Seminář
VYBAVENÍ PRODEJNY
aneb – investice, které vám zvýší obrat
Investovat ano nebo ne a kolik? Jak často se pouštět do remodelingu nebo dokonce rekonstrukce prodejny? Za jak dlouhou dobu se investice vrátí? Ocení zákazník vaši snahu o vylepšení prodejního prostředí? Co všechno může zákazníka v prodejně ovlivnit, aby se vracel a co obchodníkovi usnadní provoz a otevře cestu k zákazníkovi a tím i k vyšším tržbám?
Odpovědi přinesl seminář VYBAVENÍ PRODEJNY – aneb investice, které vám zvýší obrat, který se konal 08. 11. 2017 v konferenčních prostorách společnosti PwC Legal (City Green Court, Hvězdova 1734/2c, 140 00 Praha 4).
PROGRAM A PREZENTACE KE STAŽENÍ:
Pro stažení prezentace klikněte na jméno konkrétního řečníka v programu níže.
Celý archiv prezentací v souboru RAR můžete stáhnout ZDE
PROGRAM:
9:00 Zahájení
ČEHO SI VŠÍMÁ ZÁKAZNÍK …
9:10 Trendy v retailu vs. trendy nákupního chování
Prezentující: Zdeněk Skála, Research Director Retail & Shopper GfK CZ
9:35 The Value of Design
Prezentující: Emma Kocmánek Dikyová, CEO, Creative Laboratories Worldwide
10:00 Design interiéru moderní prodejny
Trendy v oblasti navrhování interiérů prodejen a obchodů v závislosti na sortimentu prodávaného zboží, cílové skupině zákazníků a typu prodejny.
Prezentující: Jindřich Vintr, Interro Design
10:30-11:00 – přestávka na kávu
NA CO BY SE MĚL ZAMĚŘIT OBCHODNÍK
11:00 Účelem investic je navýšit obrat prodejny
Prezentující: Marta Nováková, prezidentka Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR
11:25 Vnitřní navigační systém pomocí osvětlovací soustavy
11:50 Elektronické cenovky jako marketingový nástroj
Jaké výhody a úspory přinášejí elektronické cenovky a jak se dají využít k propojení online obchodu s kamennými prodejnami?
Prezentující: Martin Rösler, VKF Renzel ČR, Sales Manager
12:15 Řešení pro zvýšení efektivity POS
Trendy a nová řešení pro retail.
Prezentující: Josef Makovský, Zebra Technologies Europe
12:45-13:30 – občerstvení
PŘÍKLADY ŘEŠENÍ MODERNÍCH PRODEJEN
13:30 Možnosti prodejen budoucnosti Představení funkčního konceptu prodejny budoucnosti z COOP Itálie a dalších států Evropy. Analýza zákaznických dat, efektivní doplňování, sledování zákazníků, interaktivní prezentace zboží, robotický prodavač, doručení zakoupeného zboží až domů. To vše lze již nyní na prodejny instalovat.
Prezentující: – Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development, Skupina COOP, COOP Mobil
13:55 Vítězí atmosféra prodejny a perfektní servis – „virtuální“ návštěva prodejny
KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM JAKO NEZBYTNÁ SOUČÁST MARKETINGU
14:15 Dopad GDPR na zákaznické databáze obchodníků
Prezentující: Milan Fric, advokát, PwC Legal
14:40 – 15:30
Závěrečná diskuze – Networking
Prezentující: Eva Klánová, Press21