Na trh přichází Jack & Coke

Jack Daniel’s & Coca-Cola představují první „Ready-to-Drink“ nápoj v portfoliu společnosti Coca-Cola v Česku. Spojení jemné whiskey Jack Daniel’s a osvěžujícího nápoje Coca-Cola představuje jeden z nejpopulárnějších barových mixů na světě. Nově si jej mohou zákazníci vychutnat dokonale namíchaný a „Ready-to-Drink“. Kategorie RTD patří napříč trhy k těm nejrychleji rostoucím a dvouciferný růst se očekává i v dalších letech.

Novinka se objevuje v českých obchodech po loňském úspěšném představení v Mexiku, USA, Asii, Africe a vybraných zemích Evropy.

„Dokonalé spojení chutí Jack Daniel‘s a Coca-Cola milují lidé po celém světě, mám tedy velkou radost, že plechovku tohoto ikonického nápoje můžeme přinést i zákazníkům v Česku,“ říká Martin Binder, generální ředitel Coca-Cola ČR, a dodává: „Jedná se o náš první nápoj v kategorii Ready-to-Drink na českém trhu a jsme velmi rádi, že se jím stal právě tento ikonický mix. V rámci kategorie RTD vzrostl segment koktejlů a long drinků za posledních pět let o 14 % a podle prognóz si v příštích pěti letech udrží dvouciferný růst.“

Dlouhodobé partnerství mezi společností Coca-Cola ČR a Velvyslanectvím USA v České republice přineslo možnost uskutečnit oficiální představení Jack Daniel‘s & Coca-Cola pod záštitou amerického velvyslance Bijana Sabeta i za účasti médií a stakeholderů přímo v jeho rezidenci.

 

„Jsme velmi rádi, že můžeme na českém trhu představit Jack Daniel‘s & Coca-Cola RTD. Fanoušci tohoto klasického koktejlu si ho nyní mohou vychutnat v konzistentním, pohodlném a přenosném formátu a mohou snadno napodobit perfektní servírování tohoto ikonického barového mixu doma.“ říká Robin Stoppelkamp, ​​generální ředitel Brown-Forman pro Česko a Slovensko, a dodává: „V současné době je Jack Daniel`s vedoucí značkou v kategorii RTD a věříme, že spojením Jack Daniel‘s & Coca-Cola se nám podaří urychlit náš růst v jedné z nejdynamičtějších kategorií alkoholických nápojů na světě.“

Ambasadorem Jack Daniel’s & Coca-Cola se stal herec Ondřej Sokol.

Design plechovky spojuje oba ikonické brandy – červené logo Coca-Cola v tradičním fontu Spencerian a elegantní černý Jack Daniel’s Old No. 7. Tato kombinace zdůrazňuje, že plechovka Jack Daniel’s & Coca-Cola obsahuje jen ty nejlepší ingredience. Varianta Zero Sugar nese na vrchní části plechovky červený proužek, aby spotřebitelům jasně ukázala, že si mohou vybrat i variantu bez cukru. Jelikož se jedná o nápoj s obsahem alkoholu, plechovka jasně říká, že je určen pouze pro zodpovědné konzumování a pro spotřebitele, kteří jsou plnoletí. Obsah alkoholu v Jack Daniel’s & Coca-Cola RTD se v různých zemích světa liší, u nás, stejně jako v celé Evropě, je to 5 %.