Jägermeister oslavuje 3 miliony prodaných lahví v Česku a na Slovensku

Jägermeister, nejprodávanější bylinný likér na světě a od roku 2014 jednička mezi importovanými lihovinami v ČR, i v roce 2016 zvýšil náskok před konkurencí. Objem prodejů značky letos narostl v Čechách a na Slovensku téměř o 30 % proti minulému roku a v dnešních dnech značka oslavuje prodej své 3milionté lahve v Česku a na Slovensku.

„Do konce roku očekáváme téměř 3,4 milionu prodaných lahví (70cl). Firma navíc skrze Jägermeister svým výsledkem výrazně upevňuje prvenství v prodeji importovaných lihovin u nás i na Slovensku. Žádná další větší značka z našeho portfolia nezaznamenala takový růst jako právě naše černé zlato,” říká Jiří Štětina, Zone director pro střední a jihovýchodní Evropu a ředitel firem Rémy Cointreau Czech Republic a Rémy Cointreau Slovakia, která Jägermeister v Česku a na Slovensku exkluzivně distribuuje.

„Poptávka po Jägermeisteru letos opět předčila naše očekávání. Nyní se chystáme na Vánoce, které jsou tradičně nejsilnější sezónou prodeje lihovin,“ dodává k tomu Jiří Štětina.

Jägermeister ve světě

Čísla prodejů Jägermeisteru staví český trh do popředí i globálního zájmu o německý likér, který začíná dotahovat výsledky prodejů nejprodávanějších v tuzemsku vyráběných lihovin – Fernetu a Becherovky. Podle posledních ukazatelů by prodeje roku 2016 na českém trhu měly překonat prodeje značky Jägermeister v Kanadě, čímž by Česká republika obsadila světovou sedmou příčku. „Pokud bych ale sečetl naše prodeje Jägermeisteru v Česku i na Slovensku, skočil by Jägermeister na pátou pozici světového trhu před Itálii a Maďarsko,” počítá Jiří Štětina.

Jägermeisteru k úspěchu pomohly tři věci. Za prvé důraz na perfektní servírování při ideální teplotě mínus 18 ˚C a výborné pokrytí takzvanými tap mašinami v barech po celé republice. Za druhé precizní práce v maloobchodech. Za třetí spolupráce s mnoha subkulturami, například v adrenalinových sportech, hudební scéně a umění. Díky jejich osobnostem se podařilo oslovit širší skupinu mladých lidí ve věku 18–30 let, k nimž by se cesta hledala běžným způsobem jen velice obtížně.

Jägermeister v roce 2016                                                                     

  • V České republice s meziročním 30% růstem
  • Navyšuje náskok v čele importovaných lihovin
  • Na konci kalendářního roku bude 5. nejprodávanější lihovina v ČR
  • Na Slovensku prodeje meziročně narostly o 26 %
  • Jägermeister se posouvá ze 17. na 13. místo mezi všemi lihovinami prodanými v SR
  • Na konci kalendářního roku bude 6. nejprodávanější importovaná lihovina v SR

 

Zdroj: Jägermeister

Praha, 18. listopadu 2016