Módní trendy i zajímavé rozhovory s odborníky z oblasti byznysu s módou najdete v aktuálním vydání časopisu Fashion Retail.
Svatební sezona je aktuálně v plném proudu. Jaké trendy jsou in letos a co bude horkým zbožím v sezoně nadcházející? Nejen o tom jsme si povídaly s majitelkou známého svatebního salonu Adina Marií Novákovou.
Už jste slyšeli, nebo dokonce implementovali v rámci svého byznysu vizuální merchandising? Že ne?
Článek lektora a univerzitní pedagoga z oblasti marketingových a art komunikací Petera Šagáta vás jistě přesvědčí o tom, že tento obor je pro módní byznys zásadní.
Z výsledků průzkumu zaměřeného na bolesti logistiky v módním průmyslu vyplývá, že nejdůležitější výzvou je zamezení záměnám zboží (69 %) a největší rezervy jsou v nepružnosti skladů na sezonní změnu zásob (53 %) nebo v potřebě přesnějšího vychystávání velikostních setů či barevných mixů (46 %). Jak jste na tom ve vaší firmě?
Aktuální vydání přináší řadu praktických informací. Dočtete se, jak se testují galanterní výrobky, jak prodávat módu nebo jak a čím oslovit generaci tzv. mileniálů.
K zamyšlení přivede článek Kdo vyrábí naše boty? Zatímco udržitelné oblékání patří mezi často diskutovaná témata mezi laickou i odbornou veřejností, o etickém obouvání se zatím tolik nemluví. Změnit to má v plánu projekt Obuj se do toho.
Rubrika Vybavení prodejen se tentokrát zaměřila na osvětlení, jako nezbytného pomocníka při prodeji.
To vše je jen krátká „ochutnávka“ témat. Další články a rozhovory vás čekají na stránkách časopisu.
Časopis vychází paralelně v elektronické a tištěné verzi. Tištěnou verzi si lze objednat ZDE.
Praha, 17. června 2018