Seminář Vybavení prodejny – aneb technologie jako konkurenční výhoda i nutná podmínka – nezapomeňte se přihlásit!

Letošní, již 4. ročník semináře Vybavení prodejny, si vzal jako jedno z témat technologie. Na co se tedy můžete na semináři těšit? Martin Jahoda, Business Development Manager projektu Mobotix, Konica Minolta Business Solutions Czech, promluví o sledování a vyhodnocování zákaznického chování.

O možnostech a výhodách elektronických etiket bude mluvit Robert Klíma, key account manager ve společnosti Novum Global. Tomáš Zahradník, ředitel obchodů Tchibo, přinese k elektronickým etiketám konkrétní zkušenosti společnosti Tchibo.

Antonín Svoboda, ředitel technologií M2C, se bude zabývat ochranou majetku a zákazníků. Jana Coufalová ze společnosti Testo přiblíží, jak technologie hlídají chladicí řetězec v potravinářských prodejnách.

Nebude chybět ani téma obchod z pohledu cirkulární ekonomiky, na které se zaměří Vojtěch Vosecký, Chief Business Officer, Institut cirkulární ekonomiky. Na právní hledisko a nové trendy ve sledování zaměstnanců upozorní Marek Poloni, advokát kanceláře Noerr. Výčet témat, o kterých se bude na semináři hovořit, tím však nekončí.

Neváhejte a přijďte. Stačí se přihlásit ZDE.

Na viděnou na semináři ve středu 13. listopadu v Praze!

 

Praha, 6. října 2019