Jednička českého trhu se sportovním vybavením přidala do svého sortimentu prémiové módní kousky, ale i trendy sportovní značky nebo streetwear. Přibližuje se mladší generaci a fashion nadšencům.
„Hranice mezi sportovním a módním odvětvím se čím dál více ztenčují. Stále více zákazníků razí takzvaný sport fashion styl. Proto chceme všem, bez ohledu na věk nebo vkus, nabídnout to nejlepší vybavení jak na sport, tak pro každodenní aktivity,” říká k oživení portfolia Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisima.
Ke stávajícímu počtu téměř 400 značek tak největší řetězec se sportovním vybavením přidal do online nabídky 14 oblíbených fashion ikon, a to ve všech zemích, kde působí. Patří k nim třeba stálice Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Levi’s, francouzská značka volnočasového oblečení Lacoste nebo italský Geox. Své místo však ve Sportisimu našly i surf a snowboardové značky Quiksilver a Roxy, tradiční americká značka vrcholových sportovců Champion nebo i další – Converse, Xiss, Napapijri, Ellesse, DC či New Era.
Zdroj: SPORTISIMO s.r.o.
Praha, 9. září 2020