Od 1. 11. 2015 přebírá odpovědnost za marketingové aktivity společnosti Kofola CS Karel Hrbek, dosavadní senior brand manager pro značku Kofola. Jiří Vlasák, který od roku 2012 odpovídal za marketing společnosti Kofola CS, odchází do Polska, kde bude rozvíjet značky v rámci skupiny, a to na pozici komerčního ředitele společnosti Hoop Polska.
Jiří Vlasák (40) se s marketingovým týmem od roku 2012 podílel na zásadní změně řízení aktivit společnosti Kofola v České a Slovenské republice. Společnost již 4 roky vnímá ČeskoSlovensko jako jeden trh, na kterém úspěšně rozvíjí své značky a využívá i nové byznysové příležitosti zdánlivě mimo své klíčové teritorium, jímž je výroba a distribuce nealkoholických nápojů.
Konzistentní aplikace firemní strategie umožnila firmě růst i na klesajícím trhu balených nealkoholických nápojů v obou zemích. Jiří Vlasák se také podílel na změně kurzu ke zdravějším nápojům, během jeho působení získala Kofola CS síť se zdravými nápoji UGO a uzavřela distribuční spolupráci s firmami Evian a Rauch.
Karel Hrbek (46) pracuje ve společnosti Kofola CS desátým rokem. Na starost měl dosud nejen Kofolu, ale i další značky jako je energetický nápoj Semtex, RC Cola nebo Citrocola. Karel se svým týmem a agenturami stál za nejvýraznějšími marketingovými kampaněmi pro značku Kofola, včetně té nejčerstvější na Fofolu.
Zdroj: Skupina Kofola
Praha, 6. listopadu 2015