Udržitelný koncept řetězce Penny se představí na semináři 8.6.2022

Zajímá vás, na jakých principech funguje udržitelný koncept řetězce Penny? Na semináři Udržitelnost pro výrobu a obchod vše vysvětlí Václav Šíma, vedoucí stavebního oddělení v Penny Marketu.

Seminář odráží aktuální dění ve světě i dlouhodobé koncepce organizací v době, která na první pohled udržitelnosti nepřeje. Nejdříve covid, nyní válka na Ukrajině. Také Green Deal čekají změny. Navzdory tomu ale firmy od svých dlouhodobých strategií udržitelnosti neustupují, právě naopak. Seminář tento rok opět přinese zkušenosti i případové studie firem a institucí, které odpovědnost a udržitelnost úspěšně začlenily do svých aktivit.

Program semináře je k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2022/.

Seminář tradičně zahájí aktuální výsledky průzkumů na téma CSR a udržitelnost, které bude prezentovat Tereza Horáková, Account Director ve společnosti Ipsos. Martina Černá, Health &Sustainability Director, společnosti Albert Česká republika nechá nahlédnout do projektů a každodenní praxe obchodního řetězce v oblasti udržitelnosti. Na udržitelnost v FMCG sektoru v době krize se zaměří Gabriel Makki, viceprezident pro obchod Procter & Gamble ve střední Evropě. Profesor Vladimír Kočí z VŠCHT se za pomoci řeči čísel a statistik zamyslí nad tím, zda má na udržitelnost větší dopad potravina samotná nebo její obal.

Seminář připravily a podpořily společnosti Press21 a THIMM THE HIGHPACK GROUP, Procter & Gamble, Česko-slovenská iniciativa ECR ve spolupráci s Magenta Experience Center společnosti T-Mobile a časopisem Retail News. Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.

Termín konání: 8.6. 2022, 9:00 – 16:00

Místo konání: Magenta Experience Center, Arkády Pankrác, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4

 

Praha, 1. května 2022