Mixit si nadělil pod stromeček Rumunsko a chce vyrůst o 30 %

Mixit.cz chvíli před Vánoci expandoval a nově si u něj mohou mixovat zákazníci v pěti zemích. Po Česku (2010), Slovensku (2013), Polsku (2014) a Maďarsku (2019) vstupuje na konci listopadu na rumunský trh. Expanze má společnosti pomoci dosáhnout v roce 2021 na 30% růst.

V Rumunsku Mixit nabídne obdobný sortiment jako v ostatních zemích. Základem nabídky je možnost namíchat si na míru müsli, kaše, lyofilizované ovoce a oříšky a k tomu nabídne paletu nejprodávanějších hotových produktů. Postupně se bude nabídka rozšiřovat i o čokolády, jamy, drinky a další sortiment.

Od konce listopadu www.mixit.ro běží v testovacím režimu, od ledna pak Mixit plánuje spuštění marketingové podpory. Ta bude směřovat logicky na akvizici nových zákazníků a využívat bude především influencery, výkonnostní marketing a od začátku chce budovat media relations.

“Zatím jsme na všech trzích byli přijatí vřele, což nám dodává důvěru, že i obyvatele Rumunska bude bavit mixování vlastní směsi snídaňových cereálií, müsli a dalších dobrot,” uvádí Tomáš Huber, spoluzakladatel Mixit.

Zahraniční expanze jsou pro Mixit silným motorem růstu. Na domácím trhu, kde už je etablovaný a roste nejvíce v absolutních číslech (v minulém fiskálním roce generoval 78 % tržeb z celkových více než 300 mil. Kč), se stále daří oslovovat nové cílové skupiny. Na zahraničních trzích je ale potenciál ještě větší a tempo růstu se daří neustále navyšovat v násobcích.

Obchodním cílem je, aby se na konci příštího roku podílelo Rumunsko na tržbách z 5-10 %. „V Rumunsku zatím neexistuje žádný podobný projekt individualizovaného müsli, proto jsme přesvědčení, že zde můžeme dosáhnout na opravdu zajímavá čísla velmi rychle, a to i díky tomu, že máme skvělý rumunsko-český tým, který má přehled o dění v zemi a o lokálních specifikách,” dodává Martin Wallner, druhý ze zakladatelů Mixitu.

 

Zdroj: Mixit

Praha, 30. listopadu 2020