Podlahy pro čtyři roční období

Vinylová podlaha navodí pocit reality

Outdoor všemi smysly dal by se nazvat koncept společnosti Globbetrotter, jejíž nejbližší prodejnu najdeme v Drážďanech. Náročný koncept, vyžaduje i náročná podlahová řešení.

Globetrotter, který má svou centrálu v Hamburku, se snaží ve svých sedmi prodejnách nadchnout zákazníky pro zážitky v přírodě. Způsob, který k tomu volí, je z pohledu českého obchodu nevídaný. Co outdoorová aktivita, to speciálně upravené prostředí prodejny.

 

 

Jednoduchý nápad, logická úvaha v případě této sítě prodejen dovedená do důsledku, samozřejmě i se všemi nároky na materiály, které si vyžadují investice do povrchů vhodných i do extrémních podmínek.

Vše pro zkušenost zákazníka

Na své si v prodejnách řetězce přijdou nejen běžní milovníci turistiky, ale také horolezci, vodáci a další fanoušci „materiálově“ náročných aktivit. Vše si totiž mohou vyzkoušet.

Je bunda opravdu nepromokavá? Žádný problém, vyzkoušejte si ji ve vodní stěně. Zahřeje spací pytel opravdu i v minus 20° C, vyzkoušejte si ho v kryokomoře. Tento komfort samozřejmě vyžaduje specifická řešení prodejního prostoru a použitých materiálů.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v říjnovém čísle Retail News…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *