Tchibo otevřelo obchod budoucnosti

V rámci své strategie inovací a neustálého překvapování zákazníků otevřela společnost Tchibo zcela unikátní „obchod budoucnosti“, který se nachází v pražské Metropoli Zličín.

tchibozlicin-138Zákazníci si zde mohou vyzkoušet řadu moderních technologií, jako například chytrou převlékací kabinku, kde jim interaktivní displej doporučí, které kousky a jak zkombinovat nebo si přímo z kabinky zažádat obsluhující personál o jinou velikost, barvu apod.

Prodejna, jež si stále zachovává unikátní koncept 3v1, který zahrnuje kávový bar s občerstvením a možností posezení, širokou nabídku čerstvých pražených káv a každý týden novou tematickou kolekci spotřebního zboží, se změnila v mekku moderních technologií.

Hned u vstupu zákazníky zaujmou dva velké LED panely rámující vchod, které zobrazují aktuální nabídky či akce, a elektronický stojan pro online objednání kávy, kde si bez fronty navolí svoji objednávku. Na displeji nad kávovým barem pak mohou sledovat, za jak dlouho bude jejich káva připravena a v mezičase se případně věnovat výběru zboží.

Největší inovací jsou chytré převlékací kabinky, které na základě RFID technologie poznají, jaké zboží si zákazník do kabinky přinesl a interaktivní dotykový display mu poradí, jak vhodně sladit jednotlivé kusy oblečení. Přímo z kabinky si rovněž může zažádat o jinou velikost či barvu a obsluhující personál mu výrobek donese. Zajímavým prvkem, jež dotváří moderní ráz této prodejny jsou elektronické cenovky fungující na bázi wi-fi, které umožňují flexibilně měnit cenovou nabídku a zobrazovat aktuálně probíhající akce.

„Velice mě těší, že náš obchod nové generace otevíráme u příležitosti 25. výročí působení společnosti Tchibo na českém trhu. Jde o místo, které rozhodně překvapí a vzbudí zvědavost zákazníků. Věřím, že naše zákazníky hravá forma nakupování pobaví, zpříjemní jim proces nakupování i výběru zboží a především pak, že jim nejnovější technologické prvky výrazně zkvalitní zákaznický zážitek,“ uvádí Tomáš Zahradník, ředitel obchodů společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o.

Další zajímavostí tohoto obchodu je nabídka dnes populární a žádané kávy typu cold brew, která je v řetězci Tchibo k dostání právě a pouze v Metropoli Zličín. Tato káva je extrahovaná studenou vodou po dobu až 20 hodin a díky této speciální přípravě má jedinečnou charakteristiku – je svěží s jemnými ovocnými a květinovými tóny. Z kávy se uvolní více aroma a méně kofeinu a je méně hořká. Ochutnat ji můžete v podobě Cold brew café nebo s mlékem jako Cold brew latte. Připravována je z kávy Tchibo Privat Kaffee African Blue.

Nad rámec novinek mohou zákazníci i v této prodejně využívat již zavedené služby nabízené v rámci cross-channelového přístupu firmy, tedy doručení zboží objednaného online do obchodu zdarma či naopak zadat online objednávku přímo v obchodě v případě, že zboží není na místě aktuálně k dispozici.

 

Zdroj: Tchibo

Praha, 6. října 2016