Nákupní centrum Palladium rozdá svým zákazníkům během tohoto léta více než 700 cen v celkové hodnotě téměř 300.000 Kč.
Koncem června totiž odstartovalo Velkou letní soutěž, ve které se hraje o Macbook Air, iPad, iPhone, dárkové poukazy do vybraných obchodů PALLADIA a o další hodnotné ceny.
Soutěž probíhá od 19. 6. do 7. 9. 2015 a je rozdělena do 5 základních (čtrnáctidenních) kol a jednoho finálového. Do každého základního kola je vždy zařazeno 20 soutěžních obchodů s různým sortimentem – móda, obuv, šperky, kosmetika, hračky, knihy a elektronika.
Za každý nákup uskutečněný v některém ze soutěžních obchodů získá zákazník na Infokiosku Palladia stírací los a okamžitě zjistí, zda vyhrává některou z menších cen (např. dárkové poukazy do obchodů, kosmetické balíčky, společenské hry, kupóny na zmrzlinu apod.).
Zároveň najde na druhé straně stíracího losu unikátní kód k registraci do soutěžní aplikace na facebooku Palladia. Pokud za celou dobu soutěže takto zaregistruje minimálně 5 unikátních kódů, postoupí automaticky do finálového kola.
Všem soutěžícím, kteří se dostanou do finálového kola, se zobrazí v soutěžní aplikaci tipovací otázka, na jejíž zodpovězení budou mít maximálně 30 hodin. Ten, kdo odpoví co nejpřesněji, vyhraje hlavní cenu, a to MacBook Air od prodejny iSTYLE. Další hodnotné ceny získají také účastníci, kteří do soutěžní aplikace zaregistrují nejvíce unikátních kódů. Celkem bude ve finálovém kole odměněno 20 soutěžících.
Ceny do soutěže věnovaly vybrané obchody Palladia, a to Albi, Armani Jeans, COCCO accessories, Craftholic, Deichmann, dm drogerie markt, Funny Danny, Gerry Weber, Klenoty Aurum, Knihkupectví Palladium, Manufaktura, Marionnaud Parfumeries, Naturhouse, Nevo, OnStyle, Potten & Pannen, Reno, The North Face, Tom Tailor, Tosca Blu, Ugova čerstvá šťáva, Vitaland a Yves Rocher.
Zdroj: PALLADIUM
Praha, 7. července 2015