Nová věrnostní akce PENNY cílí na milovníky dobrého jídla

Společnost Penny Market spouští novou věrnostní akci „Celé Česko peče v nejlepší formě“, která je zaměřená na vaření a pečení.

V období od 31. 3. do 27. 7. 2016 mají zákazníci možnost za každých 200 Kč nákupu získat jeden bod do sběratelské karty. Po dosažení hranice 35 bodů mohou uplatnit slevu až 98 % na výrobek značky Fontignac, s 10 nasbíranými body získají slevu až 72 %.

31032016_Cele_Cesko_pece_v_nejlepsi_formePodle průzkumu společnosti Médea Research, který proběhl exkluzivně pro Penny Market, se zapékaná jídla těší v Česku veliké oblibě; 94 procent Čechů má rádo zapékaná jídla. Minimálně jednou týdně je doma připravuje třetina populace České republiky.

„Průzkum dále ukázal, že 78 procent z nás upřednostňuje kuchyňské doplňky sladěné do jedné barvy a že nejoblíbenější barvou je modrá. Jsme rádi, že jsme se nádobím Fontignac trefili do vkusu našich zákazníků,“ vysvětluje Zlata Ulrichová, Head of Strategic Marketing společnosti PENNY.

První zákazníky potěší dárek k nákupu, všechny speciální internetová stránka

Prvních 150 000 zákazníků, kteří v prodejnách Penny Marketu uskuteční nákup v hodnotě nad 700 Kč, získá zdarma jednu zapékací misku vhodnou například pro přípravu skořicového créme bruleé s medem nebo mandlového čokoládového dortíku.

Recepty nejen na tato zapékaná jídla nabídne speciální internetová stránka kampaně www.penny-fontignac.cz. „Díky průzkumu jsme totiž zjistili, že 62 procent lidí hledá kulinářskou inspiraci právě na internetu,“ doplňuje Zlata Ulrichová.

Vyplněné sběratelské karty k věrnostní akci Fontignac mohou zákazníci uplatnit až do 3. 8. 2016 nebo do vyprodání zásob v jednotlivých prodejnách PENNY.

Akce „Celé Česko peče v nejlepší formě“ bude podpořena spoty v Rádiu PENNY live, POS materiály v prodejnách a mediální kampaní v tištěných a on-line médiích.

 

Zdroj: Penny Market

Praha, 1. dubna 2016