Co si přeje zákazník? Nakoupit v příjemném prostředí, za rozumné ceny. Neztrácet čas hledáním výrobků a mít jistotu pohodlného a bezpečného nákupu. Pro obchodníka jsou moderní technologie cestou, jak přání zákazníka co nejlépe splnit a zároveň zvýšit efektivitu prodejny. Zajímá vás, jaké mají obchodníci konkrétní zkušenosti s jednotlivými technologiemi a které jim přináší největší efekt? Odpovědi přinese 8. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY letos s podtitulem Efektivita pro obchodníka, pohodlí pro zákazníka, bezpečnost pro všechny.
Termín konání: 12.11. 2024 v čase 9:00 – 16:00
Místo konání: Magenta Experience Center, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
Organizátor: časopis Retail News a Press21 s.r.o.
Odborný garant: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR
Cílová skupina: obchodníci a dodavatelé, profesionálové, kteří mají na starosti vybavení prodejen a jejich zásobování
Informace k programu i k registraci jsou k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/vybaveni-prodejny-2024/
Přihlásit se lze i prostřednictvím mailové adresy klanova@press21.cz.
UKÁZKA Z PROGRAMU
EFEKTIVITA PRO OBCHODNÍKA
- Investice zvyšují konkurenceschopnost – Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR
Investice do modernizace prodejen, moderních technologií a v neposlední řadě do zaměstnanců. To jsou tři oblasti, do kterých investují obchodníci ročně stovky milionů korun. Kam se zaměří investice v nadcházejících letech? Dokáže český retail držet krok se světem?
- Využití IT technologií a AI pro automatizaci prodejen – Radek Nachtmann, jednatel a ředitel společnosti P.V.A. systems
Co je třeba řídit a hlídat na 24/7 prodejnách? AI pro rozpoznávání zboží i zabezpečení prodejny. Řešení pro prodej rizikového zboží – alkohol, cigarety. Dohledové moduly. Automatizace cenotvorby, objednávek a komunikace se zákazníkem jsou témata, o kterých bude hovořit Radek Nachtmann, jednatel a ředitel společnosti P.V.A. systems, která se již přes 20 let zabývá vývojem a implementací obchodního softwaru pro řízení obchodních sítí.
- Aktuální výzvy návrhu potravinářského chlazení – Marián Bacmaňák, vedoucí obchodního úseku, Carrier chladicí technika CZ
Náklady na chlazení patří k významným položkám rozpočtu prodejen potravin. Jak je lze efektivně snížit? Jak je to s návratností investice? Jak funguje servis na dálku? Odpovědi na tyto i další otázky se dozvíte v prezentaci.
POHODLÍ PRO ZÁKAZNÍKA
- Digitalizace nákupu v kamenné prodejně: priorita obchodníka i nakupujících –Zdeněk Skála,jednatel výzkumné a analytické agentury Skála a Šulc
Digitalizace nákupu je i v potravinách jeden z nejsilnějších trendů posledních let a nezměnily to ani nedávné ekonomické turbulence. Jasným indikátorem je například trvalý růst e-shopů s potravinami, ale do digitální cesty k nákupu je dnes už plně ponořený i kamenný retail. Otázkou je, jaká stránka technologií poskytuje největší potenciál k získání přízně nakupujících. Na příkladech aktuálních dat zkusíme ukázat, že klasický retail by měl skrze digitální nástroje nabídnout svým zákazníkům ještě větší „dostupnost“ a „bezbariérovost“.
- Zkušenosti obchodníka: Rebranding a změna image supermarketů Terno a Trefa – Pavel Primus, ředitel marketingu a rozvoje v Jednotě, s. d. České Budějovice
Popis změny strategie a image supermarketů, trendy ve vybavení prodejen, využití nových technologií a nástrojů. To vše na konkrétních příkladech a zkušenostech.
- Seznamte se s chybějícím článkem vašeho týmu – Tomáš Lachman, vedoucí obchodního oddělení IT, JOYCE ČR
VoCoVo je sofistikované týmové komunikační řešení, které zlepšuje efektivitu práce, zvyšuje tržby a poskytuje zákaznický zážitek. Již mnoho let jej úspěšně a spokojeně využívají maloobchodní prodejci po celém světě. Seznamte se na vlastní kůži s letošní novinkou VoCoVo Link – optimalizovaným řešením pro jednoduché a efektivní využití v menších provozech a pracovních týmech.
- Drogerie je místo, kde chce být zákazník obklopen vůní, pohodou a moderními formami prodeje –Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN Česká republika
Jak lze skloubit moderní technologie s drogerií a parfumerií, to vše navíc třeba v atypickém prostoru historické budovy? A jak takovou kombinaci vnímá zákazník?
BEZPEČNOST PRO VŠECHNY
- Kvalita bez kompromisů – Matěj Lechner, produktový manažer, Testo
Jednotlivé články chladícího řetězce jsou známy a není žádná jeho část, kterou by nebylo možné sledovat. Monitorování klimatu se stává v mnoha oborech stále důležitějším. I když žijeme již delší dobu ve světě neomezených digitálních možností, sledujeme většinou teplotu a vlhkost ještě pomocí zastaralých a velmi nákladných metod. Teplota potravin má rozhodující vliv na tvorbu a šíření bakterií a tím také na kvalitu výrobků a zdraví spotřebitelů. Digitalizace umožňuje účastníkům procesu snadněji, rychleji a spolehlivěji udržovat bezpečnost potravin v chladícím řetězci.
- Právní aspekty využití umělé inteligence v retailu – Jaroslav Tajbr, Partner, Eversheds Sutherland
Umělá inteligence se v retailu prosazuje v oblastech jako je personalizace, automatizace a zákaznická podpora, optimalizace zásob a dodavatelských řetězců nebo pokladní systémy bez obsluhy. S využitím AI v retailu jsou ale spojeny výzvy, které musí obchodníci řešit: sběr údajů a soukromí (např. rozpoznávání obličeje a biometrické údaje), transparentnost, důvěra zákazníků, předpojatost a diskriminace, kybernetická bezpečnost nebo IoT zařízení a chytré senzory. A jaké jsou důsledky pro maloobchodníky? Odpovědnost při nasazení AI systémů a strategie pro dodržování předpisů a řízení rizik.
Na viděnou se těší za organizátora tým časopisu Retail News a Press21 s.r.o.
Odborným garantem akce je i v letošním roce Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.
Praha, 6. října 2024