Marketingová společnost TCC oznamuje akvizici společnosti Gametation, která se zaměřuje na mobilní marketing. Společnost Gametation, sídlící v Dánsku, je předním poskytovatelem herních kampaní na mobilních zařízeních pro maloobchodníky, kteří chtějí zaujmout zákazníky a zvýšit prodeje.
Digitální věrnostní kampaně od Gametation, ověnčené mnoha cenami, spolu s poutavými produkty umožňují prodejcům a značkám cílit na specifické uživatele mobilních zařízení pomocí zábavných her. Ceny, které mohou uživatelé získat, si mohou vyzvednout buď online, nebo při návštěvě obchodu.
Softwarové platformy Gametation navíc umožňují získávat data o pohybu uživatelů mobilních zařízení, což poskytuje maloobchodním prodejcům data a vhled, díky nimž mohou lépe zacílit na zákazníky a optimalizovat dopad digitálních věrnostních kampaní. Mezi zákazníky firmy patří například McDonald’s, Spar UK, Statoil Fuel and Retail, Dansk Supermarked Gruppen, 7-Eleven, Copenhagen Airports a další.
Zdroj: Havas PR Prague
Praha, 3. září 2015