U potravin, které nelze skladovat při běžné teplotě bez potenciálních problémů, nesmí být chladicí řetězec nijak přerušen. Jakékoliv odchylky (např. při nakládání a vykládání) jsou povoleny pouze v rámci určitých limitů, a to pouze krátkodobě. V dopravních prostředcích (např. kontejnerech) nebo v chladících skladovacích prostorech musí být teplota zaznamenávána. Optimalizujme vynaložený čas a náklady pomocí nových technologií měření a sdílení dat. Více sdělí Jana Coufalová, manažer trhu ve společnosti Testo.
O možnostech a výhodách, které poskytují obchodníkovi elektronické etikety, bude hovořit Robert Klíma, key account manager ve společnosti Novum Global. Tomáš Zahradník, ředitel obchodů Tchibo, seznámí účastníky s konkrétními zkušenostmi s elektronickými etiketami, které ve svých prodejnách společnost Tchibo instalovala v České republice.
O rozvoji počítačového vidění, který dovoluje nasazení videokamer a speciálních analýz k získání potřebných informací o zákaznících a jejich chování bude hovořit Martin Jahoda, Business Development Manager projektu Mobotix, Konica Minolta Business Solutions Czech. Jan Čulík, projektový manažer M2C Space bude hovořit o možnostech poskytování informací o obsazenosti pokladen, kontrole pokladních transakcí, analýze subjektů vstupujících do objektu, analýze podezřelého chování nebo o heatmapách a využití dat pro marketingové kampaně. Na právní hledisko a nové trendy ve sledování zaměstnanců upozorní Marek Poloni, právní z advokátní kanceláře Noerr. Výčet témat, o kterých se bude na semináři hovořit, tím však nekončí.
Více se dozvíte 13.11. na seminář Vybavení prodejny – aneb technologie jako konkurenční výhoda i nutná podmínka. Neváhejte a přijďte. Stačí se přihlásit na https://retailnews.cz/vybaveni-prodejny-112019/
Praha, 10. listopadu 2019