Už za tři týdny v Národní technické knihovně v Praze zazní případové studie firem L’Oréal, Footshop.cz, Česká spořitelna, Slevomat, MSD, MasterCard, O2 a řady dalších, které ukážou jak pracovat s mobilními zařízeními v rámci online mixu. Stane se tak na konferenci Mobile Marketing 2016, která je už počtvrté určena především marketingovým ředitelům a manažerům, pro které je důležité držet krok s měnícím se trhem.
O jakých tématech se bude 23. 11. na Mobile Marketingu mluvit?
- trendy na straně zákazníků i zadavatelů
- role mobile v online době
- zákaznický zážitek v digitálním světě
- efektivita mobilní reklamy
- jak rozdělit investice v rámci online mixu?
- reklama, prodej a péče pomocí mobilních zařízení
- technologické inovace a inspirace pro marketéry
- a to zdaleka není vše
Konference Mobile Marketing 2016 se koná díky podpoře řady partnerů v čele s O2 a MasterCard.
Registrujte se ještě dnes a čerpejte zvýhodnění Early Birds! Končí už tento pátek, 4. 11.
Podrobnější informace: Aneta Zímová, Blue Events
Kontakt pro média: Lukáš Koutník, Blue Events
Zdroj: Blue Events
Praha, 7. listopadu 2016