Značka M&M´s vstupuje na českém trhu do online prostředí

Na český trh vůbec poprvé přichází spot značky M&M’s z portfolia společnosti Wrigley. V české premiéře se v něm v online prostředí oficiálně představí hrdinové značky M&M’s Červený a Žlutý, jimž propůjčili hlasy Martin Stránský a David Novotný. Červený a Žlutý zároveň budou v průběhu podzimu výrazně vidět v in-storu.

Značka prostřednictvím různých aktivací v místech prodeje rozdává celkem 41 000 M&M‘s dárkových předmětů a 86 000 vzorků během samplingů, a také 3 zájezdy do prodejny M&M’s World v Londýně. Kampaň od poloviny září  podpoří komunikace na nově založeném lokálním facebookovém profilu.

„Premiérová reklama byla vybrána tak, aby představila hlavní hrdiny značky M&M’s Červeného a Žlutého i jejich osobnosti a také připomněla jednu z příležitostí, pro kterou jsou podle nás M&M’s ideální – jako pochoutka k dobrému filmu, ať už je člověk doma u televize, nebo vyrazí do kina,“ doplňuje brand manažerka značky M&M’s Jaroslava Kapitánová. Spot pochází z dílny BBDO New York a k vidění bude od poloviny září. V rámci digitálního prostředí ve stejném období odstartuje i komunikace na novém lokálním facebookovém profilu pod dohledem agentury Triad. Nechybí ani PR podpora v režii AMI Communications.

Už na jaře značka M&M’s uvedla nové velikosti balení, k standardním 45 gramům přibyly ještě verze 90 a 150 gramů, nyní úplně nově přichází „kapesní“ balíček o váze 20 gramů, který je určen především pro nabídku v nezávislé obchodní síti.

Zdroj: M&M’s ,Wrigley

Praha, 4. září 2015