Komerční článek

Digitální koutky v prodejnách rychlého občerstvení

Doba plná technologického pokroku nám spoustu věcí usnadňuje. Umožňuje nám neustále komunikovat a vstřebávat informace. Naučili jsme se dělat různé věci a být u toho online. Prodejny rychlého občerstvení se rozhodly tento trend následovat a umožnit svým návštěvníkům neomezený interaktivní zážitek.

Na přístup k internetu zdarma jsme si zvykli velmi rychle. Máme ho ve veřejných prostorách, vlacích, ale i v restauracích. Ty se snaží vyjít zákazníkům vstříc a v každém podniku najdete v dnešní době připojení zdarma. V současnosti to už není konkurenční výhoda, ale zažitý standard.

 

Digitální restaurace

Krokem, který má návštěvníkům zpříjemnit pobyt v restauraci, jsou takzvané digitální koutky. Často to jsou stoly s tablety, které mají zpravidla neomezený přístup k internetu a nahranou aplikaci restaurace. V té si zákazník nejen prohlédne menu, ale zkrátí si zde prostřednictvím her nebo zábavného obsahu čekání na svou objednávku.

Objednávky z automatu

V některých podnicích zašli ještě dál a osobní kontakt zákazníka s obsluhou omezili na minimum. Zákazník si na tabletu sestaví menu, zaplatí kartou a obdrží účtenku s pořadovým číslem. To pak předloží obsluze výměnou za už hotovou objednávku.

digitální zónaTento systém nejen zpříjemňuje objednávací proces, ale také napomáhá kvalitnější práci obsluhy v kuchyni. Za společnost McDonald‘s, která oznámila plán na vybavení svých prodejen tablety, se k tomu vyjádřila tisková mluvčí Zuzana Svobodová: „Tím, že se jídlo připraví přímo pro každou objednávku, vymizí postupně příprava produktů předem. V současné době se připravené jídlo buď v průběhu 10 minut prodá, anebo se zlikviduje.“

tablety v restauracíchKromě zefektivnění procesu objednávky mají tablety zabavit zákazníky v restauracích a poskytnout jim příjemnější zážitek.

Zábava a hodnocení

Pokud se lidé v restauraci baví a chutná jim, odchází s lepším pocitem a návštěvu si opravdu užívají. „Velká část zákazníků, kteří se na obrazovkách zabaví, si návštěvu prodlouží a objednají si k tomu další produkt ze sortimentu prodejny. Nastává tak win-win situace pro obě strany,“ říká obchodní manažer dodavatele stojanů pro tablety Jansen Display Jiří Hubka.

Dalším způsobem, jak využít tabletů, je sběr zpětné vazby od hostů. Ti mohou ohodnotit každou část menu zvlášť a doporučit ji tak ostatním návštěvníkům.

 

 

www.jansen-display.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *