Technologie pro 24/7 prodejny z pohledu systémového dodavatele – co všechno pro automatickou prodejnu potřebujete a kolik vás to bude stát? Dozvíte se na semináři Vybavení prodejny 7.11.2023

Společnost P.V.A. systems jako dodavatel obchodně skladových a pokladních systémů pro řízení obchodních řetězců, vyvinula a úspěšně nasazuje v praxi všechny moduly potřebné pro automatizované a hybridní prodejny. Jednotlivé HW komponenty a SW funkcionality jsou propojeny a řízeny centrálním modulem. „Praxe nám ukazuje celou škálu procesů, potřeby dohledových center a možnosti automatizací od čtečky u vstupu na prodejnu, přes elektronické cenovky, samoobslužnou pokladnu až po vyhodnocení pohybu zákazníků na prodejně a předcházení incidentů,“ říká Radek Nachtmann, jednatel společnosti P.V.A. systems.

Stačí se přihlásit na 7. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY letos s podtitulem Efektivně, digitálně, automatizovaně.

Termín konání: 7.11. 2023 v čase 9:00 – 16:00
Místo konání: Magenta Experience Center, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4

 

Informace k programu i k registraci jsou k dispozici na www.retailnews.cz/konference/vybaveni-prodejny-2023/
Přihlásit se lze i prostřednictvím mailové adresy klanova@press21.cz.

 

UKÁZKA Z PROGRAMU

 

  • S KONKURENCÍ POMŮŽE VYŠŠÍ EFEKTIVITA A ZNALOST ZÁKAZNÍKA

Prodejna jako služba: co čeká moderní zákazník? – Zdeněk Skála, Skála a Šulc

Na zákazníka z jedné strany negativně působí vývoj cen a obavy z ekonomické situace, na straně druhé vidíme nezadržitelně pokračující modernizaci životního stylu. To vše má vliv na rozhodování a nákupní proces: styl nákupu a informační zdroje, které zákazník využívá, se mění před očima. Ještě větší rozdíly vidíme, když se „podíváme do budoucnosti“ očima nejmladších nakupujících. To vše jsou výzvy, které budou muset obchodníci zvažovat již dnes, už jen pro prosté udržení konkurenceschopnosti.

Jak by vypadal svět bez čárového kódu? – Pavla Cihlářová, GS1 Czech Republic

Systém standardů pro automatickou identifikaci, sběr a sdílení dat GS1 se vyvíjí již padesát let. U nás je využíván 40 let. A nezdá se, že by se po půl století vyčerpal. Globální retail nyní čeká přechod z 1D kódů na 2D kódy. Od roku 2027

Rok s automatizovanými prodejnami COOP 24/7 Lukáš Němčík, Skupina COOP

Skupina COOP provozuje již přes rok rozšiřující se síť automatizovaných 24/7 prodejen. Jedná se o inovativní prodejny v hybridním režimu provozu se zaměstnanci a bez zaměstnanců, první svého druhu nejméně v Evropě. Nový druh prodejen je řešením pro regiony, kde mohou zajišťovat obchodní obslužnost menších obcí. Zároveň přináší velký komfort pro zákazníky v městských prodejnách s kombinací online prodeje a kaváren.

Technologie pro 24/7 prodejny z pohledu systémového dodavatele – Radek Nachtmann, P.V.A. systems

Naše společnost jako dodavatel obchodně skladových a pokladních systémů pro řízení obchodních řetězců, vyvinula a úspěšně nasazuje v praxi všechny moduly potřebné pro automatizované a hybridní prodejny. Jednotlivé HW komponenty a SW funkcionality jsou propojeny a řízeny centrálním modulem. Praxe nám ukazuje celou škálu procesů, potřeby dohledových center a možnosti automatizací od čtečky u vstupu na prodejnu, přes elektronické cenovky, samoobslužnou pokladnu až po vyhodnocení pohybu zákazníků na prodejně a předcházení incidentů.

 

  • V ČEM MOHOU OBCHONDÍKOVI POMOCI TECHNOLOGIE?

Integrace moderních retailových technologií do regálových systémů – Lukáš Brýdl, Gondella CZ

Gondella je jedním z největších evropských hráčů na poli výroby vybavení prodejen. V současné době se soustřeďuje na integraci moderních retailových technologií do regálových systémů. Logické a bezpečné vedení elektřiny, dat a senzorických kabelů je doplňováno o specifické požadavky zákazníků. Pracuje např. na systémech pro osobní nákupy pomocí ručních skenerů, integraci váhových senzorů do polic, instalaci kiosků a monitorů přímo do těl regálů. Zaměřuje se na snižování spotřeby energií, na minimalizaci dopadu výroby na životní prostředí a na využívání alternativních zdrojů elektřiny. Všechny regály jsou recyklovatelné.

Moderní možnosti prezentace spojují nápady a technologieMartin Rösler, VKF Renzel ČR 

Mobilní prezentační ostrov MPI nabízí mnoho nápadů na využití. Díky své univerzálnosti je vhodný pro každou prodejnu, ale i pro venkovní prezentaci zboží. Je vhodný pro osazení elektronickými cenovkami, které představují chytré řešení zobrazení pro obchod, průmysl i logistiku.

Digitální řízení kvality pro bezpečnost potravin v supermarketech a na čerpacích stanicích – Jana Coufalová, Testo

Pokud jde o kontrolu bezpečnosti potravin, mnoho supermarketů stále spoléhá na velké množství zaměstnanců, a ještě větší množství papírů. Toto téma ale lze díky moderním technologiím řešit chytřeji, efektivněji a se zlomkem zdrojů.

 

  • TECHNOLOGIE A AI V KAŽDODENNÍ PRAXI RETAILU

Automatická prodejna nemusí nabízet jen potravinyLuboš Rejchrt, Plaček Group

Značka Super Zoo reaguje na vzestupný trend automatizace a přichází s hybridní prodejnami, které nabízejí možnost nákupu krmiv a dalších potřeb pro chovatele kdykoliv během dne, v noci, o víkendech i o svátcích. První byla otevřena v Týně nad Vltavou. Jak se tento systém v sortimentu pet food osvědčuje?

Kamery a umělá inteligence na prodejní ploše – David Capoušek, NetRex

Dohlížejte na své prodejny, sbírejte užitečná data o návštěvnosti i pokladních operacích a ověřte si je na videozáznamech. Vše přehledně na jednom místě. Navíc s chytrými doplňky jako je hlídaní otevírací doby, sledování POS monitoru a dalšími.

 

Na viděnou se těší za organizátora tým časopisu Retail News a Press21 s.r.o.

Odborným garantem akce je i v letošním roce Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.

 

Ing. Eva Klánová
jednatelka