Masozávod Kauflandu prezentuje novou značku

Za každým kousek masa z masozávodu Kaufland stojí poctivé řemeslo českých řezníků – to je hlavní myšlenka značky Naši řezníci, která od 3. března 2016 doprovází výrobky z masozávodu společnosti Kaufland Česká republika. Nová značka navazuje na kampaň Z lásky k Česku a posouvá ji ke konkrétní práci a produktům.

Příloha bez názvu_ 00784Představiteli nové značky jsou opravdoví řezníci z masozávodu. Na vizuálech kampaně, stejně jako na obalech výrobků, nejsou modelové z agentury, ale skuteční řezníci a řeznice, kteří denně v masozávodu Kaufland bourají, zpracovávají a připravují pro zákazníky masové výrobky.

Masozávod tím chce vyjádřit, že maso, které zákazník najde v regálech prodejen Kaufland, je zpracováno v Čechách a je dílem českého řeznického umu a fortelu.

Nový vzhled mají i balení masa. Pro lepší orientaci zákazníků při výběru masa bude nově hovězí maso a produkty jako například klobásy baleno do černých misek a vepřové maso do misek světlých.

Mění se i vzhled vrchní fólie, která nyní umožňuje zákazníkům ještě lépe si maso prohlédnout. Co rozhodně zůstává, je vysoká kvalita masa a jeho zpracování a příznivé ceny.

 

Zdroj: Kaufland Česká republika

Praha, 11. března 2016