Hrubý objem zboží (GMV) ve druhém čtvrtletí vzrostl o 40 % na 3,8 miliardy eur, za posílené EBIT marže 6,7 %. Růst byl tažen jednak silnou poptávkou spotřebitelů po online nabídkách a také vzrůstajícím využitím služeb platformy ze strany partnerů. Zalando potvrzuje svůj výhled pro rok 2021 a cílí na další růst GMV o 31-36 %. Společnost směřuje k dosažení horní poloviny plánovaného rozpětí 400-475 milionů eur posílené EBIT marže.
„Ještě více než naše vynikající finanční výsledky ve druhém čtvrtletí dokazuje dlouhodobý význam platformy Zalando právě rostoucí angažovanost našich zákazníků a značek. Tímto se navíc potvrzuje úspěšnost naší strategie. Zejména nás těší nově navázané strategické partnerství se společností Sephora, které povede k dalšímu zkvalitnění nabídky v rámci kategorie Beauty, a expanze Zalanda na šest nových trhů. V budoucnu tak budeme moci poskytovat ještě lepší služby jak našim zákazníkům, tak partnerům,“ říká David Schröder, Chief Financial Officer.
Zdroj: Rubikon PR
Praha, 7. srpna 2021