Lidl startuje novou náborovou kampaň

Lidl spouští novou náborovou kampaň, tentokrát zaměřenou na prodejny. Poukazuje v ní na atraktivní mzdu, kratší úvazky, benefity, ale i dobře fungující kolektiv kolegů a kolegyň v prodejnách.

Cílem kampaně je ukázat, že i náročná práce může být příjemná a díky sehranému kolektivu nemusí být nudná. Kromě již zavedených kratších úvazků, pěti týdnů dovolené, odpovídajícího finančního ohodnocení a dalších pracovních benefitů je specifikem této kampaně skutečnost, že Lidl uchazeče oslovuje i prostřednictvím stávajících zaměstnanců. Právě po jejich boku v prodejnách by měli stanout noví kolegové a kolegyně na pozicích prodavač/prodavačka.

Počet našich prodejen se stále rozrůstá a i díky rozšiřování kratších úvazků u nás rádi přivítáme další  kolegyně a kolegy. Moc nás přitom těší, že se na kampani podíleli přímo naši zaměstnanci z prodejen, kteří práci i tamní kolektivy dobře znají,“ říká ke startující kampani mluvčí Lidlu Zuzana Holá.  Nárůst pracovních míst je přitom v souladu s dlouhodobou strategií, Lidl zvyšuje počet svých zaměstnanců již několik let po sobě. V současnosti v ČR zaměstnává přibližně 11 000 zaměstnanců.

Kampaň bude od 23.9. probíhat na několika místech:

1)  v online prostředí prostřednictvím sociálních sítí

2) v reklamních letácích

3) v prodejnách na plakátech za pokladnami a letáčcích umístěných ve stojanu vedle reklamních letáků

 

Kampaň bude provázet několik vizuálů, ve kterých vystupují reální zaměstnanci a zvou k práci v Lidlu.

 

Zdroj: Lidl

Praha, 24. září 2019