Tesco zjednodušuje výběr produktů pro zákazníky

Tesco oznámilo plán na zjednodušení své nabídky produktů. Bude nabízet nové produkty s ohledem na měnící se potřeby zákazníků. Nový sortiment Čaje a Kávy je první dokončenou kategorií a všechny ostatní klíčové kategorie budou přezkoumány v roce 2017 a 2018.

„Jsme si vědomi změn ve zvycích nakupujících a musíme to reflektovat i v naší nabídce. To je důvod, proč posuzujeme naše klíčové kategorie a společně s našimi dodavateli vybíráme nejlepší produkty na trhu,“ vysvětluje Jamie Walker, produktový ředitel Tesco ve střední Evropě.

V říjnu Tesco dokončilo svůj nový zjednodušený sortiment Čaje a Kávy. Celkový počet se snížil o 20 procent, nicméně se zákazníci mohou těšit ze 133 nových produktů. Uvedení vlastních značkových řad, včetně pražené kávy, kávových zrn a ovocných čajů, bylo podpořeno televizní a tištěnou reklamou, letáky a kampaní v obchodech.  „Náš nový zjednodušený sortiment je založen na detailní analýze toho, jaké produkty jsou nejdůležitější pro naše zákazníky. To bylo hnací silou v našem rozhodování. Výsledkem je nový sortiment Čaje a Kávy pod vlastní řadou Tesco, ale i lokálních a mezinárodních značek, který se zaměřuje především na to, co je důležité pro naše zákazníky.

Tesco pracuje na novém sortimentu ve spolupráci s dodavateli. Pro některé z nich zjednodušení sortimentu znamená zvýšení počtu produktových řad nebo vstup na nové trhy „Tyto změny nám pomohou vybudovat sortiment, který bude vyhovovat našim zákazníkům. Vyžadují detailní vhled a velkou angažovanost obou – Tesco Produktového týmu a našich obchodních partnerů. Jedná se o dlouhodobý plán, který vyžaduje plynulý přechod. Věřím, že si čeští zákazníci rozdílu všimnou a ocení to,“ doplňuje Jamie Walker.

 

Zdroj: Tesco Stores ČR

Praha, 29. listopadu 2016