Značka Orbit navazuje na úspěšné dva ročníky CSR kampaně „Oplať úsměv“ a opět podpoří a rozzáří úsměvy znevýhodněných dětí z SOS dětských vesniček. Kampaň zaměřená na dětské úsměvy poběží v in-storu od 10. 9. do 21. 10. 2018 a značka Orbit věnuje 1 % z ceny každého prodaného výrobku v tomto období právě na podporu a ochranu zdravého úsměvu a sebevědomí znevýhodněných dětí z SOS dětských vesniček.
Ambasadorkou projektu je již od jeho počátku moderátorka, modelka a zpěvačka Iva Kubelková, kampaň kompletně zajišťuje agentura AMI Communications, a to hned na 4 středoevropských trzích.
V letošním roce se značka Orbit rozhodla podpořit kampaň unikátním projektem: Talentované děti z SOS dětských vesniček totiž dostaly možnost nazpívat písničku společně s českou ambasadorkou kampaně – modelkou, moderátorkou a zpěvačkou Ivou Kubelkovou, a slovenskou ambasadorkou, zpěvačkou Máriou Čírovou. Jejich verzi písničky „Úsmev“ od slovenské kapely Modus doprovází i hudební klip, který vznikl přímo v nahrávacím studiu.
Již potřetí se značka Orbit spojuje s SOS dětskými vesničkami, aby v rámci svého projektu „Oplať úsměv“ předala také své poznatky z oblasti dentální hygieny tam, kde je to nejvíce potřeba – přímo dětem z SOS dětských vesniček. Na podporu zdravých úsměvů připravila pro děti přednášky zaměřené nejen na edukaci v oblasti správné péče o chrup, ale také kreativní a zábavné workshopy zaměřené na osobnostní rozvoj a sebevědomí dětí, a to se zapojením ambasadorky Ivy Kubelkové a slovenského tanečníka a choreografa Laciho Strika, kteří kampaň podpoří také na svých sociálních sítích.
„Velmi mě těší, že můžeme se značkou Orbit vytvářet tak krásný projekt, jakým bezesporu ‚Oplať úsměv‘ je. Díky darovaným penězům pomáháme tam, kde je to potřeba, navíc se s námi děti naučí, jak správně pečovat o svoje zoubky, aby se stali usměvavými a sebevědomými lidmi,“ komentuje CSR aktivitu Denisa Žideková, Brand Managerka značky Orbit pro střední Evropu. „Letos jsme několika talentovaným dětem z SOS dětských vesniček dokonce umožnili zapojit se do nahrávání písně s týmem profesionálů. Taková šance se nenaskytne každý den, proto věříme, že se děti nechají inspirovat a motivovat, aby si šly za svým snem, ač cesta není vždy jednoduchá,“ dodává Denisa Žideková.
V letošním roce nashromážděné finanční prostředky přispějí na mzdy sociálních pedagogů a poputují i na kompletní rekonstrukci koupelen v brněnské pobočce SOS dětských vesniček, aby byly zlepšeny podmínky nejen pro dentální hygienu.
„Díky předchozím dvěma ročníkům kampaně už Orbit vesničkám věnoval přes 1,8 milionu korun, které jsme využili například na vybavení nízkoprahového centra Kajuta, jeho celoroční provoz a mzdové náklady sociálních pracovníků. Děti navíc velmi baví program, který je s Oplať úsměv spojený, ať už jsou to dentální workshopy, soutěže nebo vystoupení známých osobností. Moc už se proto těšíme i na letošní spolupráci, každý ročník přináší nejen nová překvapení, ale i více dětských úsměvů,“ uvádí Mgr. Jindra Šalátová, národní ředitelka SOS dětských vesniček.
Na kampaň, která probíhá od 10. 9. do 21. 10. 2018, upozorní nejen výraznější in-store vystavení v nákupních řetězcích spojené se samplingem a dalšími aktivitami, zapojeny jsou také OOH nosiče, on-line bannerová kampaň nebo PR komunikace a spolupráce s vybranými mediálními partnery. Na kampaň upozorní radiové spoty na Frekvenci 1 a podpora poběží samozřejmě také na sociálních sítích nejen ze strany značky Orbit, ale také všech zapojených ambasadorů a influencerů.
Zdroj: AMI Communications
Praha, 12. září 2018