací fázi spustil řetězec Lidl v České republice e-shop také pro širokou veřejnost. Lidl-shop.cz přináší stejně jako kamenné prodejny dvakrát týdně nové tematicky zaměřené zboží oblíbených a osvědčených vlastních značek.

Oproti prodejnám však nabízí několik výhod. Zboží je možné objednat již o týden dříve, než se objeví v prodejnách. Zároveň nabízí pohodlné objednání výrobků z právě uplynulých akcí. Zákazník si tak může pořídit i zboží, které si v akčních nabídkách vyhlédnul, ale v týdenní akci nestihl zakoupit.

Kromě pravidelné tematické akční nabídky nabízí řetězec i stálý sortiment, který obsahuje zboží ze starších akcí, bestsellery a nadčasové zboží. Nechybí ani exkluzivní výrobky a značky, které zákazníci v kamenných prodejnách nenajdou.

E-shop naopak nenabízí potraviny. Obchodní řetězec čerstvé potraviny neprodává online nikde po Evropě a výjimkou není ani Česká republika. „Tuto možnost do budoucna nevylučujeme, aktuálně ji však v plánu nemáme. Začínáme se spotřebním zbožím,“ komentuje nabídku Zuzana Holá, mluvčí společnosti Lidl v České republice.

Vyzvednout objednané zboží v prodejně nelze – zatím

Objednané zboží bude zákazníkovi doručeno do tří dnů od objednání, platba je možná platební kartou nebo dobírkou. Cena dopravy začíná již na 59 Kč, při objednávkách nad 1 000 Kč je zdarma. Doručení probíhá prostřednictvím společnosti PPL buď na zvolenou adresu, nebo do podacího a výdejního místa, tzv. PPL ParcelShopu. „Aktuálně není možné vyzvednout si objednané zboží v prodejně, do budoucna však tuto službu nevylučujeme,“ doplňuje Z. Holá.

Velký důraz Lidl klade na zákaznický servis, kde sází na vstřícnost a osobní přístup své zákaznické linky z kamenných prodejen. I pro e-shop tak platí možnost vrácení nepoužitého zboží až do 90 dnů od nákupu.

„Spuštění e-shopu je logickým krokem v našem rozvoji. Jsem rád, že Česká republika má výsadní postavení a náš e-shop je vůbec první ve střední a východní Evropě. Pevně věřím, že naši zákazníci možnost on-line nakupování ocení, ale zároveň nám zachovají věrnost i v našich kamenných prodejnách,“ řekl ke startu českého e-shopu Pavel Stratil, generální ředitel Lidl Česká republika.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v říjnovém Retail News…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *