vybaveni-prodejny-112019

VYBAVENÍ PRODEJNY

– aneb, technologie jako konkurenční výhoda i nutná podmínka

 

Držíte v technologiích krok se svými zákazníky? Vstoupila již vaše prodejna do 21. století? Které technologie a vychytávky pomohou přitáhnout zákazníky a uspět v tvrdé konkurenci českého retailu?

Chcete vědět víc? Stačí se přihlásit na 4. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY aneb, technologie jako konkurenční výhoda i nutná podmínka.

 

Termín konání: 13. 11. 2019, 9:00 – 16:00
Místo konání: Sál Euforie, GRANDIOR PRAGUE HOTEL, Na Poříčí 42, Praha 1

 

 

PROGRAM 

8:30-9:00      Registrace

9:00               Zahájení

 

Žijeme v digitálním světě

9:10    Od pultu k mobilu, a co dál? Vývoj nákupních zvyklostí zákazníka

Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director CZ&SK, GfK

9:35     Investice do modernizace prodejen v ČR

Pavel Mikoška, viceprezident pro obchod,  Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR

10:00   Digitalizace usnadňuje provoz obchodu

Sledování a vyhodnocování zákaznického chování, Martin Jahoda, Business Development Manager projektu Mobotix, Konica Minolta Business Solutions Czech  

10:25   Prodavač nebo konzultant? Jak získat a udržet si kvalitní personál prodejen

Nové trendy v dovoleném sledování zaměstnanců, Marek Poloni, advokát Noerr

 

10:30-11:00 – přestávka na kávu

 

Co můžete udělat pro vyšší tržby?

11:00   Platební terminály, elektronické pokladny a elektronická evidence tržeb, elektronické etikety

Možnosti a výhody elektronické etikety, Robert Klíma, key account manager, Novum Global 

11:25   Bezpečnost potravin: chladicí řetězec hlídají technologie

Jana Coufalová, společnost Testo

11:50  Ochrana majetku a zákazníků

Jan Čulík, projektový manažer M2C Space

12:15    Konkrétní příklady úspěšných projektů: Jak se osvědčily digitální cenovky v prodejnách Tchibo

Tomáš Zahradník, ředitel obchodů Tchibo

         

13:00 – 14:00 – občerstvení

 

Co zákazník ocení?

14:00   Komfortní parkování pro zákazníky jako součást služeb

Veleslav Dvořák, ředitel obchodního oddělení, Green Center

14:25    Koncept digitální účtenky

Ondřej Žák, obchodní ředitel, Logio

14:50    Obchod a cirkulární ekonomika

Vojtěch Vosecký, Chief Business Officer, Institut cirkulární ekonomiky

15:15   Nejoceňovanější prodejní koncepty roku 2019

Eva Klánová, šéfredaktorka Retail News

15:30–16:00   Závěrečná diskuze – Networking

____________________________________________________________________

Vložné: 2 990,- Kč

ZVÝHODNĚNÉ VLOŽNÉ:

  • 2 490,- Kč pro 2 účastníky z jedné firmy
  • 2 100,- Kč pro 3 a více účastníků z jedné firmy
  • 2 490,- Kč pro předplatitele časopisů vydavatelství Press21
  • 2 490,- Kč pro členy SOCR ČR

Ceny za vložné pro 1 osobu (+21 % DPH)  jsou platné od 15.8. 2019 do 13.11. 2019.

(Ve vložném jsou zahrnuty konferenční materiály a občerstvení)