Seminář Vybavení prodejny: Ochrana majetku a zákazníků

Snížení interní a externí kriminality. Poskytování informací o obsazenosti pokladen, kontrola pokladních transakcí apod. Analýza subjektů vstupujících do objektu. Analýza podezřelého chování. Poskytovaní heatmap a konkrétních dat pro marketingové kampaně. Analýza míst s největší aktivitou, největšího setrvání zákazníků na místě, nejčastějších tras v objektu a další informace k tématu přinese Jan Čulík, projektový manažer M2C Space.

Letošní, již 4. ročník semináře Vybavení prodejny, si vzal jako jedno z témat technologie. Na co se tedy můžete na semináři těšit? O možnostech a výhodách elektronických etiket bude mluvit Robert Klíma, key account manager ve společnosti Novum Global. Tomáš Zahradník, ředitel obchodů Tchibo, přinese k elektronickým etiketám konkrétní zkušenosti společnosti Tchibo.

O rozvoji počítačového vidění, který dovoluje nasazení videokamer a speciálních analýz k získání potřebných informací o zákaznících a jejich chování bude hovořit Martin Jahoda, Business Development Manager projektu Mobotix, Konica Minolta Business Solutions Czech. Jana Coufalová ze společnosti Testo přiblíží, jak technologie hlídají chladicí řetězec v potravinářských prodejnách.

Nebude chybět ani téma obchod z pohledu cirkulární ekonomiky, na které se zaměří Vojtěch Vosecký, Chief Business Officer, Institut cirkulární ekonomiky. Na právní hledisko a nové trendy ve sledování zaměstnanců upozorní Marek Poloni, advokát kanceláře Noerr. Výčet témat, o kterých se bude na semináři hovořit, tím však nekončí.

Více se dozvíte 13.11. na seminář Vybavení prodejny – aneb technologie jako konkurenční výhoda i nutná podmínka. Neváhejte a přijďte. Stačí se přihlásit na https://retailnews.cz/vybaveni-prodejny-112019/

 

Praha, 28. října 2019