Zásilkovna připravuje službu celní most, která e-shopům výrazně zjednoduší doručování zásilek mimo země EU

Zásilkovna, přední česká logistická společnost, připravuje spuštění služby celního mostu. Celní most bude primárně určen pro e-shopy, kterým výrazně zjednoduší prodej jejich zboží do zemí mimo Evropskou unii.

Prvním e-shopem, který bude novou službu využívat, je Alensa, lokální lídr v prodeji kontaktních čoček působící ve 29 zemích Evropy, kam ročně rozešle přes 1 milion zásilek. Celní most bude spuštěn ještě v letošním roce.

„Naši novou službu jsme poprvé prezentovali v Brazílii na konferenci VTEX day, což je největší digital a e-commerce konference v Latinské Americe a jedna z největších svého druhu na světě. Díky našemu celnímu mostu budeme schopni zajistit e-shopům kompletní celní řízení a doručení zásilek do celého světa,“ říká zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková. „V současné době řešíme poslední detaily před spuštěním. Jsem potěšena, že prvním uživatelem našeho celního mostu bude Alensa, která je i pro mě osobně inspirující firmou operující dnes ve všech zemích Evropské unie a na Ukrajině.“

„Celní most od Zásilkovny nám výrazně zjednoduší přepravu zboží do zemí mimo Evropskou unii. Od spolupráce si samozřejmě slibujeme především expanzi na nové trhy, což je klíčové pro náš další růst,“ doplňuje Jan Jelínek, marketingový ředitel Alensy.

Zásilkovna spuštěním celního mostu potvrzuje svoje ambice být především technologickou firmou, která neustále hledá cesty, jak svým zákazníkům usnadnit život. Proto také založila inovační oddělení, kde se její tým kontinuálně zabývá novými technologiemi, zefektivněním a automatizací procesů v rámci celého oboru logistiky.

Společnost Zásilkovna roste kontinuálně sedm let a v roce 2017 dosáhl její obrat 470 miliónů Kč. Očekávaný obrat v roce 2018 je 840 milionů korun.

 

Zdroj: DARK SIDE A. S.

Praha, 29. června 2018