Z kosmetického salónu do regálu Walmartu

Pandemie covidu tvrdě zasáhla do dosavadního systému fungování maloobchodu. Akcelerovala online prodej, včetně prodeje potravin, změnila chování zákazníků – a změnila také sortimentní nabídku jednotlivých obchodníků.

Na regálech prodejen se začaly například objevovat i kosmetické produkty určené původně výhradně pro profesionální segment. Výrobek pro odstraňování chloupků přírodní cukrovou pastou Kiss Waxing od společnosti Alexandria Professional se tak od dubna 2021 prodává ve 3 000 obchodech Walmart po celém území USA.

Cesta výrobku určeného až dosud pro profesionální péči na maloobchodní trh nebyla jednoduchá. Mnoho salonů muselo během pandemie zavřít a lidé trávili více času doma. Aby pomohla podniku a salonům, s nimiž spolupracuje, vyvinula společnost Alexandria Professional sady pro bezproblémové odstraňování chloupků cukrovou pastou v domácím prostředí. Walmart objevil tento výrobek v období covidu. Společnost Chardé s.r.o. zastupuje společnost Alexandria Professional v rámci České a Slovenské republiky info@charde.cz 

 

Zdroj: Chardé s.r.o.

Praha, 28. dubna 2022