Vendo Park sází na nákupní mix

Plocha cca 3 550 m2, 127 parkovacích míst, 8 obchodů a zhruba 7 měsíců trvající stavba – taková jsou čísla charakterizující dvanáctý VENDO PARK, který dnes společnost Trei Real Estate GmbH, realitní dcera skupiny podniků Tengelmann, otevírá ve Zlatých Moravcích.

Jedná se o čtvrtou filiálku nákupního centra VENDO PARK na Slovensku reprezentující úspěšný mezinárodní koncept retailových parků společnosti Trei Real Estate.

vendo_park_zlate_moravce„Každé naše nákupní centrum je jiné,“ vysvětluje firemní recept na úspěch Pepijn Morshuis, jednatel společnosti. „Individuální mix národních a mezinárodních obchodních řetězců vychází vstříc požadavkům a potřebám zákazníků daného regionu.

Na tom nám velmi záleží.“ Pro nájemce je tento koncept velmi atraktivní: I dvanáctý VENDO PARK byl ještě před otevřením kompletně pronajatý. „Zájem byl mnohem větší než plocha, kterou jsme mohli nabídnout,“ potvrzuje Michael Tauwinkl, jednatel společnosti Trei Real Estate pro Polsko, Slovensko a Českou republiku.

Mezi nájemce prodejních ploch v novém nákupním centru ve Zlatých Moravcích patří renomované nepotravinářské maloobchody, jakými jsou např. Deichmann, GATE, KiK, Orion, PEPCO, PLANEO Elektro, TEDi a Teta. Tuto nabídku vhodně doplňuje rozsáhlý sortiment sousední samoobslužné prodejny Kaufland, což bylo jedním z důležitých aspektů při výběru lokality.

Neméně důležitá je výhodná poloha města z hlediska dopravní dostupnosti, široká spádová oblast, velká kupní síla a značný potenciál pro další rozvoj. „Přestože konkurence v podobě stoupajícího počtu retailových parků na slovenském trhu roste, jsme rádi, že jsme pro tuto filiálku nalezli takovouto optimální lokalitu,“ míní Michael Tauwinkl. Další VENDO PARKY budou následovat: „Na Slovensku stále ještě vidíme prostor i potenciál pro realizaci dalších nákupních center.“

 

Zdroj: Trei Real Estate GmbH

Praha, 30. října 2016