Společnost Tesco spouští kampaň na podporu český produktů. Touto aktivitou chce jednak podpořit české producenty a zároveň usnadnit zákazníkům orientaci při výběrů zboží. Slogan „Vím, čí jsem“ tak najdete u českých rajčat nebo „Česká potravina – trefa do černého“ vás upozorní na český jogurt. Kampaň upozorňuje na produkty označené Česká potravina, které mají garantovaný český původ.
Zájem Čechů o tuzemské potraviny neustále roste. Společnost Tesco se proto rozhodla usnadnit zákazníkům orientaci na prodejní ploše a formou nejrůznějšího značení upozornit na české výrobky.
Pomocí POS materiálů a ministoperů se budou zákazníci na obchodě snáze orientovat. Mezi produkty, na které kampaň poukáže, jsou např. mléčné výrobky nebo zelenina.
„Rádi bychom touto cestou upozornili zákazníky na české produkty, které máme v naší nabídce. Spolupráce s českými lokálními dodavateli je pro nás klíčová, dlouhodobě se snažíme tyto vazby posilovat. A toto jedna z možností podpory, kterou naším dodavatelům dáváme,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, komerční ředitel společnosti Tesco pro čerstvé potraviny.
Zdroj: Tesco Stores ČR
Praha, 30. dubna 2017