Rodinná firma Krajči plus ze Slovácka, jeden z největších tuzemských výrobců klasických bramborových lupínků a slaných snacků, chce dobýt další kus trhu. Použije k tomu nový obal svého vlajkového produktu Cyrilovy brambůrky. Prémiový sáček nepropouští světlo a řemeslné Cyrilovy brambůrky v něm vydrží déle čerstvé, aniž by bylo nutné do výrobku dávat jakékoliv konzervanty. Kombinací prémiového designu a delší trvanlivosti se firma chce dostat do dalších maloobchodních řetězců.
Výrobce tradičních řemeslných brambůrků doposud rozvážel Cyrilovy brambůrky v klasických průhledných obalech s papírovou etiketou. „Kdo ochutná tradiční moravské brambůrky, chce si je koupit znovu. Kouzlo věci je v tom, že se brambory neblanšírují, a brambůrky mají díky tomu pravou bramborou chuť. Také v nich nejsou žádné konzervanty, vyrábíme je podle aktuálních objednávek a rozvážíme vždy čerstvé. V tradičním průhledném obalu vydrží 3 měsíce, ale nejlepší jsou, když je sníte co nejčerstvější. Naše brambůrky se tedy zaváží v malých množstvích, aby dlouho neležely na polici, především do menších obchodů nebo restaurací. Nové obaly trvanlivost prodlužují na 6 měsíců a lidé v sáčku najdou úplně stejné Cyrilovy brambůrky, na jaké jsou zvyklí. Nula konzervantů, plná chuť. Doufáme, že si je brzy budou moci koupit i v dalších obchodních řetězcích, kde přeci jen v regálech leží o něco déle,“ říká výrobní ředitel firmy Jakub Krajči.
Díky tomu, že nové balení nepropustí světlo, je méně náchylné na skladovací podmínky a prodlužuje trvanlivost výrobku. Novinka chce také zaujmout svou podobou. Obal je pevnější, skládaný, v bílém provedení s jednoduchou grafikou. „Naším cílem bylo, aby nový obal zákazníkům co nejvíce připomínal ten klasický a aby díky svému tvaru, jednoduchosti a čistému designu vynikl mezi konkurenčními výrobky,“ dodává Alžběta Kubišová, manažerka marketingu. Autorem návrhu je grafik Dan Šenkeřík, jenž stojí také za imaginární tváří značky – sedlákem Cyrilem.
Podnik rodiny Krajči je jedním z lídrů ve výrobě moravských brambůrků. Tradiční výrobek úspěšně bojuje a odolává tlaku nadnárodních řetězců, které nabízejí globálně unifikované blanšírované chipsy. Firma Krajči je silným hráčem také na Slovensku, uvažuje o vstupu na další zahraniční trhy a samozřejmě expanduje v tuzemsku. „Kromě husté sítě menších obchodů a restaurací nás lidé aktuálně najdou v sítích prodejen Billa, Coop či Hruška. Jednání vedeme s dalšími řetězci,“ uzavírá Jakub Krajči.
Zdroj: AC&C Public Relations, s.r.o.
Praha, 27. září 2021