O možnostech a výhodách, které poskytují obchodníkovi elektronické etikety, bude hovořit Robert Klíma, key account manager ve společnosti Novum Global. Tomáš Zahradník, ředitel obchodů Tchibo, seznámí účastníky s konkrétními zkušenostmi s elektronickými etiketami, které ve svých prodejnách společnost Tchibo instalovala v České republice.
O rozvoji počítačového vidění, který dovoluje nasazení videokamer a speciálních analýz k získání potřebných informací o zákaznících a jejich chování bude hovořit Martin Jahoda, Business Development Manager projektu Mobotix, Konica Minolta Business Solutions Czech.
Jana Coufalová ze společnosti Testo přiblíží, jak technologie hlídají chladicí řetězec v potravinářských prodejnách Jan Čulík, projektový manažer M2C Space bude hovořit o možnostech poskytování informací o obsazenosti pokladen, kontrole pokladních transakcí, analýze subjektů vstupujících do objektu, analýze podezřelého chování nebo o heatmapách a využití dat pro marketingové kampaně.
Na právní hledisko a nové trendy ve sledování zaměstnanců upozorní Marek Poloni, advokát kanceláře Noerr. Výčet témat, o kterých se bude na semináři hovořit, tím však nekončí.
Více se dozvíte 13.11. na seminář Vybavení prodejny – aneb technologie jako konkurenční výhoda i nutná podmínka. Neváhejte a přijďte. Stačí se přihlásit na https://retailnews.cz/vybaveni-prodejny-112019/
Praha, 3. listopadu 2019